Bekijk volle/desktop versie : Koffie/theehuis



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

14-01-2015, 02:34
Waar waren we gebleven?

Oh ja dat ik het begreep van jonge ongetrouwde gasten. Maar mannen met kinderen van mijn leeftijd die daar 10 uurtjes teren op 2 koffie....tsja...

14-01-2015, 02:37


Koffie/theehuis
Waar waren we gebleven?

Oh ja dat ik het begreep van jonge ongetrouwde gasten. Maar mannen met kinderen van mijn leeftijd die daar 10 uurtjes teren op 2 koffie....tsja...

14-01-2015, 02:39
Koffie/theehuis
Waar waren we gebleven?

Oh ja dat ik het begreep van jonge ongetrouwde gasten. Maar mannen met kinderen van mijn leeftijd die daar 10 uurtjes teren op 2 koffie....tsja...

14-01-2015, 02:40
Koffie/theehuis
Waar waren we gebleven?

Oh ja dat ik het begreep van jonge ongetrouwde gasten. Maar mannen met kinderen van mijn leeftijd die daar 10 uurtjes teren op 2 koffie.....tsja..

14-01-2015, 02:41


Koffie/theehuis
Waar waren we gebleven?

Oh ja dat ik het begreep van jonge ongetrouwde gasten. Maar mannen met kinderen van mijn leeftijd die daar 10 uurtjes teren op 2 koffie....tsja...

14-01-2015, 02:43
Koffie/theehuis
Waar waren we gebleven?

Oh ja dat ik het begreep van jonge ongetrouwde gasten. Maar mannen met kinderen van mijn leeftijd die daar 10 uurtjes teren op 2 koffie......tsja..

14-01-2015, 02:44
Koffie/theehuis
Waar waren we gebleven?

Oh ja dat ik het begreep van jonge ongetrouwde gasten. Maar mannen met kinderen van mijn leeftijd die daar 10 uurtjes teren op 2 koffie....tsja...

14-01-2015, 02:47
Koffie/theehuis
Waar waren we gebleven?

Oh ja dat ik het begreep van jonge ongetrouwde gasten. Maar mannen met kinderen van mijn leeftijd die daar 10 uurtjes teren op 2 koffie....tsja...

14-01-2015, 02:49
Koffie/theehuis
Waar waren we gebleven?

Oh ja dat ik het begreep van jonge ongetrouwde gasten. Maar mannen met kinderen van mijn leeftijd die daar 10 uurtjes teren op 2 koffie....tsja...

14-01-2015, 02:52
Ik vind het wel gezellig in nederland, altijd volk, altijd gezellig (omdat er geen vrouwen zitten). Mannen die oud getrouwd zijn en daar elke dag even een paar uur recreeren hebben dat dik verdiend. J10 uur is ook wel overdreven lang overigens, dat zie ik muv de hasjrokers nog niet gebeuren. Verder is het verstandig je vrouw enkele uren in haar eentje of met haar kroosten thuis te latdn want dan zit je elkaar toch aanzienlijk minder op de lip dan wanneer je 24/7 thuis zit. Verder is theehuis ook geen fitna plek ofso, gewoon een plek waar mannen een bakje koffie of thee kunnen drinken.

Ik vind het juist een kwalijke zaak voor menig jongere die er komt of zit. Vaak geen geld, geen werk, geen alternatieve inkomsten alleen een bijstand of wajong uitkering en de hele jointjes roken.

14-01-2015, 02:53
Okay, they ruined it. I give up.

14-01-2015, 02:56

Citaat door Puerto:
Ik vind het wel gezellig in nederland, altijd volk, altijd gezellig (omdat er geen vrouwen zitten). Mannen die oud getrouwd zijn en daar elke dag even een paar uur recreeren hebben dat dik verdiend. J10 uur is ook wel overdreven lang overigens, dat zie ik muv de hasjrokers nog niet gebeuren. Verder is het verstandig je vrouw enkele uren in haar eentje of met haar kroosten thuis te latdn want dan zit je elkaar toch aanzienlijk minder op de lip dan wanneer je 24/7 thuis zit. Verder is theehuis ook geen fitna plek ofso, gewoon een plek waar mannen een bakje koffie of thee kunnen drinken.

Ik vind het juist een kwalijke zaak voor menig jongere die er komt of zit. Vaak geen geld, geen werk, geen alternatieve inkomsten alleen een bijstand of wajong uitkering en de hele jointjes roken.
Geen fitnaplek? Ik weet niet welke theehuizen jij komt.

Getrouwde mannen horen in de avond gewoon thuis te zijn.

Wat jij zegt over de jongeren ben ik het mee eens. Maar als ik naar mezelf kijk kwam ik er vaak op vrijdag en zaterdag. Dat naast school en werk. Maar niet meer joh

14-01-2015, 02:56



Citaat door FLYMAMACITA_:
Okay, they ruined it. I give up.
Hahah eindelijk, check je hoekje,

14-01-2015, 03:02

Citaat door Mokerslag2013:
Hahah eindelijk, check je hoekje,
Te lief puntje! Amien van 'tzelfde, gun t jou ook.


by the way, helemaal niet.

14-01-2015, 03:02

Citaat door Mokerslag2013:
Geen fitnaplek? Ik weet niet welke theehuizen jij komt.

Getrouwde mannen horen in de avond gewoon thuis te zijn.

Wat jij zegt over de jongeren ben ik het mee eens. Maar als ik naar mezelf kijk kwam ik er vaak op vrijdag en zaterdag. Dat naast school en werk. Maar niet meer joh
Hoezo hoort? Van wie hoort? Meneer is al de hele dag thuis, gaat hij in de avond even eej bakje koffie doen om de hoek (het is ook niet dat ze verder dan 1500 m van hun voordeur zitten) zal hij daar niemand mee schaden.

Is geen fitnaplek is een openbare plek, dat er sommige een laptop proberen te verkopen of ietwat te hard vloeken als ze een spelletje verliezen wil niet gelijk zeggen dat heteen verloederend effect heeft. Elke plek waar alleen mannen zijn is de gespreksstof hetzelfde. Dus volgens jou interpetatie is samenscholing muv moskeebezoek oid bijvoorbaat al een vorm van fitna.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15