Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse seksuologe maakt taboes bespreekbaar op YouTube (video)



Pagina's : [1] 2

01-01-2015, 18:05
Na veertien jaar ervaring in haar kliniek gaat Amal Chabach op haar YouTube-kanaal informatie en advies geven over seksualiteit.





Chabach is de eerste Marokkaanse seksuologe en maakt in een promotionele video kenbaar dat ze de meest voorkomende gezondheidsproblemen aangaande seksualiteit in detail gaat bespreken. Dat onderwerp is in veel delen van Marokko nog steeds taboe. Ook zal ze bespreken hoe huwelijkszaken opgelost kunnen worden en hoe seksuele problemen voorkomen kunnen worden.


'Deze afleveringen zijn bedoeld om mensen iets bij te brengen. Men moet alles weten over deze onderwerpen zodat ze hun relaties op sterke gronden kunnen bouwen en onenigheid en problemen kunnen voorkomen', aldus Chabach. De arts voegde eraan toe dat ze tijdens de video's rekening zal houden met de Marokkaanse cultuur en tradities. De eerste afleveringen zullen in het Frans zijn en met Arabische ondertiteling.


Ook zullen ze gratis te bekijken zijn. Bovendien komen er ook lessen die tegen een redelijke prijs downloadbaar zijn, zei de arts.


[video=youtube;NuyRqMPgMnc]https://www.youtube.com/watch?v=NuyRqMPgMnc#t=35[/video]

02-01-2015, 10:25


Het is toch ongelooflijk dat dit besproken kan worden maar dat condooms kopen moeilijk is in Marokko. wat een logica zeg!!!

02-01-2015, 11:00
Niks condooms
Je hebt gemeenschap alleen a!s je trouwt en met dezelfde vrouw of man
Kinderen hoeven niks over sex te weten dan gaan ze juist expiremteren als je het aan de kaak stelt
Wat een boer niet kent eet ie niet.

Kon ze geen ander beroep kiezen ..kakwijf

02-01-2015, 11:07
Het wordt tijd dat de mocro's hun land gaan herroveren.

02-01-2015, 11:11



Citaat door mysterieman:
Het is toch ongelooflijk dat dit besproken kan worden maar dat condooms kopen moeilijk is in Marokko. wat een logica zeg!!!

Volgens mij als je geld hebt is er niks moeilijks aan. Of bedoel je dat ze gratis moeten zijn?

02-01-2015, 11:32

Citaat door ReleasePeace2th:
Het wordt tijd dat de mocro's hun land gaan herroveren.
Ja, het moest niet mogen......sexuele voorlichting, foei bah.

02-01-2015, 11:56
Mooi iniatief. Ik hoop dat het ook aan mannen gericht is.

02-01-2015, 12:01
Ik ben tegen seks. Maar ik vind dit wel o.k.

02-01-2015, 12:09
Eigenlijk zou dit in een land als Marokko helemaal niet nodig zijn.
Marokko is dan wel geen islamitisch land waar de islamitische wetgeving van kracht is maar zo goed als de ganse bevolking bestaat uit moslims en als zij zich houden aan hetgeen Allah hen heeft opgedragen dan was dat helemaal niet nodig.
Zaken als buitenechtelijke gemeenschap of seks met iemand waarmee je niet wilt trouwen worden wel zwaar berecht maar blijkbaar is dat niet voldoende en vieren tienerzwangerschappen/buitenechtelijke zwangerschappen en het plegen van zina hoogtij in le Maroc.
Als je internet hebt kun je zelf info opzoeken aangaande eender wat voor onderwerp en voor een getrouwd koppel bestaan er geen taboes.

02-01-2015, 12:10

Citaat door vredesduifje:
Ik ben tegen seks. Maar ik vind dit wel o.k.
Jij kunt geen sex krijgen, dat is weer wat anders..

02-01-2015, 12:13

Citaat door Pist_Aches:
Eigenlijk zou dit in een land als Marokko helemaal niet nodig zijn.
Marokko is dan wel geen islamitisch land waar de islamitische wetgeving van kracht is maar zo goed als de ganse bevolking bestaat uit moslims en als zij zich houden aan hetgeen Allah hen heeft opgedragen dan was dat helemaal niet nodig.
Zaken als buitenechtelijke gemeenschap of seks met iemand waarmee niet wilt trouwen worden wel zwaar berecht maar blijkbaar is dat niet voldoende en vieren tienerzwangerschappen/buitenechtelijke zwangerschappen en het plegen van zina hoogtij in le Maroc.
Als je internet hebt kun je zelf info opzoeken aangaande eender wat voor onderwerp en voor een getrouwd koppel bestaan er geen taboes.
Ik wil je!

02-01-2015, 12:14

Citaat door Hoessein28:
Jij kunt geen sex krijgen, dat is weer wat anders..
Heb je hoofdpijn?

02-01-2015, 12:17


De uitspraak "wat de boer niet kent eet hij niet" is bij deze echt niet van toepassing want nieuwsgierig wordt men sowieso rond een bepaalde leeftijd. We zijn allemaal pubers geweest.
Het is maar net wat je met al die nieuwe gevoelens etc wilt doen. Sommige zoeken hun toevlucht in het geloof, sport, hobby's oid en anderen gaan dan weer de experimentele toer en hebben totale x^ù:µù aan wat hun (ons) geloof daarover zegt, soms met alle gevolgen van dien.
Voor die laatste doelgroep zijn dit soort initiatieven wel handig.

02-01-2015, 12:22

Citaat door Pist_Aches:
De uitspraak "wat de boer niet kent eet hij niet" is bij deze echt niet van toepassing want nieuwsgierig wordt men sowieso rond een bepaalde leeftijd. We zijn allemaal pubers geweest.
Het is maar net wat je met al die nieuwe gevoelens etc wilt doen. Sommige zoeken hun toevlucht in het geloof, sport, hobby's oid en anderen gaan dan weer de experimentele toer en hebben totale x^ù:µù aan wat hun (ons) geloof daarover zegt, soms met alle gevolgen van dien.
Voor die laatste doelgroep zijn dit soort initiatieven wel handig.
Ik eet je helemaal kaal.

02-01-2015, 12:37
@vredesduifje.



Pagina's : [1] 2