Bekijk volle/desktop versie : Broeders/zusters vraagje over FB



20-01-2015, 12:44
Ik heb eergister iemand benadert via FB en een bericht gestuurd via FB messenger, alleen normaal als diegene heeft gelezen of geopend zie je 'bekeken & dan tijdstip'. In dit geval zie ik niets, het is wel in de Inbox terecht gekomen..

Kan iemand me verder helpen? zou het zo zijn dat diegene dat bericht verwijderd heeft zonder te lezen. Krijg ik dan geen melding, bekeken?
Of is het gelezen maar doet mijn messenger raar..
Het is belangrijk. Heb namelijk een halfbroer van mij benadert waar ik heel lang opzoek naar was en weet nu niet of hij het gelezen heeft. En lig al dagen wakker voor een respons.

Wa3alaikoem salaam.

20-01-2015, 13:00



Citaat door Naaamlooozzz:
Ik heb eergister iemand benadert via FB en een bericht gestuurd via FB messenger, alleen normaal als diegene heeft gelezen of geopend zie je 'bekeken & dan tijdstip'. In dit geval zie ik niets, het is wel in de Inbox terecht gekomen..

Kan iemand me verder helpen? zou het zo zijn dat diegene dat bericht verwijderd heeft zonder te lezen. Krijg ik dan geen melding, bekeken?
Of is het gelezen maar doet mijn messenger raar..
Het is belangrijk. Heb namelijk een halfbroer van mij benadert waar ik heel lang opzoek naar was en weet nu niet of hij het gelezen heeft. En lig al dagen wakker voor een respons.

Wa3alaikoem salaam.
Bij sommige accounts belanden berichtjes van niet vrienden in het postvak overig.

20-01-2015, 13:04

Citaat door unhappy_:
Bij sommige accounts belanden berichtjes van niet vrienden in het postvak overig.
Dit dus.
Misschien ligt het hieraan?

20-01-2015, 13:05
Heb eerder gesprek gehad met de persoon in kwestie dus gaat niet naar overige..

20-01-2015, 13:07



Citaat door Naaamlooozzz:
Heb eerder gesprek gehad met de persoon in kwestie dus gaat niet naar overige..
Stuur het bericht dan opnieuw. Heb je wellicht meteen uitsluitsel.

20-01-2015, 13:25

Citaat door YSME:
Stuur het bericht dan opnieuw. Heb je wellicht meteen uitsluitsel.
Wil niet stalkerig overkomen vind het ook vreemd dat ik geen melding bekeken kreeg want krijg dat altijd als ik een bericht stuur en diegene leest het.

20-01-2015, 13:27

Citaat door Naaamlooozzz:
Wil niet stalkerig overkomen vind het ook vreemd dat ik geen melding bekeken kreeg want krijg dat altijd als ik een bericht stuur en diegene leest het.
Iwa safi. Het is je broer.

20-01-2015, 13:28

Citaat door YSME:
Iwa safi. Het is je broer.
Je snapt het verhaal niet.
Hij weet nog niet dat ik zijn halfbroer ben dat is wat ik hem gestuurd heb via dat bericht..

20-01-2015, 13:51

Citaat door Naaamlooozzz:
Je snapt het verhaal niet.
Hij weet nog niet dat ik zijn halfbroer ben dat is wat ik hem gestuurd heb via dat bericht..
Oke. Moeilijk. Ik zou gezien de aard van de situatie alsnog een berichtje sturen. Als hij dan nog niet reageert weet je genoeg denk ik.

20-01-2015, 14:01
Heb ik ook problemen mee of alleen de 1e zin word verstuurd of niks .

Na 2 uurtjes doet hij het weer en het zijn gewoon vrienden uit mijn lijst

20-01-2015, 14:02
Heb hier sinds gister last van

21-01-2015, 08:28
En als de persoon in kwestie mij als 'spam' heeft gemarkeerd? komen mijn berichten dan niet binnen..