Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe hoofdredacteur Charlie Hebdo



Pagina's : [1] 2 3 4

20-01-2015, 14:06
Charlie Hebdo heeft een nieuwe hoofdredacteur. Het is de 48-jarige Laurent Sourisseau, die ook wel Riss wordt genoemd. Hij wordt de opvolger van cartoonist Stéphane Charbonnier die bij de aanslag van twee weken geleden werd gedood.

Riss, zelf ook cartoonist, raakte bij de aanslag gewond aan zijn schouder. Vandaag mag hij het ziekenhuis verlaten. Voor de aanslag zat hij, samen met Charbonnier, in de redactie van het blad.

Het eerste nummer dat onder de leiding van Riss zal verschijnen komt 4 februari uit.

Terwijl hij in het ziekenhus lag maakte Riss twee tekeningen die te zien zijn in de huidige uitgave van Charlie Hebdo.



Bron: http://www.volkskrant.nl/buitenland/nieuwe-hoofdredacteur-charlie-hebdo~a3833511/

20-01-2015, 14:08



Citaat door Ward:
Charlie Hebdo heeft een nieuwe hoofdredacteur. Het is de 48-jarige Laurent Sourisseau, die ook wel Riss wordt genoemd. Hij wordt de opvolger van cartoonist Stéphane Charbonnier die bij de aanslag van twee weken geleden werd gedood.

Riss, zelf ook cartoonist, raakte bij de aanslag gewond aan zijn schouder. Vandaag mag hij het ziekenhuis verlaten. Voor de aanslag zat hij, samen met Charbonnier, in de redactie van het blad.

Het eerste nummer dat onder de leiding van Riss zal verschijnen komt 4 februari uit.

Terwijl hij in het ziekenhus lag maakte Riss twee tekeningen die te zien zijn in de huidige uitgave van Charlie Hebdo.



Bron: http://www.volkskrant.nl/buitenland/nieuwe-hoofdredacteur-charlie-hebdo~a3833511/
Je zou bijna meelij met hem krijgen.

Ze baas dood , zijn collega's dood, en in plaats van het serieus te gaan verwerken...

Gaat ie verder tekenen, hoe bedoel je vluchtgedrag..

Zijn klap komt nog wel, net als bij iedereen die zo iets vreselijks mee maakt.

Helemaal als hij ook nog eens achter zou komen dat hij genaaid is door zijn eigen regering.

20-01-2015, 14:19
Baan met riante doorgroei mogelijkheden....

20-01-2015, 15:12
Hij was degene die die moordenaars heeft ingehuurd en ze moesten hem alleen maar verwonden ....nu is hij zgn de nieuwe hoofdredacteur ehem

20-01-2015, 15:14



Citaat door soraya28:
Hij was degene die die moordenaars heeft ingehuurd en ze moesten hem alleen maar verwonden ....nu is hij zgn de nieuwe hoofdredacteur ehem
Zware beschuldiging. Heb je daar bewijzen voor of ben je gewoon aan het lasteren?

20-01-2015, 15:17
Je moet het maar doen.

Veel respect voor hem, vele malen meer dan die bange, geblondeerde schreeuwerd wilders met zijn 24/7 bewaking dat miljoenen kost.

20-01-2015, 15:21

Citaat door Ward:
Zware beschuldiging. Heb je daar bewijzen voor of ben je gewoon aan het lasteren?
Ach gossie ik ben amper 10 minuten online en je komt nu al aan me kop zeuren gaytje Hallo ik val niet op homo's ja

helaas voor je gozertje en ....mocht je toch nieuwsgierig zijn
het was sarcastisch bedoeld om te kijken welke levenloze zielen hier op gaan reageren jij dus hahahaha .....

20-01-2015, 15:23

Citaat door soraya28:
Ach gossie ik ben amper 10 minuten online en je komt nu al aan me kop zeuren gaytje Hallo ik val niet op homo's ja

helaas voor je gozertje en ....mocht je toch nieuwsgierig zijn
hey was sarcastisch bedoeld om te kijken welke levenloze zielen hier op gaan reageren jij dus hahahaha .....
niks ward die gast..
gewoon negeren

20-01-2015, 15:24

Citaat door Mathijs:
Je moet het maar doen.

Veel respect voor hem, vele malen meer dan die bange, geblondeerde schreeuwerd wilders met zijn 24/7 bewaking dat miljoenen kost.
Hij moet stalen ballen hebben denk ik ...... en ach wat stelt
die WC borstel nou voor joh alleen goed voor de toilet mee schoon te maken

20-01-2015, 15:25

Citaat door Izanovic.:
niks ward die gast..
gewoon negeren
nee joh negeren is saai man gewoon op hun plek zitten altijd prima toch is juist lachen

20-01-2015, 15:25

Citaat door soraya28:
Ach gossie ik ben amper 10 minuten online en je komt nu al aan me kop zeuren gaytje Hallo ik val niet op homo's ja

helaas voor je gozertje en ....mocht je toch nieuwsgierig zijn
het was sarcastisch bedoeld om te kijken welke levenloze zielen hier op gaan reageren jij dus hahahaha .....
Simpele ziel.

20-01-2015, 15:33

Citaat door Ward:
Simpele ziel.
Ja hè arme gaytje je komt er wel ooit ....geduld oké

20-01-2015, 15:51



Citaat door soraya28:
Hij moet stalen ballen hebben denk ik ...... en ach wat stelt
die WC borstel nou voor joh alleen goed voor de toilet mee schoon te maken
Zo is dat en daarna meteen wegsodemieteren bij het vuil.

20-01-2015, 15:56

Citaat door Mathijs:
Zo is dat en daarna meteen wegsodemieteren bij het vuil.
opgeruimd staat netjes ..... het liefs bij het grofvuil aub .....

20-01-2015, 16:00

Citaat door Ward:
Charlie Hebdo heeft een nieuwe hoofdredacteur. Het is de 48-jarige Laurent Sourisseau, die ook wel Riss wordt genoemd. Hij wordt de opvolger van cartoonist Stéphane Charbonnier die bij de aanslag van twee weken geleden werd gedood.

Riss, zelf ook cartoonist, raakte bij de aanslag gewond aan zijn schouder. Vandaag mag hij het ziekenhuis verlaten. Voor de aanslag zat hij, samen met Charbonnier, in de redactie van het blad.

Het eerste nummer dat onder de leiding van Riss zal verschijnen komt 4 februari uit.

Terwijl hij in het ziekenhus lag maakte Riss twee tekeningen die te zien zijn in de huidige uitgave van Charlie Hebdo.



Bron: http://www.volkskrant.nl/buitenland/nieuwe-hoofdredacteur-charlie-hebdo~a3833511/
eens kijken hoelang deze het volhoud

Pagina's : [1] 2 3 4