Bekijk volle/desktop versie : zσveel нσσp тeяwιjl ιk wιsт dαт нeт ηιeт Gσe∂ zσυ kσмeη



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

19-01-2015, 20:00
hooi hooi,
ik wil graag een verhaal schrijven,waarvan kleine stukken waargebeurd is..
het verhaal gaat over Soukaina ze is een jonge dame van 19jaartjes, Soukaina haar moeder is overleden onverwachts in haar slaap, nadat haar moeder overleed, liep alles uit de hand..
Hoofdpersonages:
Soukaina 19jaar
Ismael 26 jaar
vader soukaina 51 jaar
Nohaila vriendin 19 jaar
Myriam zus 31 jaar
sanae zus 26 jaar
Yasmina zus 23 jaar
Marwa zus 20jaar
Anouar broer 29 jaar
Amir broer 25 jaar
[/FONT" -->




[FONT=Georgia]-`ღ´-Zσ нα∂ нєt мσєtєη zιjη...єη zσ Blєєf zιj αchtєя mєt ∂є σηvєя∂яααgzαмє pιjη-`ღ´-

-`ღ´-zσvєєl нσσp, tєяwιjl zє wιst dαt нєt ηιєt Gσє∂ zσυ kσмєη-`ღ´-


19-01-2015, 20:13



ik ging na me moeder om haar wakker te maken, want normaal staat ze altijd vroeg op, alleen nu niet dus ging eventjes kijken of alles in orde was. ze lag er zo vredig uit, met haar handen voor haar gezicht, lekker warm onder de dekens.. "mam sta op, mama?" ik begon haar rustig heen en weer te schudden, maar kreeg geen reactie.. ya Allah laat haar wakker worden!! ik begon haar wild wakker te schudden "mama sta dan op, ik vind het niet grappig mama??? ik wou haar handen voor haar gezicht weg trekken maar had de kracht ervoor niet, angst ging door me lichaam, ben ik haar kwijt?.. rustig nam ik haar handen in de mijne, ze waren zo koud, zo koel.. wat is dit? mijn hart stopte ya Allah niet mijn lieve moeder.
ik gilde alles bij een en rende naar me vader toe.. "mamaa, papa komm, moeder!!!! er kwam niks anders uit me mond, hij stond geschrokken op en vroeg wat er was. bel de ambulance yemaa inoe!... ik viel in de gang neer en tranen bleven komen er kwam geen einde aan, me vader keek me gebroken aan en fluisterde zachtjes "Ya Allah, la ilaaha ilaa laa. Hij viel op mijn moeder neer en vroeg haar om vergiffenis..
nog steeds geshockeerd keek ik mijn vader aan "soukaina inoeee, het is te laat, is te laat mijn dochter!" ik omhelsde me vader en snikte het uit.. ik nam trillend me telefoon en belde mijn zussen en broers op,
iemand moest het slechte nieuws vertellen.. dagen gingen super langzaam voorbij en tranen leken niet op te zijn, we zijn onze moeder Allahi rahma gaan begraven in marokko. Alhamdoulillaah alles gebeurd met de wil van Allah soubhana wata3ala.. het deed ontzettend veel pijn, maar we hielden ons sterk.. we waren ondertussen 3weken verder. ik lag in me bed en zuchtte het uit, Marwa keek me aan en gaf me een gebroken glimlach. " Soukaina alles komt goed! "ik weet niet Marwa, we zien wel, laten we slapen ik ben moe.. ik deed de licht uit en keek naar me telefoon om te kijken hoe laat het was, ik zag mijn moeder stralend op me achtergrond staan.. nog steeds niet beseffend dat ze er niet meer is.. ik voelde me wangen vochtig worden, en viel weer met een gebroken hart in slaap.
[/SIZE]


laat maar weten als ik verder moet

19-01-2015, 21:57
Up ga gauw verder schat
De fans komen vanzelf

20-01-2015, 01:11

Citaat door _Berkaniiaa:
Up ga gauw verder schat
De fans komen vanzelf
Welkom lieverd en veel leesplezier zal speciaal voor jou zo een vervolgje typen in sha Allah

