Bekijk volle/desktop versie : Exen



Pagina's : [1] 2 3 4

02-01-2015, 01:55
Mannen en exen..vertel je jouw vrouw over je exen? Vrouwen, hoe deal je ermee, jaloers of ben je zeker van je zaak en denk je dat jij zijn grootste liefde bent, more importantly, geeft hij jou dat gevoel?

02-01-2015, 02:11


Mwah. Ik ben best jaloers. Ik hoef eigenlijk niet te weten over zijn exen. En zeker niet als ze mooier zijn dan ik .

02-01-2015, 02:14
Ik hoef geen man die over zijn exen praat, wil er ook niks van af weten.

02-01-2015, 02:22
Hoef ik niets over te weten. Als het een serieuze relatie is geweest, zou ik miss alleen de reden willen weten waarom ze uit elkaar zijn gegaan. Maar als hij dat zelf niet verteld, zal ik er ook niet naar vragen. Je zal jezelf dan alleen maar gek gaan maken. Er is vast een reden waarom je vent op dit moment bij jou is en niet bij haar.

02-01-2015, 02:24



Citaat door mnl_oma:
Mannen en exen..vertel je jouw vrouw over je exen? Vrouwen, hoe deal je ermee, jaloers of ben je zeker van je zaak en denk je dat jij zijn grootste liefde bent, more importantly, geeft hij jou dat gevoel?
Als het ter sprake komt dan wel, niet alles hoeft besproken te worden, een ex heeft ook haar privé. Maar het is niet voor niets een ex, dus jaloezie/vergelijking e.d. is onnodig.

02-01-2015, 02:26
Nee boeit me niet zolang hij van mij houd en daden toont.
Geen reden om jaloers te zijn als hij van jou houd.

02-01-2015, 02:38
Jullie vrouwen vragen zelf altijd met wie ging je, hoe oud ze is, of ze knap was, hoe ver je bent gegaan, waarom het uit is etc.

Altijd meegemaakt dit.

Jullie willen eerst alles weten en dan gaan jullie jaloers doen.

Vraag dan niks als je het niet wilt weten en je een goed gevoel wilt houden.

02-01-2015, 08:21
Wil het weten. De serieuze relaties dan (venten met 'scharrels' zijn sws een big no no) en wrm het is uit gegaan. Kan me sws niet inbeelden dat ge het daar nooit over hebt.

02-01-2015, 08:58
Weetje wanneer je het pas echt hebt gedaan?

Wanneer ze je vraagt of je ex knapper is dan zij en je geeft eerlijk toe dat dat zo is.


02-01-2015, 10:29
Hij mag zeggen wat hij wil over zijn exen, aan het einde van de dag zit hij bij mij.

02-01-2015, 10:43

Citaat door Mild:
Hoef ik niets over te weten. Als het een serieuze relatie is geweest, zou ik miss alleen de reden willen weten waarom ze uit elkaar zijn gegaan. Maar als hij dat zelf niet verteld, zal ik er ook niet naar vragen. Je zal jezelf dan alleen maar gek gaan maken. Er is vast een reden waarom je vent op dit moment bij jou is en niet bij haar.

Omdat zij hem niet meer wilde en hij zich eenzaam voldoende en dacht bij gebrek aan beter waarom ook niet?
Het hoeft niet altijd een compliment te zijn dat hij bij jou zit op dat moment. Niemand wil een tweede keus zijn


Citaat door MAROKKOPUUNTNL:
Hij mag zeggen wat hij wil over zijn exen, aan het einde van de dag zit hij bij mij.
Daar neem je genoegen mee dan?
Wat als hij door omstandigheden niet bij zijn ex kon blijven en bij gebrek aan beter dan maar voor jou kiest?
Zoals ik hierboven al zei, het feit dat hij bij jou zit hoeft niet altijd een compliment te zijn. Een tweede keus zijn moet je niet willen.

02-01-2015, 11:54

Citaat door SpeakUp:
Omdat zij hem niet meer wilde en hij zich eenzaam voldoende en dacht bij gebrek aan beter waarom ook niet?
Het hoeft niet altijd een compliment te zijn dat hij bij jou zit op dat moment. Niemand wil een tweede keus zijn


Daar neem je genoegen mee dan?
Wat als hij door omstandigheden niet bij zijn ex kon blijven en bij gebrek aan beter dan maar voor jou kiest?
Zoals ik hierboven al zei, het feit dat hij bij jou zit hoeft niet altijd een compliment te zijn. Een tweede keus zijn moet je niet willen.
Wie heeft het hier over genoegen nemen?
En waarom ben je desnoods zijn of haar tweede keus wanneer men het heeft over exen?
Het hoeft niet altijd een compliment te zijn, maar ik ga dan ook niet met een man waar dit niet het geval is.
Ik ben ook geen tweede keuze voor niemand.
Ik had het gewoon over een man die exen heeft gehad en er ook volledig over is, niet één die zomaar ff door omstandigheden een andere vrouw moest huwen.

02-01-2015, 12:04


Moeilijk lijkt me dat. Ene kant zou ik wel alles willen weten. Maar aan de andere kant ook weer niet. Er gaan toch vragen door m'n hoofd spoken zo van; hoe was hij met haar, hoe was zij etc.. Aan de andere kant, zou ik mezelf er alleen maar gek mee maken en daardoor jaloers en onzeker worden. Wt totaal niet gezond is voor de relatie. Vind het echt lastig. En vooral ook als hij je eerste is en hij eigenlijk al een relatie of meederde heeft gehad. Lastig iets, dat exen gebeuren. Ook ben je bang, dat hij toch nog gevoelens heeft, of dat je inderdaad een soort van rebound kan zijn. Maar, als hij je het gevoel geeft dat het goed zit en volledig voor je gaat. Moet je het niet lastig voor jezelf maken.

02-01-2015, 12:15
We weten van elkaar hoe of wat zonder teveel in details te treden.

02-01-2015, 13:52
Eerlijk, ik ben wel het type vrouw dat gaat vragen of ze knapper was.

Pagina's : [1] 2 3 4