Bekijk volle/desktop versie : Meerderheid Nederlanders wil dierenrechten in Grondwet



22-03-2005, 10:28
Bron

22-03-2005, 10:30


, is zelf een DIER.. [/FONT] [/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Book Antiqua]Die neem je toch niet serieus.

22-03-2005, 10:49

Citaat door boss:
, is zelf een DIER.. [/font] [/size]
[size=3][font=Book Antiqua]Die neem je toch niet serieus.



de man heeft een bepaald vak gekozen en daarin excelleert hij...is dat niet goed, dan?

met welk recht en op grond waarvan noem jij hem een dier?

22-03-2005, 10:58
Ik zou niet weten wat voor rechten je een dier allemaal moet geven, behalve het recht om niet mishandeld te worden e.d. Maar als het dieren beter helpt als het in de grondwet staat, dan ben ik er voor, want hoe sommige mensen met hun huisdieren omgaan is echt te schandalig voor woorden. Maarja, het zijn maar beesten... die voelen toch niets (aldus sommige mensen)

22-03-2005, 11:01



Citaat door boss:
, is zelf een DIER.. [/FONT] [/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Book Antiqua]Die neem je toch niet serieus.
Boss? Staat dat voor baas cu master?? Wil je mij vernederen?

22-03-2005, 11:01

Citaat door Mr. Brownstone:
Ik zou niet weten wat voor rechten je een dier allemaal moet geven, behalve het recht om niet mishandeld te worden e.d. Maar als het dieren beter helpt als het in de grondwet staat, dan ben ik er voor, want hoe sommige mensen met hun huisdieren omgaan is echt te schandalig voor woorden. Maarja, het zijn maar beesten... die voelen toch niets (aldus sommige mensen)
wanneer iets grondwettelijk is vastgelegd, heeft een rechter veel meer mogelijkheden bij veroordeling van overtredingen.

zal tijd worden ook...

kunnen we eindelijk die verotte bio-industrie te lijf...

22-03-2005, 11:09

Citaat door atropos:
wanneer iets grondwettelijk is vastgelegd, heeft een rechter veel meer mogelijkheden bij veroordeling van overtredingen.

zal tijd worden ook...

kunnen we eindelijk die verotte bio-industrie te lijf...
Daar had ik nog niet eens aan gedacht toen ik het bericht schreef.

22-03-2005, 11:44

Citaat door atropos:



de man heeft een bepaald vak gekozen en daarin excelleert hij...is dat niet goed, dan?

met welk recht en op grond waarvan noem jij hem een dier?
Vanwege zijn Achternaam Misschien… [/SIZE]