Bekijk volle/desktop versie : Pas getrouwd en vaak bij je moeder zijn



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

19-01-2015, 12:28
Is een groot probleem onder de huwelijken van tegenwoordig. Buurmeis en tevens beetje vriendin is net 2 maanden getrouwd en is nu al 4x een week bij haar moeder die 2 uur verder woont. Die vent zei tegen mn man, ik kan niks er tegen doen anders gaat ze gek doen dat ik haar dingen verbiedt. Ergens wel zielig want zo zag hij het huwelijk ook niet voorzich. Waarom doen meiden dit? Waarom trouwen dan? Moet haar adviseren en zo ja wat?

Ps. zij is lang niet de enige.

19-01-2015, 12:32


Hij moet met haar praten, haar moeder hoort te zeggen blijf bij je man!

19-01-2015, 12:32
Hij moet niet janken en zich als een man opstellen en achteraf gaan janken bij een ander.

Dit had hij van tevoren moeten bespreken, maar dat wilde hij niet, omdat hij toen wist dat ze dan "nee" zou zeggen op zijn vraag om met haar te trouwen. Nee, meneer hoopte zoals duizenden mannen in dit land dat ze zou veranderen van gedachtes als ze eindelijk samen onder 1 dak woonde en genoten van de rust en van de ruimte die ze hadden om op dat moment te kunnen staan waar ze willen en te doen wat ze willen.

Duizenden zoals dit mannetje en niet alleen van Marokkaanse afkomst. Laat hem nu maar op de blaren zitten

19-01-2015, 12:34

Citaat door babygirlinlove:
Is een groot probleem onder de huwelijken van tegenwoordig. Buurmeis en tevens beetje vriendin is net 2 maanden getrouwd en is nu al 4x een week bij haar moeder die 2 uur verder woont. Die vent zei tegen mn man, ik kan niks er tegen doen anders gaat ze gek doen dat ik haar dingen verbiedt. Ergens wel zielig want zo zag hij het huwelijk ook niet voorzich. Waarom doen meiden dit? Waarom trouwen dan? Moet haar adviseren en zo ja wat?

Ps. zij is lang niet de enige.
Waarom kan haar man niet begrijpen dat ze haar moeder mist? Is toch begrijpelijk dat ze nu even tijd nodig heeft om los te laten?
Laat haar haar mamma lekker blijven bezoeken. UIteindelijk zal ze inzien dat het minder moet.
Ken overigens genoeg mannen die dagelijks bij paps en mams bivakkeren, maar daar hoor niemand over natuurlijk.

19-01-2015, 12:35



Citaat door Loginomdehoekin:
Hij moet niet janken en zich als een man opstellen en achteraf gaan janken bij een ander.

Dit had hij van tevoren moeten bespreken, maar dat wilde hij niet, omdat hij toen wist dat ze dan "nee" zou zeggen op zijn vraag om met haar te trouwen. Nee, meneer hoopte zoals duizenden mannen in dit land dat ze zou veranderen van gedachtes als ze eindelijk samen onder 1 dak woonde en genoten van de rust en van de ruimte die ze hadden om op dat moment te kunnen staan waar ze willen.

Duizenden zoals dit mannetje en niet alleen van Marokkaanse afkomst. Laat hem nu maar op de blaren zitten
iwa dat weet ik niet. Hij is wel altijd thuis alleen zij is foetsie voor een paar dagen. Dus wie doet wat verkeerd? O en hij is hier geboren in deze streek en zij komt ergens anders vandaag, ver weg. Ze zijn trouwens beide rond de 21/22 mss ligt het daaraan man

19-01-2015, 12:35
Waarom trouw je eigenlijk als je 4 keer per week bij je moeder bent als deze ook nog eens 2 uur bij jou vandaan woont?...

19-01-2015, 12:36

Citaat door YSME:
Waarom kan haar man niet begrijpen dat ze haar moeder mist? Is toch begrijpelijk dat ze nu even tijd nodig heeft om los te laten?
Laat haar haar mamma lekker blijven bezoeken. UIteindelijk zal ze inzien dat het minder moet.
Ken overigens genoeg mannen die dagelijks bij paps en mams bivakkeren, maar daar hoor niemand over natuurlijk.
Een man die een week bij zn ouders logeert? die heb ik nog niet eerder gehoord nee.

19-01-2015, 12:36

Citaat door Loginomdehoekin:
Hij moet niet janken en zich als een man opstellen en achteraf gaan janken bij een ander.

