Bekijk volle/desktop versie : Benefiet



18-01-2015, 21:47
Salaam wa3lekom Zusters,

Momenteel zijn een aantal zusters en ik bezig met het organiseren van een Benefiet. Het doel hiervan is om geld in te
zamelen voor de bouw van de moskee. Om een benefiet te organiseren hebben wij jullie hulp hard nodig. Ik hoop dat jij een bijdrage kan leveren. We zijn opzoek naar volgende bijdrage:
- spullen doneren, zodat wij deze spullen kunnen verkopen of veilen. Hierbij kun je denken aan islamitische kleding, islam boeken, speelgoed, taksitah, sieraden, keuken/douch artikelen, warme en of koude hapjes etc.
- 5 serveersters
- 3 afwashulpjes
- 5 modellen
- garderobes
- directe financiële donatie voor de bouw van de moskee
- financiële bijdrage om het benefiet verder op te richten.

Mocht je zelf ideeën hebben; Schroom niet.. en PM mij!

Ik hoop op een positieve reactie.
Voor meer informatie wil ik jullie verzoeken om mij PRIVE te pm-en.

Soekran.


Moge Allaah de Verhevene jou rijkelijk belonen.
Oulikoum salaam wa rahmatoe Allaahi wa barakatoe,

“Wie omwille van Allah een moskee bouwt; voor hem bouwt Allah het gelijker hieraan in het Paradijs”(al-Boekhaari en
Moslim)

De Boodschapper (vrede en zegeningen met hem) zei: “Als een man sterft, komen zijn goede daden tot een eind, behalve drie: Doorgaande liefdadigheden, profijtvolle kennis en een rechtvaardige zoon die voor hem zal bidden.” Overgeleverd door Muslim, 3084.

19-01-2015, 04:31


Wa alaykoum salaam zuster,

Welke stad?

19-01-2015, 19:42

Citaat door Closer_:
Wa alaykoum salaam zuster,

Welke stad?
Wa3lekom salaam

Ik heb je een pm gestuurd.

19-01-2015, 19:50
Wa alaikoem salaam

Allahoemma baarik!

Wel wil ik je als tip meegeven dat veilingen vaak wel erg goed werken, maar 2ehands spullen verkopen niet..

Raad je eerder aan samen te werken met winkels/boekshops en dat zij dan een klein percentage van de winst krijgen.

Maar dat is niet wat je vroeg natuurlijk, welke stad als ik vragen mag?

19-01-2015, 21:53


Soekran voor de tip. Ik heb je een pm gestuurd.



Citaat door Tamimt:
Wa alaikoem salaam

Allahoemma baarik!

Wel wil ik je als tip meegeven dat veilingen vaak wel erg goed werken, maar 2ehands spullen verkopen niet..

Raad je eerder aan samen te werken met winkels/boekshops en dat zij dan een klein percentage van de winst krijgen.

Maar dat is niet wat je vroeg natuurlijk, welke stad als ik vragen mag?

20-01-2015, 19:24
hamdoulilah hebben we de modellen. nu de rest nog...
kom op zusters.. Moge Allah jullie rijkelijk belonen

23-01-2015, 22:42
“Wie omwille van Allah een moskee bouwt; voor hem bouwt Allah het gelijker hieraan in het Paradijs”(al-Boekhaari en
Moslim). De Boodschapper (vrede en zegeningen met hem) zei: “Als een man sterft, komen zijn goede daden tot een eind, behalve drie: Doorgaande liefdadigheden, profijtvolle kennis en een rechtvaardige zoon die voor hem zal bidden.” Overgeleverd door Muslim, 3084.