20-01-2015, 01:43


stille dagen vlogen voorbij, ik begon weer na school te gaan, helpen met het huishouden en er voor me vader zijn, tot op een avondje riep me vader mij "Soukaina het goud van je moeder waar is die? zei hij. "ik weet niet vader. hij keek me lang aan en zag dat ik wat verborgen hield. En tuurlijk wist ik waar het goud van me moeder lag maar dat ging ik hem niet vertellen."oke, je weet toch dat het allemaal van mij is? antwoorde hij. Ik deed alsof ik het niet begreep en vroeg of hij nog wat wou eten,
en liep de keuken in en begon te koken.. waarom die gekke vragen allemaal, wat is vader van plan? ik negeerde de vragen en hield me bezig in de keuken.. bzzzzzztttt ik keek naar me telefoon die begon te trillen myriam me oudste zus belde me; "hee zus hoe gaat het? zei ik."alhamdoulillaah en met jou souk?
"hmdl we moeten sterk blijven, slapen de kids al?"ja sowieso lieverd, Allah is met ons. ja ze slapen al hoor, ze hebben morgen school."ah oke, myr ik moet je wat vertellen, bel over uurtje terug oke? "wat dan? "hoor je zo wel, eerst effe eten maken. "oke, sms me, dan bel ik even terug antwoorde ze. ik legde alles neer op tafel en riep me vader om te komen eten."soukaina kom eten? Vroeg hij heel normaal "nee heb geen honger, besahtek! ik liep de trap op naar boven en liep me slaapkamer in, ik moet Myriam vertellen over vader, hij is iets van plan. Ik nam me telefoon en stuurde haar een smsje dat ze kon bellen..ik zag dat ik paar apps had van paar meiden en eentje van Hisham,
ik voelde me hart sneller kloppen en opende zijn berichtje.

salaam oe alaikoum lieve meid, hoe gaat het met je?
ik moet steeds aan je denken,
ik vind het zo erg voor je,
als je zin hebt om iets leuks te gaan doen,
even je gedachte verzetten, stuur me dan!
ik zal altijd voor je klaar staan lieverd, altijd!"

ik bleef het achter elkaar lezen, pff ik ben er niet klaar voor hisham, ik kan het nog niet, ik wou hem terug sturen maar Myriam belde net op dat moment terug. "soukaina je hebt me zo nieuwsgierig gemaakt, begin gelijk te vertellen! zei ze gelijk toen ik opnam. "rustig jij, gaat gewoon over papa. "wat dan? "nou hij vroeg me net waar dat goud... ze liet me niet eens uitspreken en begon al te roepen "goud van mama komt niemand aan, wat denkt die wel, mama zou altijd gewild hebben dat haar goud verkocht werd en sadaka mee werd gedaan, typisch papa eh soukaina, ik kan er zo kwaad van worde!!! "myr doe rustig joh, ik weet, maar heb niks gezegd, maar sowieso dit blijft tussen ons oke? het is nog niet zeker wat papa van plan is, zeg niks tegen onze broers en zussen! "luister soukaina als papa je nog van die vragen stelt, zeg je dat je van niks weet oke en bel me dan gelijk. "oke is goed, mohim je weet tegen niemand zeggen, ik ga effe tafel beneden opruimen. "oke zusje tot gauw in sha Allah! antwoorde ze. "beslama. ik stond gelijk op en liep de trap af naar beneden. zag dat me vader klaar was met eten en ruimde alles netjes op, ik keek nog wat tv en hoorde Marwa binnen komen. "salaam, valt er wat te eten?? Vroeg ze uitgeput "ja in de keuken, ik ben boven als je me nodig hebt. ik liep naar boven en ging naar me slaapkamer, plofte neer op me bed en nam mijn laptop erbij, het was zo saai, en besefte weer dat het huis zo leeg was zonder moeder. ik besloot maar te gaan slapen aangezien het al 23:30 was.. bzzzzzttt pfff juist wanneer ik wil slapen moeten ze mij weer storen dacht ik chagrijnig, ik zag dat het Hisham was, shit ben vergeten te antwoorden.

mijn excuses als ik wat verkeerd heb gezegd, slaap wel Soukaina!

pff meskine, hij is echt lief, ik moet gewoon eerlijk tegen hem zijn, hij zal het wel begrijpen.


