Bekijk volle/desktop versie : wat als je een man ontmoet



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-01-2015, 14:54
Die betrouwbaar, knap en humor heeft en z'n leven op rolletjes. Hij is 'perfect' zou je kunnen zeggen. Alleen is jullie relatie alleen gebaseerd op lust. Liefde speelt dus nog geen rol.Hij laat merken dat hij geïnteresseerd is in je en doet een voorstel om samen het huwelijksbootje in te stappen. Wat is jullie reactie hierop?

17-01-2015, 15:02



Citaat door Wibi:
zou aan die dikke neus van je knijpen


Ik knijp harder. Wees gewaarschuwd.

17-01-2015, 15:04
Oftewel: ideaal.

17-01-2015, 15:10

Citaat door kurosakIII:
Oftewel: ideaal.
Zou je ook kunnen zeggen. Dus jij vind het niet erg om een dame te huwen die niks anders dan 'lust' voor je voelt?

17-01-2015, 15:19



Citaat door preziosi:
Zou je ook kunnen zeggen. Dus jij vind het niet erg om een dame te huwen die niks anders dan 'lust' voor je voelt?
Lust en liefde zit dicht bij elkaar. En lust dat is vaak het eerste waarvoor je valt bij een vrouw. Zolang ze ook nog mijn eten maakt, mijn huis schoonmaakt en haar lusten op me botviert zie ik er geen enkel probleem in.

17-01-2015, 15:23

Citaat door preziosi:
Die betrouwbaar, knap en humor heeft en z'n leven op rolletjes. Hij is 'perfect' zou je kunnen zeggen. Alleen is jullie relatie alleen gebaseerd op lust. Liefde speelt dus nog geen rol.Hij laat merken dat hij geïnteresseerd is in je en doet een voorstel om samen het huwelijksbootje in te stappen. Wat is jullie reactie hierop?


ligt eraan wat voor soort liefde je zoekt..voor bestendige liefde lijkt mij een beetje meer vertrouwen essentieel..1 op de 3 Marokkaanse huwelijken lopen mis en dat komt mijns inziens omdat ze vaak een soort van halalrelatie zoeken die enkel gebaseerd is op lust

17-01-2015, 15:24

Citaat door kurosakIII:
Lust en liefde zit dicht bij elkaar. En lust dat is vaak het eerste waarvoor je valt bij een vrouw. Zolang ze ook nog mijn eten maakt, mijn huis schoonmaakt en haar lusten op me botviert zie ik er geen enkel probleem in.
Ha deze verklaring mag ik wel. Zie het probleem verder ook niet in. Maar de vraag is natuurlijk hoe lang het duurt eer jullie elkaar zat raken? Een huwelijk is niet niks lijkt me.

17-01-2015, 15:26

Citaat door ELPrincipe:
ligt eraan wat voor soort liefde je zoekt..voor bestendige liefde lijkt mij een beetje meer vertrouwen essentieel..1 op de 3 Marokkaanse huwelijken lopen mis en dat komt mijns inziens omdat ze vaak een soort van halalrelatie zoeken die enkel gebaseerd is op lust
Dus jij gaat ervan uit dat zo'n huwelijk niks goeds met zich meebrengt.Wat voor 'liefde' lijkt jou geschikt voor een huwelijk?

17-01-2015, 15:27
Marokkanen en liefde

Bestaat dat?

17-01-2015, 15:29

Citaat door preziosi:
Dus jij gaat ervan uit dat zo'n huwelijk niks goeds met zich meebrengt.Wat voor 'liefde' lijkt jou geschikt voor een huwelijk?


dat kun van tevoren niet zeggen, maar je kunt wel overhaaste beslissingen maken.
..ik kan zelf niet met iemand trouwen puur voor de lust. Als lust een doel zou zijn dan is het ook makkelijk om vreemd te gaan..

17-01-2015, 15:29

Citaat door preziosi:
Die betrouwbaar, knap en humor heeft en z'n leven op rolletjes. Hij is 'perfect' zou je kunnen zeggen. Alleen is jullie relatie alleen gebaseerd op lust. Liefde speelt dus nog geen rol.Hij laat merken dat hij geïnteresseerd is in je en doet een voorstel om samen het huwelijksbootje in te stappen. Wat is jullie reactie hierop?
simpel tog maak het halal en iedereen is gelukkig, en ze leefde nog lang en gelukkig

17-01-2015, 15:30

Citaat door preziosi:
Ha deze verklaring mag ik wel. Zie het probleem verder ook niet in. Maar de vraag is natuurlijk hoe lang het duurt eer jullie elkaar zat raken? Een huwelijk is niet niks lijkt me.
Soms gekke dingen doen, je lichaam verzorgen, goed eten, sporten en af en toe na een marathon en erna een droge periode en je kunt heel lang doorgaan.

17-01-2015, 15:30



Citaat door thadath:
Marokkanen en liefde

Bestaat dat?


Nee. maar als ik sommige mag geloven bestaat zoiets wel degelijk. Alleen is dat van korte duur. Geen idee of ik het dan wel liefde mag noemen.

17-01-2015, 15:34
Een huwelijk is wel meer dan lust, je wilt ook iemand met wie je kan praten, zelfde interesses toont of een luisterend oor.

17-01-2015, 15:35

Citaat door preziosi:
Die betrouwbaar, knap en humor heeft en z'n leven op rolletjes. Hij is 'perfect' zou je kunnen zeggen. Alleen is jullie relatie alleen gebaseerd op lust. Liefde speelt dus nog geen rol.Hij laat merken dat hij geïnteresseerd is in je en doet een voorstel om samen het huwelijksbootje in te stappen. Wat is jullie reactie hierop?
Ik begrijp het niet. Relatie gebaseerd op lust, maar hij vraagt je wel ten huwelijk? Ik dacht dat dat soort mensen dan juist een afkeer hebben tegen serieuze stappen.. Of bedoel je dat hij wil trouwen om die lust te kunnen toepassen? Ik vind dat geen goede reden om een huwelijk aan te gaan. Zinloos.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6