Bekijk volle/desktop versie : Vijftien arrestaties na antiterreuroperatie België



16-01-2015, 12:34
Bij de antiterreuroperatie van gisteren in onder meer de Belgische stad Verviers zijn vijftien terreurverdachten opgepakt.





Twee van hen zijn gearresteerd in Frankrijk, maakte de Belgische justitie vrijdag bekend. De Belgische autoriteiten vielen donderdagavond woningen binnen in onder meer Verviers, dat even ten oosten van Luik ligt, en het Brusselse Molenbeek. In het vuurgevecht dat op de inval in Verviers volgde kwamen daarbij twee terreurverdachten om. Een derde is met verwondingen aangehouden.

De verdachten waren volgens justitie van plan een aanslag te plegen op de Belgische politie, op agenten in de openbare ruimte dan wel op politiebureaus. Volgens magistraat Eric Van Der Sypt is er huiszoeking gedaan in twaalf woningen. Er zijn meerdere wapens gevonden, waaronder vier aanvalswapens zoals kalasjnikovs.


Ook troffen de autoriteiten politieuniformen in de woningen aan. Van Der Sypt ontkende dat de Belgische antiterreuroperatie deel uitmaakt van een groot internationaal terreuronderzoek.

16-01-2015, 14:42


Nu de Belgische agenten toch bezig zijn kunnen ze ook de kalasjnikovs van de joodse en Russische (goud)winkels afnemen. Dat tuig/maffioso zitten daar al die terroristen te voorzien van zware wapens.

17-01-2015, 15:28
De politie overal in de EU hebben nu een excuus om moslims zonder motief of aanleiding te executeren. Achteraf wordt gemeld dat t om een terrorist ging.

17-01-2015, 15:31
Je suis charif & said kouachi!

17-01-2015, 15:37



Citaat door Karim1:
Je suis charif & said kouachi!
Je opmerkingen hebben inderdaad al een stinkende lijkenlucht.


On topic. 13 gearresteerden en geen doden? Je zou je toch afvragen waarom ze deze idioten dan niet vermoord hebben, als de actie in verviers een "executie" zou zijn geweest zoals sommige rare figuren hier beweren.

17-01-2015, 15:39

Citaat door Redactie:
Bij de antiterreuroperatie van gisteren in onder meer de Belgische stad Verviers zijn vijftien terreurverdachten opgepakt.





Twee van hen zijn gearresteerd in Frankrijk, maakte de Belgische justitie vrijdag bekend. De Belgische autoriteiten vielen donderdagavond woningen binnen in onder meer Verviers, dat even ten oosten van Luik ligt, en het Brusselse Molenbeek. In het vuurgevecht dat op de inval in Verviers volgde kwamen daarbij twee terreurverdachten om. Een derde is met verwondingen aangehouden.

De verdachten waren volgens justitie van plan een aanslag te plegen op de Belgische politie, op agenten in de openbare ruimte dan wel op politiebureaus. Volgens magistraat Eric Van Der Sypt is er huiszoeking gedaan in twaalf woningen. Er zijn meerdere wapens gevonden, waaronder vier aanvalswapens zoals kalasjnikovs.


Ook troffen de autoriteiten politieuniformen in de woningen aan. Van Der Sypt ontkende dat de Belgische antiterreuroperatie deel uitmaakt van een groot internationaal terreuronderzoek.
Goeie actie van de Belgen.

17-01-2015, 15:40

Citaat door Karim1:
De politie overal in de EU hebben nu een excuus om moslims zonder motief of aanleiding te executeren. Achteraf wordt gemeld dat t om een terrorist ging.
De enigen die zonder aanleiding zijn geëxecuteerd waren de redactieleden van Charlie Hebdo en de bezoekers van die Joodse supermarkt. Geëxecuteerd door de gekken waar jij je mee vereenzelvigd.

17-01-2015, 15:40

Citaat door Peej:
De enigen die zonder aanleiding zijn geëxecuteerd waren de redactieleden van Charlie Hebdo en de bezoekers van die Joodse supermarkt. Geëxecuteerd door de gekken waar jij je mee vereenzelvigd.
Hear, hear!

17-01-2015, 16:36

Citaat door Karim1:
De politie overal in de EU hebben nu een excuus om moslims zonder motief of aanleiding te executeren. Achteraf wordt gemeld dat t om een terrorist ging.
Zijn ze vergeten te schieten bij het executeren? Ik bedoel: we maken natuurlijk wel vaak Belgenmoppen maar zooooo dom zijn ze toch niet?

19-01-2015, 11:07
dutchman en peej jullie opmerkingen getuigen maar eens en te meer hoe extreem de gedachtegang is van een witte man/vrouw. jullie zijn charlie omdat die een miljard moslims structureel beledigden. Een tegendraads opmerking dat jullie niet zint, wordt niet geaccepteerd. Wat een hypocriete volk! Zo een schijtend als Dutchman met zo een stinkende opmerking verdient hetzelfde als charlie!

19-01-2015, 11:13
correctie niemand verdient het om op die manier heen te gaan. Dus duchtman excuus moi.

19-01-2015, 11:19

Citaat door Karim1:
De politie overal in de EU hebben nu een excuus om moslims zonder motief of aanleiding te executeren. Achteraf wordt gemeld dat t om een terrorist ging.
Karim,

Ja, bij deze arrestaties moet iets gruwelijk mis zijn gegaan. Maar liefst 13 arrestanten hebben deze antiterreuroperatie overleefd.
Misschien waren dit geen moslims?


Noord

19-01-2015, 11:23



Citaat door Dutchman98:
Zijn ze vergeten te schieten bij het executeren? Ik bedoel: we maken natuurlijk wel vaak Belgenmoppen maar zooooo dom zijn ze toch niet?
Dutchman,

Er gaat een gerucht dat de losse flodders van het oefenen een dag eerder er nog in zaten.
Maar dat is een gerucht.


Noord

21-01-2015, 10:44
Al 2 keer hebben ze in Frankrijk mijn Peugeot binnenste buiten gekeerd zonder mijn wiet te vinden. Met zeker 5 man en met spiegeltjes.

In Holland op de trein heeft wel eens een hond mijn wiet gevonden. Dus plots kwam een zwarte hond aan mijn hand likken. Nog voor ik iets over het gedrag van zijn hond kon zeggen haalde die punk zijn politiekaart bij en zei dat zijn hond een narcoticahond was die vermoedde dat ik narcotica bij had. ik zei naar waarheid dat ik gewoon een zakje wiet bij had. Dat pakten ze meteen af. Ik blij.