Bekijk volle/desktop versie : : )



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

15-01-2015, 12:57
Fml : )

15-01-2015, 12:57


Ik heb mooi gedroomd
Ghair in sha allah

15-01-2015, 12:59
ik heb lang niet gedroomd, sawah

15-01-2015, 13:00
Wallahi ik hou van haar.
Als je dr ziet ga je denken whow ma sha allah

Als je haar hoort praten ga je denken dat Biggy weer opgestaan is van death.


15-01-2015, 13:03



Citaat door Universiteit.:
ik heb lang niet gedroomd, sawah
Dat kan.
Is het raar als ik zeg dat k altijd dua maak dat ik over nabi wil dromen sallah wa aleiho wa sallam. Ik wil hem zien. :x
Elke keer als ik die dua in de avond maak dan droom ik niet over hem maar ik droom wel mooi.

Hoe was je toets.

15-01-2015, 13:05

Citaat door Sawah:
Dat kan.
Is het raar als ik zeg dat k altijd dua maak dat ik over nabi wil dromen sallah wa aleiho wa sallam. Ik wil hem zien. :x
Elke keer als ik die dua in de avond maak dan droom ik niet over hem maar ik droom wel mooi.

Hoe was je toets.
is het raar als ik zeg tegen je.. dat ik bijna elk droom van me ben vergeten.. ik kan letterlijk geen één herinneren

niet goed gemaakt helaas


qayi du'a in sha Allah aub

15-01-2015, 13:06

Citaat door Alleenvoorjou:
Wallaahi toen ik opstond moest ik aan jou denken. Ik dacht; zou ze diegene nog tegengekomen zijn .

Hoe issie ?
Hhh ahw jij vogeltje
Nee maar ik denk dat ze vandaag gaat komen

Ik ga straight to the point zijn lol. Mn moeder zei 3andek je gaat iets zeggen wat haar beledigd of hem

Lmao. Het is wel awkward. Moge allah hem uit mijn pad houden.
Hamdoulilah. En jij?

15-01-2015, 13:09

Citaat door Universiteit.:
is het raar als ik zeg tegen je.. dat ik bijna elk droom van me ben vergeten.. ik kan letterlijk geen één herinneren

niet goed gemaakt helaas


qayi du'a in sha Allah aub
Oh. Gek dat je geen herinner

Mog allah je laten slagen voor die toets.

Lol gister zat ik te stressen en hard te werken aan die deadline van vandaag. Bleek die pas 26ste te zijn. Ik heb het toch afgegeven en vroeg om feedback.

15-01-2015, 13:12

Citaat door Sawah:
Oh. Gek dat je geen herinner

Mog allah je laten slagen voor die toets.

Lol gister zat ik te stressen en hard te werken aan die deadline van vandaag. Bleek die pas 26ste te zijn. Ik heb het toch afgegeven en vroeg om feedback.
alahoema ameen

wow hahahahah

pas 26e

vandaag is weer erg hè

15-01-2015, 13:12

Citaat door Alleenvoorjou:
. Je bent wel beetje speciaal ofzo, anders zou ik niet aan je denken :/.

Maar oke. Vandaag wordt dus de big day. Ja jouw moeder heeft gelijk hhhhh. Probeer het zo te brengen alsof het niet aan hen ligt. Gewoon dat je niet klaar voor bent ofzo? Sowieso awkward hhhhh! Succes.

Amien lol. Met mij ook goed alhamdoelillaah. Moet stofzuigen -__-.
Whooooooowwowbduwowhwowjwowjwowjwowjowjeowjeowjwiw hwiwj ik ben speciaal voor jou?! : 0

Ahw :x
Mh relly

Getver esh mn big day hell to the naw vandaag dood normale donderdag. Als zij komt ga ik nee zeggen en terug mn kamer in waar ik mezelf in grote dekens ga stoppen.

Heb je nog gebakt?

15-01-2015, 13:13
Sawahnations

15-01-2015, 13:16

Citaat door Universiteit.:
alahoema ameen

wow hahahahah

pas 26e

vandaag is weer erg hè
Het weer? Ja
Maar vind het nice. Dit is warme soep weer.

Over dromen gesproken. Toen ik voor mn rijbewijs ging deed ik voor eerst keer ehm. Die ene salah. U knw. Ben naam vergeten.
En ik kende die dua niet dus had ik die dua in koeienletters op een a4tje geschreven en deed die dua.

En die nacht had mn mom gedroomd dat er twee mannen waren in ons huiskamer en wat aan het invullen waren. En toen zeiden ze dat ze mn rijbewijs nodig hebben en dat ze die even snel moest pakken.

Auhy

15-01-2015, 13:16



Citaat door taqwa_lillah:
Sawahnations
Ikr

15-01-2015, 13:17
Wordt je uitgehuwelijked Saawi

15-01-2015, 13:20

Citaat door milkyway:
Wordt je uitgehuwelijked Saawi
Hell naw

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11