Bekijk volle/desktop versie : vandaag, alle Belgische ploegen hebben gewonnen van Nederlandse ploegen



10-01-2015, 02:53
Nederlandse voetbal gaat zwaar achteruit in tegenstelling tot Belgische voetbal

10-01-2015, 03:06


haha oefenwedstrijden serieus nemen

10-01-2015, 10:34

Citaat door BerberseBroeder:
Nederlandse voetbal gaat zwaar achteruit in tegenstelling tot Belgische voetbal



Lekker voor de blaaskaken Nederlanders...het ergste was Heerenveen...die kon niet tegen hun verlies...ze werden helemaal weggeblazen door standaard luik met 5-0.... Wat doen ze ...ze lopen het ved uit omdat ze 4 penalty's tegen hebben gekregen...dus boos op de scheidsrechter...wedstrijd kon niet meer verder gespeeld worden

Volgens trainer van Heerenveen was die scheidsrechter omgekocht door belchinezen

Beelden van de wedstrijd

http://www.youtube.com/watch?v=xrLn6r_w-V0

10-01-2015, 12:17
Was laatst bij vitesse a1 tegen standard luik a1 je zag daar al dat de jeugdopleiding van die belgen veel verder is dan die van Nederland.

10-01-2015, 13:31


ja maar vitesse is volgens mij kwa jeugd opleiding ook een van de slechte ploegen van de eredivisie, terwijl standard een van de beste belgische jeugdopleidingen is, laat standard maar spelen tegen Ajax A1 of PSV A1.

In Belgie hechten ze meer belang aan Fysiek, terwijl ze in Nederland meer belang hechten aan techniek en de bal rond tikken.

10-01-2015, 13:35
Ik denk dat als ze in de Nederlandse jeugd opleidingen meer gaan denken aan het fysieke gesteldheid van de speler (zijn ze overig me bezig in KNVB) er veel gaat verbeteren.