Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : **** Intersection

Pagina's : [1] 2

LZN
19-02-2003, 15:08

Ik snap niet wat iedereen goed vindt aan Intersection, ze kunnen niet eens zingen met hun ABEQIEUW accent nee beter gezegd illigalen accent. Ik zou zeggen heren neem een cursus'beleefd' engels spreken. hey ik wil geen negatieve reactie's mensen maar dit vindt ik!!!!!!! mazzel????????????????? groetjes van een grote Jedwanefan en IthranFan.

Soutje
19-02-2003, 15:22
Geef mij maar Twatoun.

Angeltje
19-02-2003, 15:34
Geef mij maar INTERSECTION :stout: :D

hamidaatje
19-02-2003, 19:22
heyyy maak geen grappen over intersection ja!!! hun hebben tenminste wat bereikt!

MoCrOcHiCa
19-02-2003, 19:45

intersection rulessss hun uitspraak engels is gewoon goed hoor dus ik weet niet wat jij lult maar meid, was dat nodig om en nieuwe topic voor te openen???? intersection is wel 1000 topics waard maar jou zinloze opmerking niet sorry KuSs

Meisje
19-02-2003, 20:54
ik vind ze echt tof hoor dat is mijn mening :zwaai:

Merjem
19-02-2003, 21:01
Ik ben nu zeker fan van Intersection ;) hoe zou dat komen :p

angeleyes_20
19-02-2003, 21:04
ik vind ze maar zielig ze kunnen niet eens fatsoenlijk nederlands en die koppen van hun is niet om aan te zien de vissen krijgen zelfs last van hun maag

MocroPrinsesje
19-02-2003, 21:05
Check tah beat beat beat!! i know yah feel feel feel, chack tha beat beat beat!! i know yah feel:D:D:D

angeleyes_20
20-02-2003, 13:46
Origineel gepost door naima alhoceima Hahaha Grappiggggg --------------------------------------------> NOTTTTT Wat *** je nou met je vissen?? Waar slaat het op? Net of jij een lekkere aanzicht hebt!! En hun NL is duizend keer beter dan die van jou!!!!!!!!!! Lmohim shut the **** up and mind your own shit!!! ga spelen a troela dat jij die gasten top vind kan ik ook niks aan doen jij bent ook zielig. of heb ik je op je hart en ziel getrapt doe je oren open dan zul je het zelf horen :giechel: ze kunnen niet zingen ze kunnen niet eens praten laat staan rapen dus meid ga een leven zoeken als je die hebt CHAO :zwaai:

angeleyes_20
20-02-2003, 13:48
Origineel gepost door SecretOne Ik snap niet wat iedereen goed vindt aan Intersection, ze kunnen niet eens zingen met hun ABEQIEUW accent nee beter gezegd illigalen accent. Ik zou zeggen heren neem een cursus'beleefd' engels spreken. hey ik wil geen negatieve reactie's mensen maar dit vindt ik!!!!!!! mazzel????????????????? groetjes van een grote Jedwanefan en IthranFan GO 4 IT ITHREN EN JADWAN ZINGEN TENMINTE MET GEVOEL EN NIET GEBREKKIG IK BEN HET MET JE EENS MEIS :Iluvu: CHAO ANGELEYES :zwaai:

angeleyes_20
20-02-2003, 13:55
Origineel gepost door mojo18 ME 2 OKE AN INTERSECTION MAG IN ELHOCEIMA GAAN VISSEN DAT KUNNEN ZE BETER DAN RAPEN :zwaai:

angeleyes_20
20-02-2003, 14:28

Origineel gepost door mojo18 hahaha ik betwijf t ik vraag me af waar ze wel goed in zijn IK WEET T: NIKS :giechel: :vingers: JAWEL JOH ZE ZIJN WEL ERGENS GOED IN DAT IS IN SLAPEN :zwaai:

Anya
20-02-2003, 14:34
Inter wie??? :watte?:

Angeltje
20-02-2003, 15:20
Origineel gepost door mojo18 hahaha ik betwijf t ik vraag me af waar ze wel goed in zijn IK WEET T: NIKS :giechel: :vingers: tazzz kleine jongetje van 18 jaar, wat weet jij nou van rappen af!!! Geef mij maar een van je sample's en dan kan de kritiek beginnen.... Intersection heeft meer bereikt dan jij ooit zal bereiken in je leven!!!

Pagina's : [1] 2