Bekijk volle/desktop versie : Slenteren op de markt



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-01-2015, 17:46
Ik ben een ras echte Amsterdammer en er is hier geen kant waar niet een markt staat. Maar toch kom ik daar niet zo vaak. Zou ik wel moeten doen want groenten en fruit is echt meer dan de helft goedkoper!
Maar goed vandaag dus voor het eerst sinds echt maanden weer eens op de markt geweest. En dan kom ik langs kraampjes waar Marokkaanse mannetjes staan die ondergoed verkopen en dan met name ondergoed voor vrouwen. Ik begrijp dat dan niet. Je staat op markt waarvan je weet dat bijna de helft of meer Mocro is en dan ga je BH's verkopen of sexy lingerie

Ik begrijp dat echt niet.

17-01-2015, 17:50


Ik denk niet dat dat het probleem is. Ik denk dat het probleem ligt bij de dames die daar wat kopen en leuke gezellige gesprekjes gaan voeren met deze mannen.

Vrouw: 'Ik zoek sexy lingerie.'
Verkoper: 'Deze rode string met bijpassende bh zal je man wel leuk vinden.'
Vrouw: 'Hihihi, maar deze is denk ik te groot.'
Verkoper: 'Nee denk dat deze je wel past als ik het zo even snel bekijk.'

17-01-2015, 17:54
Ik ben 1 X in me leven naar de markt geweest in Amsterdam bazaar heette het.. En viel daar flauw echt verschrikkelijk was dat... voor mij nooit meer naar de markt

17-01-2015, 17:55
Gooi het maar weer op de vrouwen volgens mij heb je ts haar vraag niet eens begrepen sukkel! !

17-01-2015, 17:57



Citaat door Mara:
Gooi het maar weer op de vrouwen volgens mij heb je ts haar vraag niet eens begrepen sukkel! !
Je moet leren lezen. Ik zeg dat je als vrouw daar geen doodleuke gesprekken moet gaan voeren met zulke mannen, want dan heb je dus een probleem als vrouw. Nu moeten je hersens even worden besmeerd met olie alvorens je weer begint te kakelen.

17-01-2015, 17:58
Ik haat de markt. Houd er totaal niet van.

17-01-2015, 18:08
Markt is eigenlijk niet toegestaan, zelfs een man dient gewoon snel zijn boodschappen te doen en weg te gaan.
Ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen lingerie op de markt kopen, bij mannelijke verkopers nog wel.

17-01-2015, 18:20

Citaat door vrouwtjuh81:
Markt is eigenlijk niet toegestaan, zelfs een man dient gewoon snel zijn boodschappen te doen en weg te gaan.
Ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen lingerie op de markt kopen, bij mannelijke verkopers nog wel.
Echt he.
Heb er ook een schurfthekel aan. Mn groente en fruit haal ik gewoon bij de lidl.

17-01-2015, 18:36

Citaat door vrouwtjuh81:
Markt is eigenlijk niet toegestaan, zelfs een man dient gewoon snel zijn boodschappen te doen en weg te gaan.
Ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen lingerie op de markt kopen, bij mannelijke verkopers nog wel.
Tja het is goedkoop. Wat moeten ze dan?hun man vragen lingerie voor ze te kopen?

17-01-2015, 18:37

Citaat door CanYouSeeMe:
Ik denk niet dat dat het probleem is. Ik denk dat het probleem ligt bij de dames die daar wat kopen en leuke gezellige gesprekjes gaan voeren met deze mannen.

Vrouw: 'Ik zoek sexy lingerie.'
Verkoper: 'Deze rode string met bijpassende bh zal je man wel leuk vinden.'
Vrouw: 'Hihihi, maar deze is denk ik te groot.'
Verkoper: 'Nee denk dat deze je wel past als ik het zo even snel bekijk.'
Hoe weet je dat ze gesprekjes met die kooplui hebben? Was je erbij?

17-01-2015, 18:43
Ik vind groente en fruit van de supermarkt toch beter en gaat langer mee. Van de markt js goedkoper maar bederft snel.

17-01-2015, 18:46

Citaat door YSME:
Hoe weet je dat ze gesprekjes met die kooplui hebben? Was je erbij?
hij is zo'n mannetje

17-01-2015, 18:53



Citaat door YSME:
Hoe weet je dat ze gesprekjes met die kooplui hebben? Was je erbij?


Maart/april 2014 te Beverwijkse Bazaar. Waargebeurd verhaal. Meneer verkoopt ook mannenspulletjes (sokken etc) en daar stond ik terwijl dit zich afspeelde aan de andere kant van zijn 'winkeltje'. Dame was duizend procent van Marokkaanse afkomst. Hetgeen dat voor de geciteerde tekst en na de geciteerde tekst heeft afgespeeld weet ik niet en heb ik niet gehoord.

Citaat door Byrthi:
hij is zo'n mannetje
Ik ben zo een mannetje? Aaaah wil je dat ik ook zo een gesprek voer met jou? Ik hoor je nu denken: 'Gedraag je!' Precies! Gedraag je!

17-01-2015, 18:56
Ieder zn ding
Niet iedereen kan lingerie betalen van de hunkemoller

17-01-2015, 19:15
Ik haat mannen die vrouwenondergoed verkopen op de markt. heb dan nog liever dat mijn man een dealer is, dan dat. Zo voorschut..

Pagina's : [1] 2 3 4 5