Bekijk volle/desktop versie : Mijn achtste meeting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-02-2003, 19:04
Me 1ste meeting : was soumie en nurdounia
Me 2de meeting : was angel21, die zag ik in de stad
Me 3de meeting : was Cheetah
Me 4de meeting : was jay
Me 5de meeting : was tiger
Me 6de meeting : was rachidas en babycake
Me 7de meeting : was Rahmona, Missoogappletje, beppie truus, mimi, tetouani79, wilm en wilma

Me achtste meeting was vandaag

met wie :

IK( Onslaught)
Angel21
En de enige echte wannnabee, Mustapha aa ( alias: muzzy aa, Military mind, kinky-boy)

11:45:

ik lie weg van huis en rahmona belde me op, en we ginge praten over wie ik vandaag zou zien, en dat soumie altijd ons belt zo vroeg in de ochtend. Aangekomen op centraal station belde mussy aa, mij en zei dat hij er aan kwam, hij zat namelijk nog in de trein, die vanuit amsterdam kwam richting rotterdam cs.

12:00:
Na dat ik bij cs aankwam, ging rahmona naar haar werk en hangde op, 3 minuten later belde soumaya, me liefje, mij, ik zei dat ik mussy aazou zien. want namelijk hij wilde stoer doen dat rotterdam beter is dan amsterdam( hahahahahahaha die is goed:hihi dus daarom wilde moussy aa mij en angel21 zien

12:30 :
Na een half uur kwebbelen me me liefje soumaya, vroeg ik me af waar die junk was, maar wist bij mezelf dat hij een marokkaan was, want je weet altijd laat komen ze toch. Na een tijde praten vroeg soumie me of hij met de auot of openbaar vervoer kwam of zou komen. ik zei lachend hij komt met de trein wat of welke auto :schok:

12:40:
na 10 mintuen bijkomen van zij aanwezig heid, bestuderede ik hem, de mustahpa aa, miltari mind, kinky-boy, gewoon zo goed dat ik d8, hahahah grappig, is dat de mussy aa die stoer doet enzo, na een stevig handruk en elkaar gegroet te hebben, w8te we op de junkie angel, ik wilde haar net bellen en boem ze kwam er aan.

12:45 :
Na 5 minuten van kenis making, vallde ik muzzy aan met me droge kippen n koeien, hij wsit niet wat hij zag( :hihi na een tijde van lopen en snel een toch door de centrum van rooterdam was muzzy moe. we liepen zelf door de koopgoot en hij maakte mee hoe een xxxxxxx trap eruit zag. na lang tijd lopen en ik aleen praten( wejow ik had me eend roge mond:confused gingen we naar floor om rustig te drinken.

13:15 :
na een tijde van discussie over rotetrdam en amsterdam, kwamen we wel veel dingen die we gemeen hadden, dat de beste voetballers en mensen uit rotetrdam en amsterdam kwammen . en na enige tijd kwam de ober, ik bestelde me favo drankje fanta, muzzy aa bestelde zij favo drank en dat was of is choco melk met slagroom, en angel21 ook. Zo 20 seconde later was de slagroom van muzzy aa op, weg foetsie, ik d8 wejow mischien waren de obers het vergeten maar ikz ag op muzzy lip beetje wit dus wist dat hij honger had, na lang kwebbelen over yasmina.nl en de marokaans jongere en geinige dingen en zeer serieus dingen, was het tijd dat ik, Onslaught vandoor moets, ik had om 14:15 een activiteit met de jongere dus, en nam afscheid van angel21 en muzzy aa.

13:45:
Ik nam afscheid en liep weg, ik had haats en d8 bij mezelf hahahahah ik liep verder en moets weer lachen, onbewust keken mense me aan, en was vergeten dat ik niet op me kamer was of met iemand, en moets er weer om lachen hoe gestoord ik was, lachen lipe ik naar me werk en d8 hahaha yeh kippen

the end

19-02-2003, 19:06


zo kort

19-02-2003, 19:09
maaaar het was vooor mij the end

muzzy aa blijf met angel21 tot 16:00 dus voor hun was het lang voor mij kort

19-02-2003, 19:10
suggelbabe segt....en toen stopte zijn moedel met het veltellen van een velhaal vool het slapengaan...;

19-02-2003, 19:11


damnn die angel21 durft ..........

19-02-2003, 19:11
nobody wants 2 meet me...............

19-02-2003, 19:12
sugarebabe neeee niet poep praten dame

en yasmina85 hahaha ja zeker met die junkie xl:d hahahahaha

19-02-2003, 19:12
Eej Onslaught , overweeg je soms niet om een andere toetsenbord te kopen?

Je date ze wel he

-Y-

19-02-2003, 19:17
he asri zal wel turk snor en het was echt grappig vooral hoe muszzy hahahahhaa nee laat maar hahahaha

19-02-2003, 19:30
hahahaha angel21 ken ik eerdr dan jullie dus hahahahaha heb haar allang gezien dus hahaha ik me zorgen ja right zal wel

19-02-2003, 19:30

Citaat:
Origineel gepost door Onslaught
he asri zal wel turk snor en het was echt grappig vooral hoe muszzy hahahahhaa nee laat maar hahahaha
Ewa saafie...wie A zegt moet ook B zeggen!
Wat was er dan met de snor van Muzzy?

-Y-

19-02-2003, 19:33

Citaat:
Origineel gepost door -RaChiDa¿-


zo saai.
ikk niet hoor

19-02-2003, 19:34


niet goed dames of blind in je oren

19-02-2003, 19:35

Citaat:
Origineel gepost door Onslaught
niet goed dames of blind in je oren
nee...scheel

19-02-2003, 19:37

Citaat:
Origineel gepost door -xxx-Rachida
ikk niet hoor
Neej,

Jij bent zeker niet saai.

Maar na het gelezen te heBBen hoe die "MeetinG" was van hun,damn saai.

Pagina's : [1] 2 3 4 5