Bekijk volle/desktop versie : Bejaard stel beroofd van tienduizenden euro's



Pagina's : [1] 2

30-12-2014, 14:28
Een bejaard echtpaar is maandag in Tilburg beroofd van tienduizenden euro's die ze in een boodschappentrolley vervoerden.





Mogelijk hebben de twee overvallers gezien dat het echtpaar van 82 en 83 jaar het geld had opgenomen bij de bank en zijn ze hun slachtoffers gevolgd, meldde de politie dinsdag. De beroving gebeurde aan het einde van de middag in het Reeshofpark. Het echtpaar had geld opgenomen en boodschappen gedaan, die ze in hun blauwe boodschappentrolley vervoerden.

Twee nog onbekende mannen sprongen op de Reeshofdijk uit de bosjes en beroofden de man en vrouw.

30-12-2014, 14:51


Tienduizenden euro's???? Ff serieus en dit moet ik serieus nemen bejaarde mensen die zo groot bedrag van hun rekening halen. Bij tienduizenden denk ik al gauw aan 30 tot 60 duizend euro dit lijkt me stug.

30-12-2014, 14:55
dat krijgen ze echt niet zo maar mee aan de balie, vreemd verhaal maar wel erg voor het echtpaar als het waar is.

30-12-2014, 15:06
die hebben het toch niet nodig..

30-12-2014, 15:09


aow meteen stopzetten

30-12-2014, 15:16

Citaat door Trolololo:
aow meteen stopzetten
AOW heeft niets met vermogen te maken en wordt pas stopgezet bij overlijden...

30-12-2014, 15:22

Citaat door Hoessein28:
AOW heeft niets met vermogen te maken en wordt pas stopgezet bij overlijden...
alles met een korreltje zout nemen hier joh...

30-12-2014, 15:45

Citaat door Trolololo:
aow meteen stopzetten
Ten bewijze van de ontzettende domme lul die je bent.

30-12-2014, 16:51

Citaat door Hoessein28:
AOW heeft niets met vermogen te maken en wordt pas stopgezet bij overlijden...
als je rijk bent zou je geen aow moeten krijgen vind ik dat geld kan beter naar mensen die het echt nodig hebben zoals ik


Citaat door vredesduifje:
Ten bewijze van de ontzettende domme lul die je bent.
plak niet zo opa jij hebt je aow hard zat nodig dat weet ik

31-12-2014, 10:22

Citaat:
dat krijgen ze echt niet zo maar mee aan de balie, vreemd verhaal maar wel erg voor het echtpaar als het waar is.
Als je het gewoon netjes besteld bij de bank dan kan je tot maximaal 50.000 euro ophalen dus het is wel degelijk gewoon te doen!


Citaat:
AOW heeft niets met vermogen te maken en wordt pas stopgezet bij overlijden...
Ik dacht dat je AOW wel gekort kan worden als je al een bepaalde vermogen hebt of is dat een andere "uitkering"?

31-12-2014, 11:29
sportgangster jij bent echt een erg mannetje stelen is haram of ben je dat alweer vergeten

31-12-2014, 11:35
Was er Sharia dan hadden ze zijn of haar hand eraf gehakt. En dan deden mensen het niet eens meer in hun hoofd halen om te stelen. Maar ja als je maar 150 uur werkstraf krijgt en paar dagen cel. Dan hebben ze schijt meeste mensen. Trieste wetten echt waar. Ze mogen wel wat harder optreden tegen zulk tuig.

31-12-2014, 12:00



Citaat:
Was er Sharia dan hadden ze zijn of haar hand eraf gehakt. En dan deden mensen het niet eens meer in hun hoofd halen om te stelen. Maar ja als je maar 150 uur werkstraf krijgt en paar dagen cel. Dan hebben ze schijt meeste mensen. Trieste wetten echt waar. Ze mogen wel wat harder optreden tegen zulk tuig.
Onzin! Het bewijs zit hem in Saudi-Arabië want daar hanteren ze onder andere dit soort straffen en ook daar word gewoon gestolen en overvallen worden er gepleegd. Misschien weliswaar minder maar het zal de criminelen niet echt tegen houden.

31-12-2014, 14:51
dit belachelijke artikel roept duidelijk meer vragen op, dan het beantwoord

01-01-2015, 01:18
Ja vindt marokko.nl ook niet meer echt wat

Pagina's : [1] 2