Bekijk volle/desktop versie : Geven jullie mannen ook straf aan jullie kinderen??



Pagina's : [1] 2 3

07-01-2015, 19:30
Zo ja doen de mannen het goed? Of moet jij het afmaken? En luisteren je kinderen beter naar jou of hun vader? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

07-01-2015, 19:33


Ik ben degene die staf heeft altijd. Naar hem luisteren ze gewoon. Ik denk dat het aan zijn stem ligt

07-01-2015, 19:36
Ik ben het monster, hij is hun held.

07-01-2015, 19:38
Me man is pedagoog.. Hij weet wel hoe hij ermee moet omgaan hmdl

07-01-2015, 19:41



Citaat door Theelepeltje:
Ik ben het monster, hij is hun held.
Je bent niet de enige thee, ook hier ben ik officieel bekroont tot mumster

07-01-2015, 19:41

Citaat door Theelepeltje:
Ik ben het monster, hij is hun held.
Dit zie ik vaak terug komen. Tot ik ze tot orde roep saffie dan zijn ze ook weer bang.

Maar komt het ook niet doordat sommige moeders te lief voor hun kids zijn? Ze zien vaak dingen langs de vingers.
Terwijl bij vader Nee is Nee regel geld. NU NU etc. en geen ruimte is om uit te leggen.

( Wat ik vaak zie heh. jullie mogen mij corrigeren)

07-01-2015, 19:42

Citaat door Rouwayda:
Je bent niet de enige thee, ook hier ben ik officieel bekroont tot mumster

Hier dus ook.
Hoe gaan we dit aanpakken.

07-01-2015, 19:44

Citaat door Hmidouchh_:
Dit zie ik vaak terug komen. Tot ik ze tot orde roep saffie dan zijn ze ook weer bang.

Maar komt het ook niet doordat sommige moeders te lief voor hun kids zijn? Ze zien vaak dingen langs de vingers.
Terwijl bij vader Nee is Nee regel geld. NU NU etc. en geen ruimte is om uit te leggen.

( Wat ik vaak zie heh. jullie mogen mij corrigeren)
Klopt dit komt vaak voor.
Alleen hier is het andersom, als ik zeg NU dan is het ook NU NU NU.
Bij hem is het allemaal relaxter.

07-01-2015, 19:48
Mijnes heeft mij laatst mossiba genoemd.
Het is maar dat ie niet weet wat het betekent, denk ik ...

07-01-2015, 19:49

Citaat door Theelepeltje:
Klopt dit komt vaak voor.
Alleen hier is het andersom, als ik zeg NU dan is het ook NU NU NU.
Bij hem is het allemaal relaxter.
O wat grappig. Ik ben ook zoals jij bent NU NU NEE NEE STOP is ook STOP,
En als ze lastig zijn ipad en alle elektronica inleveren. Terwijl als ik naar de moeders
van deze zelfde kids kijk is het ewaa ahdaa. Ewa kieem Ewa skaa Ewaa dit ewa dat.

Maar ze blijven door gaan. Bij de vader niet gelijk leveren ze ipad in en is het slapen.

Vandaar dat ik mij dat afvroeg. Ik zou denk ik de monster zijn in huis. Maar dat komt
omdat ik belangrijk vind dat ze goed moeten luisteren. Anders beginnen ze op hun 8e al met
puberale gedrag naar ouders.

07-01-2015, 19:50

Citaat door couraged:
Ik ben nog niet getrouwd en nog geen kinderen, maar bij mij is opgevallen als ik op wat kleine kids oppas en ze gaan te ver dan met een verandering van mijn blik en de woorden die ik dan uitkies ze gaan huilen.

Ik ben ook tegen kids altijd vrolijk en lekker gek doen en als ik dat dan niet ben omdat ik boos ben dan schrikken ze.

Maar nooit klappen.
Zou er nog eens bij moeten komen dat je andermans Kids slaat..

07-01-2015, 19:50

Citaat door XL!:
Mijnes heeft mij laatst mossiba genoemd.
Het is maar dat ie niet weet wat het betekent, denk ik ...
XL je denkt dat maar dit keer was een grapje 2e keer menens op straat.
Ik ben er echt op tegen dat mensen zeggen hij weet niet, hij is klein.

Door dat meeste ouders dit over hun kinderen naar mij toe ook zeiden ja is nog klein
( scheld woorden waar je van schrikt) zeggen ze dit tegen mij openlijk op straat en
vinden het heeel normaal. Ik zeg je zulke kids ben ik niet gezellig en leuk mee.

( just a tip voor jou en niet als slechte stempel of iets bedoeld:sjans

07-01-2015, 19:51



Citaat door yasmijn123:
Me man is pedagoog.. Hij weet wel hoe hij ermee moet omgaan hmdl
Goeie

07-01-2015, 19:53
Hier luistert hij wel eigenlijk naar beiden.... maar bij mij durft hij wel veel meer.... hij weet dat ik zwak voor hem heb als hij met zijn bambi oogjes naar mij kijkt Papa trapt daar echter niet zo snel in

07-01-2015, 19:53

Citaat door Hmidouchh_:
XL je denkt dat maar dit keer was een grapje 2e keer menens op straat.
Ik ben er echt op tegen dat mensen zeggen hij weet niet, hij is klein.

Door dat meeste ouders dit over hun kinderen naar mij toe ook zeiden ja is nog klein
( scheld woorden waar je van schrikt) zeggen ze dit tegen mij openlijk op straat en
vinden het heeel normaal. Ik zeg je zulke kids ben ik niet gezellig en leuk mee.

( just a tip voor jou en niet als slechte stempel of iets bedoeld:sjans
Ooh nee ben meteen boos op hem geworden en gezegd dat hij dat niet mag zeggen. Het is mijn schuld, want ik zeg dat wel eens tegen mijn zus...dus pikt hij het op. Maar zou echt geen scheldwoorden accepteren. Ook op straat zou ik er wat van zeggen en echt niet denken van ooh mensen kijken straks naar mij. Neuh straf overal en altijd. Binnen of buiten maakt me niet uit.

Shokran schat voor de tip

Pagina's : [1] 2 3