Bekijk volle/desktop versie : deze gast moeten ze echt niet meer uitnodigen nep ex radicaal



Pagina's : [1] 2

13-01-2015, 08:43


eff serieus na gisteren te hebben gekeken naar rtl late night wist ik niet meer hoe desperate de media was
dat ze nu zelfs dit soort figuren uitnodigen want wat voor nut heeft het gehad om zo iemand uit te nodigen
hij kon niet eens uit ze woorden komen man what the fuck!!! Nep ex radicaal hahaha laat me niet lachen man
en de gasten van nietmijnislam....die moeten helemaal ophouden dat gaat helemaal nergens over en dan durft moustafa nog te zeggen dat hij helemaal'' niet weet hoe de profeet Mohammed vzmh er uit ziet in hadidts worden er genoeg beschrijvingen weergeven hoe de profeet er uit zag..dus please nodig gasten uit die weten waar ze over praten

13-01-2015, 08:46


He's got the freak-look.

13-01-2015, 08:49
nee maar dit ging echt nergens meer over ik schaam me man als moslim zijnde dat dit soort figuren uitgenodigd worden

13-01-2015, 08:50
Dus t was vroeger al "Opsporing verzocht"? Wel knap dat mensen normaal nooit iemand kunnen vinden op basis van ALLEEN een beschrijving en dat er nu mensen zijn die beweren dat ze blijkbaar wel weten hoe hij eruit zag op basis van zoiets .

13-01-2015, 08:54



Citaat door Dutchman98:
Dus t was vroeger al "Opsporing verzocht"? Wel knap dat mensen normaal nooit iemand kunnen vinden op basis van ALLEEN een beschrijving en dat er nu mensen zijn die beweren dat ze blijkbaar wel weten hoe hij eruit zag op basis van zoiets .
weet jij dan waar ik over praat?
en buiten is het niet zo dat de politie nu al in gelicht wordt via de kliklijn omdat iemand er uitziet als een potentiële terrorist....dus alleen al aan de hand van beschrijvingen...

13-01-2015, 08:58

Citaat door Nieuwsfeit:
Lag in een deuk gisteren. Wat een nepgeval is dit zeg. Ze weten ze wel te vinden. Mondige moslims die hen inhoudelijk van tafel vegen zullen ze niet zo gauw vinden. En dan het gestook van de joodse dame.
precies alsof joods zijn een ras is....daar al zie je de manipulatie wat is er nou joods aan haar ze neemt een een naakt foto en plaats het op de cover van haar boek.....een echte jood zou dat nooit doen

13-01-2015, 09:07
De psychologische oorlogsvoering via de media is flink bezig. Moslims worden hard gedemoraliseerd, ten schande gebracht en tegen elkaar opgejut.

De enige manier om onderuit dit juk te komen is veel Islamitisch kennis opdoen over je geloof en een sterk vertrouwen hebben in Allah. Zonder dit, zul je mentaal helemaal in de war komen en bespeeld worden zoals zij jou willen bespelen. Sommige schamen zich om moslim te zijn, sommige willen graag de islam verdedigen maar hebben helemaal geen kennis en doen gekke uitspraken etc.

13-01-2015, 09:10

Citaat door Prive_detective:
De psychologische oorlogsvoering via de media is flink bezig. Moslims worden hard gedemoraliseerd, ten schande gebracht en tegen elkaar opgejut.

De enige manier om onderuit dit juk te komen is veel Islamitisch kennis opdoen over je geloof en een sterk vertrouwen hebben in Allah. Zonder dit, zul je mentaal helemaal in de war komen en bespeeld worden zoals zij jou willen bespelen. Sommige schamen zich om moslim te zijn, sommige willen graag de islam verdedigen maar hebben helemaal geen kennis en doen gekke uitspraken etc.
precies helemaal gelijk want sinds wanneer moet je je verantwoorden naar mensen die onwetend zijn het is het zelfde alsof je een dialoog aan gaat met een kind die nog nat achter ze oren is

13-01-2015, 09:47
die yehya kwam nog wel daar met een nike trui met daarop paris geschreven hoe ironisch is dit niet Looolll!!!!

nodig dat klein kind alsjeblieft niet meer uit ik kan niet meer tegen hem ik schaam me echt als ik hem zie praten ..

13-01-2015, 09:49
ik ken die hele gast niet.

13-01-2015, 10:00

Citaat door _Dramaqueen_:
ik ken die hele gast niet.
ja hij was al eerder te gast bij pauw en witte man.....deze jongen lult alleen maar onzin....en nietmijnislam is even erg dat gaat helemaal nergens over want waarom moet je je zelf associëren met een groep dat populair is geworden door de charlie hebdo incident....is er dan zo erge identiteits-crises binnen de islam hebben we dan niet genoeg voorbeelden in de islam genoeg profeten en shahba...dus waarom bij zo een groep horen....triest!!

13-01-2015, 12:39

Citaat door Barato:
Oh ja we hebben eentje die echt serieus goed is

Deze mag wel vaker op tv komen, maar helaas dat doen ze dan weer niet.

hij is wel het beste wat we tot nu toe hebben maar helemaal onafhankelijk is hij niet want hij moet wel zieltjes blijven winnen

13-01-2015, 12:42



Citaat door Equalitymen:


eff serieus na gisteren te hebben gekeken naar rtl late night wist ik niet meer hoe desperate de media was
dat ze nu zelfs dit soort figuren uitnodigen want wat voor nut heeft het gehad om zo iemand uit te nodigen
hij kon niet eens uit ze woorden komen man what the fuck!!! Nep ex radicaal hahaha laat me niet lachen man
en de gasten van nietmijnislam....die moeten helemaal ophouden dat gaat helemaal nergens over en dan durft moustafa nog te zeggen dat hij helemaal'' niet weet hoe de profeet Mohammed vzmh er uit ziet in hadidts worden er genoeg beschrijvingen weergeven hoe de profeet er uit zag..dus please nodig gasten uit die weten waar ze over praten
hmm....heb je dat link?

anyway...de media moet het hebben van zulke lui die niks weten en kunnen maar wel ondertussen media geil zijn

13-01-2015, 12:52

Citaat door Musa0000:
hmm....heb je dat link?

anyway...de media moet het hebben van zulke lui die niks weten en kunnen maar wel ondertussen media geil zijn
type gewoon ze naam in op google en je ziet alles staan je heb wel iets van facebook en een beetje van de uitzending van gisteren

http://https://nl-nl.facebook.com/rtllatenight

http://www.rtl.nl/rtl-late-night/#!/335528/video/d8d8c099-410c-d987-657a-c72b87fe82d3-oprichter-facebookpagina-niet-mijn-islam-besmeur-islam-niet/

13-01-2015, 12:54
Hij is door een of andere manier verkaast geworden.

Pagina's : [1] 2