Bekijk volle/desktop versie : Geheim graf voor aanslagplegers



Pagina's : [1] 2

17-01-2015, 15:46
Metronieuws


Citaat:
Anoniem graf voor aanslagplegers Parijs

ALEX RINGELING | 17-01-15 | 13:32 |

Om te voorkomen dat hun laatste rustplaats een bedevaartsoord wordt voor extremisten, krijgen de terreurbroers Saïd en Chérif Kouachi een anoniem graf. De oudste van het tweetal dat vorige week een aanslag pleegde op de redactie van weekblad Charlie Hebdo, is zaterdag al begraven in de Franse stad Reims.

Lees ook: Klopjacht Franse politie op terreurbroers

Anoniem

De stad kon niet weigeren dat Kouachi daar werd begraven, omdat de terrorist twee jaar in Reims heeft gewoond. De jongste van de broers, Chérif, zal in een anoniem graf in de plaats Gennevilliers ten noorden van Parijs worden begraven, melden Franse media.

Lees ook: Gijzelaar vertelt over ontmoeting met terreurbroers

Bij de aanval op Charlie Hebdo op 7 januari in Parijs kwamen twaalf mensen om het leven. De twee broers werden later gedood in een vuurgevecht met de politie.
Subhana Allah.
Het wordt steeds grappiger! Als mensen hier nog in trappen, dan zijn ze echt dom. 3la achterlijke 'smoes'.

17-01-2015, 15:50


Hahaha bullshit. Net zoals Osama Bin Laden waarvan zijn lijk zogenaamd in zee is gepleurd.

17-01-2015, 15:50

Citaat door YSME:
Hahaha bullshit. Net zoals Osama Bin Laden waarvan zijn lijk zogenaamd in zee is gepleurd.
Snap je!
Vieze leugenaars!

17-01-2015, 15:52

Citaat door Dalilaah:
Snap je!
Vieze leugenaars!
Dit doet me echt denken aan de film The Matrix. Ken je die film reeks?

17-01-2015, 15:53



Citaat door YSME:
Dit doet me echt denken aan de film The Matrix. Ken je die film reeks?
Wel bij naam, maar nooit gezien geloof ik. Het trok me toen niet zo, maar je maakt me nieuwsgierig....

17-01-2015, 16:00

Citaat door Dalilaah:
Wel bij naam, maar nooit gezien geloof ik. Het trok me toen niet zo, maar je maakt me nieuwsgierig....
De wereld zoals iedereen die kent is een computergesimuleerde werkelijkheid, waaraan de mensen zijn gekoppeld om ze levend onder controle te houden.
Zo begon het eerste deel van de trilogie

17-01-2015, 16:03
Net zo grappig als dat er opeens filmpjes uit het niets zijn gevonden na de dood van de gijzelaar.

17-01-2015, 16:21

Citaat door YSME:
De wereld zoals iedereen die kent is een computergesimuleerde werkelijkheid, waaraan de mensen zijn gekoppeld om ze levend onder controle te houden.
Zo begon het eerste deel van de trilogie
Interessant. Misschien eens kijken dan, ik loop achter...

Maar dan lijkt het idd op elkaar...

17-01-2015, 16:22

Citaat door Delcine:
Net zo grappig als dat er opeens filmpjes uit het niets zijn gevonden na de dood van de gijzelaar.
Zou je die hier kunnen plaatsen...?

17-01-2015, 16:23
Anonieme graf hshahahahahahaha. Wie dit gelooft is......no comment

17-01-2015, 16:30

Citaat door Dalilaah:
Interessant. Misschien eens kijken dan, ik loop achter...

Maar dan lijkt het idd op elkaar...
Het heeft drie delen.
Deel 1 legt het allemaal haarfijn uit. Deel 2 en 3 gaan dieper op de materie in.
Ken je het boek: het bedrog van de evolutie leer van Harun Yahya?

17-01-2015, 16:31
Moslim extremisten die graven gaan bezoeken als in bedevaardsoord?
Nog nooit zoiets gehoord. Sinds wanneer bezoeken moslims graven om een persoon te aanbidden?

Tja voor een ongelovige klinkt het heel redelijk.

17-01-2015, 16:43



Citaat door lalalie:
Moslim extremisten die graven gaan bezoeken als in bedevaardsoord?
Nog nooit zoiets gehoord. Sinds wanneer bezoeken moslims graven om een persoon te aanbidden?

Tja voor een ongelovige klinkt het heel redelijk.
dit dus!!!!

17-01-2015, 17:00

Citaat door YSME:
Het heeft drie delen.
Deel 1 legt het allemaal haarfijn uit. Deel 2 en 3 gaan dieper op de materie in.
Ken je het boek: het bedrog van de evolutie leer van Harun Yahya?
Ik ga ff zoeken
Nee ik ken alleen de dramaverhalen van dwvdmv

17-01-2015, 17:08
hebben saïd en Chérif Kouachi geen familie?? wat zeggen zij?

Pagina's : [1] 2