"]lieve hisham, bedankt voor alles, je bent op zo'n korte tijd echt veel voor me gaan betekenen, in sha Allah als ik er klaar voor ben! Slaap wel en tot morgen! liefst Soukaina

[/SIZE]

20-01-2015, 14:51
[SIZE=1" -->het was zo donker ik keek om me heen maar zag niemand, trillend van de angst riep ik me moeder "mama kom naar mij, ik ben bang" ik zakte neer van de angst en huilde het uit, waarom ik? Moeder help mij uit deze ellende! ik zag een groot gedaante staan, ze kwam wat dichterbij, ik kon haar niet zo goed zien want er scheen felle licht in me ogen, "yema ben jij het?" ik zag haar, zij was het zeker, ze keek mij aan met een glimlach, mijn lieve mooie moeder. ik wou opstaan en na haar toe rennen maar het lukte niet. "yema help mij, kom naar me!! riep ik na haar. ze keek me gebroken aan en draaide haar om. "mama nee, kom terug, laat me niet alleen!!" kwam er piepend huilend uit . ze liet me weer gebroken achter, me hart brak voor de zoveelste keer, snikkend gaf ik het op en liet me neervallen op de grond..[/SIZE][/SIZE]

"soukaina sta op, het is een nachtmerrie lieverd!! zwetend werd ik wakker. " ze liet me weer in de steek marwa!!! zei ik huilend, ze nam me in haar armen en fluisterde dat alles goed kwam. met een barstende koppijn stond ik op en liep naar de badkamer, gebroken keek ik naar de spiegel, naar mijn bruine kijkers, je kon er gewoon doorheen kijken naar me gebroken hart . ik ging onder de douche staan en douchte mezelf. vandaag ga ik wat leuks doen bedacht ik me. het is weer lang geleden dat ik weg ben geweest. ik wikkelde me haren in een handdoek en trok me badjas aan. nam me telefoon en stuurde nohaila om te vragen als ze zin had om mee te gaan naar de stad. niet veel later ging me telefoon af en hoorde ik een vrolijke meid aan de overkant van de lijn:"soukainaaa, ik wil super graag" zei ze half schreeuwend. "gekke meid, ik ga me even aankleden oke? "ja is goed, moet ik je komen ophalen? Zei ze lachend"ook goed, tot zo mops. met een big smile leg ik mijn telefoon weg en liep vrolijk naar me kamer. ik opende me klerenkast en ging voor een jeansbroek en een lekkere warme trui, mijn haren deed ik in een wild knotje. deed wat dagcrème op en spoot wat parfum voilà. marwa liep ons kamer in en keek me lachend aan. "wat kijk je zo gek wijf, heb je trouwens die dikke warme sokken gezien? " je moet beneden even kijken, bij de schoenenrek heb ik ze denk ik gezien, heel veel plezier, ik ga werken. "oke, dankjewel.. ik ben rond 6/7u terug normaal, ik app je wel. ik nam afscheid van haar en liep naar beneden, ik trok mijn sokken en uggs aan. liep de woonkamer in en zei me vader dat ik even met nohaila de stad in ging. hij gaf me nog wat geld en zei dat ik het niet te laat mocht maken. snel trok ik mijn jas en sjaal aan en liep naar buiten. niet veel later zag ik nohaila aanrijden, ze stopte precies voor me en ik stapte snel in en we reden weg. "nou vertel eens schat, je ziet er zo leuk uit!! zei ze vrolijk. " haha niet liegen heks! zei ik lachend. "ik lieg niet, wat wil je doen leukerd? "maakt niet uit, effe stad ofzo? "is goed lieverd, hoe is het thuis verder? Vroeg ze voorzichtig "nou gaat wel, vind het heel raar zonder moeder, ik besef het nog steeds niet zo goed. zei ik bijna huilend. ze keek me gebroken aan en deed haar hand op me been. "lieverd, weet dat je moeder het veel beter nu heeft in sha Allah, wees de dochter die ze altijd wou dat je was, maak wat van je leven en laat je door niemand gek maken.. je ziet haar misschien niet, maar ze zal altijd bij je zijn en jij zal haar altijd bij je dragen in je hart, ze was een vrouw uit de duizend,, Moge Allah haar graf verruimen, al haar zondes wissen, over haar waken en een plekje geven in het jenat el firdouse in sha Allah!! tranen vielen uit mijn ogen, warm en zacht kwamen ze op mijn wangen terecht er kwam een piepend "ameen" uit me mond. ze veegde me tranen af en richtte haar blik weer op het weg. "souk, we gaan er vandaag leuke dagje van maken!!! zei ze blij.. wat hield ik toch veel van haar. na een eindje gereden te hebben kwamen we aan in Maastricht, na veel geshopt te hebben en gelachen gingen we met een lege buik naar de mac om het weer te vullen. "soow het is al bijna 7u, zullen we zo door gaan nohaila? "schat kom bij mij slapen?? "andere keer lieverd, beloofd! "oke hobbi. na afgerekend te hebben liepen we met een volle buik naar de auto. Onderweg naar huis….
met een glimlach zwaaide ik nohaila uit en haalde me sleutels uit me tas om de deur te openen, rotsleutels moet ze altijd zoeken, nadat ik ze had gevonden opende ik de deur en liep verder naar de hal,ik trok mijn schoenen uit en hang me jas netjes op, zo dat doet goed!

