Bekijk volle/desktop versie : Je aanstaande in een shisha bar ontmoeten



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-01-2015, 14:26
Een vriend van mij gaat trouwen met een meisje die hij in een shisha bar heeft onmoet .......hoe haal ik het uit zijn hoofd.

11-01-2015, 14:31


Aangezien hij haar ontmoet heeft daar is hij geen haar beter.
Soort zoekt soort.

11-01-2015, 14:32
Niet waar, een meisje in een shishalounge is niet hetzelfde als een jongen in een shisha lounge.

11-01-2015, 14:33
Met andere woorden dat hij er komt is wel goed maar dat zij er komt niet. Hmmm

11-01-2015, 14:34



Citaat door mowie_ram:
Niet waar, een meisje in een shishalounge is niet hetzelfde als een jongen in een shisha lounge.

11-01-2015, 14:35

Citaat door gewoonblond2:
Met andere woorden dat hij er komt is wel goed maar dat zij er komt niet. Hmmm
Klopt, ik weet niet hoe jullie erbij komen dat een man en vrouw het zelfde mogen. Kijk is in het dierenrijk een leeuw heeft 20 leeuwinnen.

11-01-2015, 14:37

Citaat door mowie_ram:
Klopt, ik weet niet hoe jullie erbij komen dat een man en vrouw het zelfde mogen. Kijk is in het dierenrijk een leeuw heeft 20 leeuwinnen.
Man en vrouw zijn gewoon gelijk, het enige verschil is dat de man altijd moet betalen op date.

11-01-2015, 14:37

Citaat door gewoonblond2:
Man en vrouw zijn gewoon gelijk, het enige verschil is dat de man altijd moet betalen op date.
er zijn ook andere verschillen hoor .. ik neem nie taan dat je een man met tietjes kent.

11-01-2015, 14:37
Tjaa iedereen leert zijn aanstaande ergens kennen.. En zij blijkbaar elkaar in lounge laat ze lekker gelukkig worden samen

11-01-2015, 14:38

Citaat door Temsamaneroosje:
Tjaa iedereen leert zijn aanstaande ergens kennen.. En zij blijkbaar elkaar in lounge laat ze lekker gelukkig worden samen
Zij is niet goed voor hem ..

11-01-2015, 14:40

Citaat door mowie_ram:
Niet waar, een meisje in een shishalounge is niet hetzelfde als een jongen in een shisha lounge.
nee want dat maakt hem een beter mens!!

Hij is zelf uitschot wat komt hij daar doen meisjes regelen en zoveel mogelijk nummers scoren, en dat moet hem beter maken. Zbel zoekt zbel of je het nu wilt of niet!!

11-01-2015, 14:42

Citaat door MocroGirl00:
nee want dat maakt hem een beter mens!!

Hij is zelf uitschot wat komt hij daar doen meisjes regelen en zoveel mogelijk nummers scoren, en dat moet hem beter maken. Zbel zoekt zbel of je het nu wilt of niet!!
nee shishalounges zijn plekken voor mannen, die komen er altijd al net als cafe's, koffiehuizen etc. Vrouwen komen daar juist om mannen te scoren .. en een man staat niet gelijk aan een vrouw

11-01-2015, 14:43



Citaat door mowie_ram:
Zij is niet goed voor hem ..
Qua wat is zij niet goed voor hem.. Meer uitleg

11-01-2015, 14:44

Citaat door mowie_ram:
er zijn ook andere verschillen hoor .. ik neem nie taan dat je een man met tietjes kent.
Dus dat is de reden dat het voor mannen wel normaal is om daar rond te hangen, omdat ze geen tietjes hebben. Trouwens.......op de psportschool lopen er toch met een paar rond met tetten.

11-01-2015, 14:46

Citaat door mowie_ram:
nee shishalounges zijn plekken voor mannen, die komen er altijd al net als cafe's, koffiehuizen etc. Vrouwen komen daar juist om mannen te scoren .. en een man staat niet gelijk aan een vrouw
Ja ja kom je er ook dat je het voor jezelf goed praat moet je vooral doen jonge

Pagina's : [1] 2 3 4 5