Dit had hij van tevoren moeten bespreken, maar dat wilde hij niet, omdat hij toen wist dat ze dan "nee" zou zeggen op zijn vraag om met haar te trouwen. Nee, meneer hoopte zoals duizenden mannen in dit land dat ze zou veranderen van gedachtes als ze eindelijk samen onder 1 dak woonde en genoten van de rust en van de ruimte die ze hadden om op dat moment te kunnen staan waar ze willen en te doen wat ze willen.

Duizenden zoals dit mannetje en niet alleen van Marokkaanse afkomst. Laat hem nu maar op de blaren zitten
Echt hé! Achteraf gaan ze janken bij hun ''mannelijke vrienden''.

19-01-2015, 12:37

Citaat door babygirlinlove:
iwa dat weet ik niet. Hij is wel altijd thuis alleen zij is foetsie voor een paar dagen. Dus wie doet wat verkeerd? O en hij is hier geboren in deze streek en zij komt ergens anders vandaag, ver weg. Ze zijn trouwens beide rond de 21/22 mss ligt het daaraan man
Hoe weet je dat hij altijd thuis is
Je weet te veel over hun huwelijk. Wel op een eenzijdige manier. Je lijkt de kant van die man al gekozen te hebben, zonder het verhaal van de vrouw aangehoord te hebben.

19-01-2015, 12:37
Dit gebeurt bij Veel meisjes in begin van huwelijk,ze moeten gewoon wennen.
Niet iedereen kan in een keer wennen aan de nieuwe verantwoordelijkheden.
Hij moet haar gewoon even ruimte geven,en beetje bij beetje moeten ze dit gedrag afbouwen.
Maar logeren moet hij niet accepteren!

Ik vind niet dat dit aan jou is,om dit ter Sprake te brengen.

19-01-2015, 12:38

Citaat door babygirlinlove:
Een man die een week bij zn ouders logeert? die heb ik nog niet eerder gehoord nee.
Je zei dat de vrouw 4 keer in de week bij de ouders bivakkeert. Ik las niets over logeren.
Misschien is er iets anders aan de hand. We kennen de achtergronden niet. Het heeft geen zin om hier te gaan speculeren naar het hoe en wat.

19-01-2015, 12:38

Citaat door babygirlinlove:
Is een groot probleem onder de huwelijken van tegenwoordig. Buurmeis en tevens beetje vriendin is net 2 maanden getrouwd en is nu al 4x een week bij haar moeder die 2 uur verder woont. Die vent zei tegen mn man, ik kan niks er tegen doen anders gaat ze gek doen dat ik haar dingen verbiedt. Ergens wel zielig want zo zag hij het huwelijk ook niet voorzich. Waarom doen meiden dit? Waarom trouwen dan? Moet haar adviseren en zo ja wat?

Ps. zij is lang niet de enige.
Ze zijn pas 2 maanden getrouwd, dus dan is het logisch dat dochterlief nog bij haar yemma vertoeft. Ze heeft heiwee.

Naarmate tijd zal ze zich gaan aanpassen en haar ouders minder bezoeken.

19-01-2015, 12:38


Zo was m'n nicht ook. Familie was kwaad, ze was getrouwd ze moest nu voor haar huisje enz. zorgen. Maar nee zij kwam ieder weekend naar haar moeder toe soms verbleef ze hier wel 2 weken. En als ze hier niet was dan moest haar moeder naar haar komen.

Eindstand:

Gescheiden omdat er dus ook problemen met schoonfamilie kwamen door dit soort gedrag.



ps: Ze gaf steeds aan dat ze niet kon wennen aan haar nieuwe woonplaats. Ze was steeds bij de man aan het zeuren dat ze maar hier zouden gaan wonen en ze dan de beste huisvrouw zou zijn.

19-01-2015, 12:38
Dat maakt geen ene zier uit.

Hij gaat nog heel lang op de blaren moeten zitten. De man in huis? Als zij weg is inderdaad, maar als zij er is, dan mag zijn broek weer uittrekken en zijn broek aan haar overdragen, want dat is de echte baas in huis.

En ook aan de leeftijd, maar dat zal ook niet veel moeten zeggen, dat is ook niet persoonsgebonden. De ene 21 jarige is volwassener is zijn doen en laten dan de 30'er die nog overal en in alles een dolletje ziet.

19-01-2015, 12:38

Citaat door zahar:
Dit gebeurt bij Veel meisjes in begin van huwelijk,ze moeten gewoon wennen.
Niet iedereen kan in een keer wennen aan de nieuwe verantwoordelijkheden.
Hij moet haar gewoon even ruimte geven,en beetje bij beetje moeten ze dit gedrag afbouwen.

Ik vind niet dat dit aan jou is,om dit ter Sprake te brengen.
IK ben het nu wel met je eens

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16