20-01-2015, 16:44
Up voor jou schat
Tbarkkelah 3lik!

20-01-2015, 17:16
dankje lieverd, als ik wat meer actieve lezers heb, zal ik vanavond nog een vervolgje typen in sha Allah

20-01-2015, 17:18

Citaat door nietbelangrijkk:
dankje lieverd, als ik wat meer actieve lezers heb, zal ik vanavond nog een vervolgje typen in sha Allah
Ik zal na t sporten wel gaan kijken of je een vervolgje er al op hebt gezet.

20-01-2015, 18:19

Citaat door _Berkaniiaa:
Ik zal na t sporten wel gaan kijken of je een vervolgje er al op hebt gezet.
sportze lieverd! xx

20-01-2015, 21:20
ik liep de woonkamer in en groette me vader, hij keek wat boos en begon stilletjes te grommelen. ik vroeg wat er was, maar hij negeerde me gewoon. dan niet! ik stond op en ging na me kamer, legde de zakken neer op me bed trok me pyjama. bzzzt bzzzt. ik keek op me telefoon scherm en zag dat hisham me belde. "Asalaamou alaikoum. nam ik op. "alaikoum oe salaam soukaina, hoe gaat het met je? "hmdl gaat goed en met jou? Vroeg ik."ja hmdl alleen ben wat moe. "heb je moeten werken? "nee had les. "ah oke leuk. "hoe is de sfeer thuis? "ja anders maar hmdl.. hij klonk zo anders als anders en vroeg er naar. "hisham je klinkt niet zo blij? "me vader is weer ziek. "Allahi chafik, moge Allah hem bijstaan, zijn pijn verzachten en gauw doen genezen! "ameen, het begint echt zwaar te worden. "ik begrijp je! ik hoorde me vader roepen en zei tegen hisham dat hij even aan de lijn moest blijven, stopte me telefoon in me bh en liep snel naar beneden. "ja papa? "ik moet de goud van jullie moeder hebben! zei hij beetje kwaad. ik keek hem aan alsof ik hem niet begreep. "je moet niet zo kijken en doen alsof je mij niet begrijpt!. " ik weet niet waar het goud ligt en wat gaat u ermee doen?? " ik heb haar dat goud gekocht dus is dat van mij. ik keek hem geschrokken aan en zweeg, op dat moment kwam marwa binnen. ze vroeg wat er was en ik zei gelijk " hij wilt de goud van mama marwa... marwa keek hem met grote ogen aan en was nog altijd in shock. ik liep de trap op naar boven en hoorde hun nog discussiëren. nam me telefoon snel uit me bh en zag dat hisham niet meer aan de lijn was. Pfff hoop dat hij niks gehoord heeft.. ik belde hem terug en hij nam gelijk op. "hee sorry dat het zolang duurde. Zei ik rustig. "soukaina, je vader heeft ongelijk! Hoor ik hem roepend zeggen.. ik kreeg het Spaans benauwd, shit hij heeft alles gehoord... wat moet ik nu zeggen? Voordat ik antwoorde zei hij: "soukaina sorry, wou niet afluisteren maar ik hoorde alles mee en ik wil me echt niet bemoeien maar