Bekijk volle/desktop versie : Als iemand je vraagt ben je berbers of arabisch?



Pagina's : [1] 2 3 4

07-01-2015, 14:16
en jij zit daar en er wordt geantwoord ja ik ben half.. mijn vader is een riffie en ja we wonen in fes dus... dus wat precies?

07-01-2015, 14:33


ik zeg altijd datgene wat ze juist niet willen horen.

07-01-2015, 14:33
Een Marokkaanse

07-01-2015, 14:35

Citaat door Bonafide:
Een Marokkaanse
Het werd mij niet gevraagd, ik zat er gewoon en ik dacht jeh tegjoetch en toen ging ik me er maar in mengen omdat ik haar lomp vond overkomen . Want ze zei als ik trouw dan doe ik henna fessi want ik ben een fessia .

07-01-2015, 14:35


Ik vind dat zo achterlijk als mij dat word gevraagd, ik reageer altijd met Arabieren heb je in Saudie Arabie !
ik ben een Jebli ! alsof je alleen 2 groeperingen hebt in Marokko wat belachelijk je heb ook chlouh swasa jbala 3arobiyen nas dyal dahkiliya en ga zo maar door ! hoe komen ze erop arabieren ?? wat een domme volk wollah

07-01-2015, 14:36

Citaat door ra_bo:
ik zeg altijd datgene wat ze juist niet willen horen.
Ik zeg gewoon niks !

07-01-2015, 14:37

Citaat door Zaka90:
Ik vind dat zo achterlijk als mij dat word gevraagd, ik reageer altijd met Arabieren heb je in Saudie Arabie !
ik ben een Jebli ! alsof je alleen 2 groeperingen hebt in Marokko wat belachelijk je heb ook chlouh swasa jbala 3arobiyen nas dyal dahkiliya en ga zo maar door ! hoe komen ze erop arabieren ?? wat een domme volk wollah
Doe je niets aan .

07-01-2015, 14:37

Citaat door Meid_:
Ik zeg gewoon niks !
kan ook snap nooit waarom mensen dat altijd willen weten.

07-01-2015, 14:38

Citaat door ra_bo:
kan ook snap nooit waarom mensen dat altijd willen weten.
Misschien verstaan ze je niet willen ze met je praten in een andere taal .

07-01-2015, 14:39
Ik spreek vaak darija. Wordt mij dan gevraagd waar ik vandaan kom.
Zeg ik Ourzazate, atlas gebergte. Wat krijg je te horen: Nee je liegt jij bent gewoon van tanger ofzo...
Wat vraag je dan als je mij toch niet gelooft

07-01-2015, 14:41

Citaat door Hindee:
Ik spreek vaak darija. Wordt mij dan gevraagd waar ik vandaan kom.
Zeg ik Ourzazate, atlas gebergte. Wat krijg je te horen: Nee je liegt jij bent gewoon van tanger ofzo...
Wat vraag je dan als je mij toch niet gelooft
Nee wollah dit meisje was echt fucking grappig!

Want het ene moment was ze riffia en het andere moment voelde ze zich een fessia omdat ze daar misschien 2 jaar woont .

ke7at7eggaad alsjeblieft wilde k bijna zeggen.

07-01-2015, 14:48

Citaat door Meid_:
Nee wollah dit meisje was echt fucking grappig!

Want het ene moment was ze riffia en het andere moment voelde ze zich een fessia omdat ze daar misschien 2 jaar woont .

ke7at7eggaad alsjeblieft wilde k bijna zeggen.
Hahahaha al zou ik fessia zijn geweest henna lfassie is superlelijk, vind ik en nooit zal ik dat op mij handen laten zette.
Gekke meid dat.

wat staat er, kan er maar niks uit lezen.

07-01-2015, 14:51



Citaat door Hindee:
Hahahaha al zou ik fessia zijn geweest henna lfassie is superlelijk, vind ik en nooit zal ik dat op mij handen laten zette.
Gekke meid dat.

wat staat er, kan er maar niks uit lezen.
Er staat ongeveer; oprotten. Dus omdat je in Fes "woont" 1 dag per jaar ben je een Fessia hahaha echt een Hollander jonge!

07-01-2015, 14:55

Citaat door Zaka90:
Ik vind dat zo achterlijk als mij dat word gevraagd, ik reageer altijd met Arabieren heb je in Saudie Arabie !
ik ben een Jebli ! alsof je alleen 2 groeperingen hebt in Marokko wat belachelijk je heb ook chlouh swasa jbala 3arobiyen nas dyal dahkiliya en ga zo maar door ! hoe komen ze erop arabieren ?? wat een domme volk wollah
Alleen domme rwafa wijven vragen dat

07-01-2015, 15:01
90 procent van alle mensen in Marokko, Tunesië, Algerije en Libië zijn Imazighen vergeet dat niet.

Pagina's : [1] 2 3 4