Bekijk volle/desktop versie : Chamakh krijgt een nieuwe Arsenal speler erbij ..hij zal naast hem staan



13-01-2015, 13:02


Crystal Palace heeft de selectie versterkt met de Franse jeugdinternational Yaya Sanogo. De 21-jarige spits komt op huurbasis over van Arsenal.

Hij gaat samen met Marouane Chamakh (ex-Arsenal) de aanval vormen bij de nummer vijftien van de Premier League. Sanogo verruilde in de zomer van 2013 de Franse club Auxerre voor Arsenal. Bij de Londense club kwam hij dit seizoen zes keer in actie.

13-01-2015, 15:31


Wenger heeft toch nog zn zin gekregen.
Marseille was concreet maar Wenger wilde hem in Engeland houden.

Dus bleef Hull en Crystal over.

13-01-2015, 15:33

Citaat door Gunnerfan:
Wenger heeft toch nog zn zin gekregen.
Marseille was concreet maar Wenger wilde hem in Engeland houden.

Dus bleef Hull en Crystal over.
Arsenal is met Gomis bezig ..ze willen hem naar Londen halen

13-01-2015, 15:34
Sjonge jonge Gomis hahahaha. Haal fucking Cavani.

13-01-2015, 15:37



Citaat door ANSS:
Sjonge jonge Gomis hahahaha. Haal fucking Cavani.
ze zijn bezig met hem maar ik weet niet of de deal doorgaat...Crystal palace heeft al geboden op hem ..nu Crystal Palace een speler van Arsenal heeft gehuurd dan zou de weg voor Arsenal vrij zijn om Gomis binnen te halen

Gomis is best een goede speler hoor

13-01-2015, 15:38

Citaat door OueldRassoul:
ze zijn bezig met hem maar ik weet niet of de deal doorgaat...Crystal palace heeft al geboden op hem ..nu Crystal Palace een speler van Arsenal heeft gehuurd dan zou de weg voor Arsenal vrij zijn om Gomis binnen te halen

Gomis is best een goede speler hoor
Redelijke spits, maar hij zal Arsenal echt niet kampioen maken.

13-01-2015, 15:43

Citaat door ANSS:
Redelijke spits, maar hij zal Arsenal echt niet kampioen maken.
Cavani dan wel ?

Ik vind Cavani op 30 procent spelen...hij is ver van zijn niveau die hij had bij Napoli ...zelfs bij PSG haalt hij die niveau niet...kampioenmakers zijn bekend dat zijn Messi,Zlatan,Ronaldo

13-01-2015, 15:54

Citaat door OueldRassoul:
Cavani dan wel ?

Ik vind Cavani op 30 procent spelen...hij is ver van zijn niveau die hij had bij Napoli ...zelfs bij PSG haalt hij die niveau niet...kampioenmakers zijn bekend dat zijn Messi,Zlatan,Ronaldo