denk er eerst goed over na!. "is niks, pff hisham ik voel dat het slecht gaat aflopen. Zei ik getreurd " komt goed lieverd, als er wat is, je weet eh!! Zei hij liefjes. "dankjewel hisham! "je kan altijd bij me terecht! ik maakte nog een korte praatje met hem en haakte af. marwa kwam met een boos gezicht de kamer in. "ik word soms gek van die man jeetje! "marr, wat zei die? "hij weet dat myriam het goud heeft. Zei ze boos. "pfff bel haar! " ik bel haar morgen, ik ga nu eerst effe douchen. ze nam haar spullen en ging de badkamer in.. ik liep naar onder, en begon met het avond eten.. we zaten met ze alle aan tafel, me vader nam paar happen en stond op. pff hij is zo vermagerd. " je hebt niks gegeten?!! " nee heb genoeg, had geen honger" marwa keek me geïrriteerd aan van laat hem opstaan.. "mar afwas is voor jou. "dat weet ik dat hoef je me niet te zeggen! "oké dan, stik erin, chagrijnige mens! ik at me bord leeg en stond ook op.. ik ging nog wat tv kijken en niet veel later viel ik in slaap. volgende ochtend stond ik vroeg op, hielp marwa met het huishouden en besloot erna om naar Yasmina te gaan. yasmina is mijn zus, ze heeft ook een zoontje genaamd Imrane. ik trok me jas aan en liep de deur uit. Ik deed oortjes in me oren en beluisterde het liedje van Chanson 'Omi toma Omi' (http://https://www.youtube.com/watch?v=D9dfVO5-scg) liep met een gebroken hart naar de bushalte, mijn zus woonde niet zo ver en had geen zin om met mijn auto tegaan, niet veel later kwam de bus.. ik nam plaats en ruste me hoofd tegen het raam. waarom is het leven zo oneerlijk? zonder besef vielen de tranen uit me ogen. iedereen die voorbij kwam keken mij met medelijden aan. volgende halte stapte ik uit en liep wandelend naar me zus. bleef het liedje steeds herhalen en tranen bleven stromen.

{`ღ´-Zσ нα∂ нєt мσєtєη zιjη...єη zσ Blєєf zιj αchtєя mєt ∂є σηvєя∂яααgzαмє pιjη-`ღ´-}

[/SIZE]

20-01-2015, 21:39

Citaat door nietbelangrijkk:
sportze lieverd! xx
Dankjewel schat had kracht gedaan plus zumba

20-01-2015, 21:44



Citaat door _Berkaniiaa:
Dankjewel schat had kracht gedaan plus zumba



oelalala zeker shie sexy body daar

btw wat lief, mijn verhaal in je ot
dikke kus!!

20-01-2015, 21:47

Citaat door nietbelangrijkk:
oelalala zeker shie sexy body daar

btw wat lief, mijn verhaal in je ot
dikke kus!!
Ja lieverd ik ben een dancefreak
Morgen weer zumba plus buikmoetweg.
Maarja geen dank schat je hebt t verdiend btw check zo je pm,
En die sexy body zie je al een beetje

21-01-2015, 00:06

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12