Bekijk volle/desktop versie : waarom hebben jongens nooit een schuldgevoel



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-03-2005, 22:30
waarom hebben jongen nooit een schult gevoel bij dingen die ze doenof hebben gedaan en de meiden vaak wel

21-03-2005, 22:31



Citaat door najat aatabou:
waarom hebben jongen nooit een schult gevoel bij dingen die ze doenof hebben gedaan en de meiden vaak wel
hoe kom je aan deze wijsheid..?

21-03-2005, 22:33
de ene mens steekt zijn schuld beter weg als de andere iedereen heeft last van zijn geweten, ook jongen

21-03-2005, 22:34

Citaat door La_Cosa_Nostra:
hoe kom je aan deze wijsheid..?
Hahahaha...ik wou net zeggen...
Ik heb wel degelijk een schuldgevoel over de dingen die ik beter had kunnen doen in mijn leven..

21-03-2005, 22:35



Citaat door IslamicPrince:
Hahahaha...ik wou net zeggen...
Ik heb wel degelijk een schuldgevoel over de dingen die ik beter had kunnen doen in mijn leven..
geen spijt hebben, leg je erbij neer en draag het mee als een ervaring, probeer het egwoon ni terug te doen

21-03-2005, 22:35
schuldgevoel ontstaat alleen als iemand voelt dat ie verkeerd bezig is... maar dat voelt ie niet omdat hij meisjes als speelgoed beschouwt en dat dus ook daarmee rechtvaardigt.

21-03-2005, 22:36
iedereen heeft schuldgevoelens, ja toch? alleen de een gaat er anders mee om dan de ander.
ligt er ook aan hoe vaak je je schuldig voelt, ik gelukkig niet zo vaak!

21-03-2005, 22:36
uitzonderingen daargelaten

21-03-2005, 22:37

Citaat door Queen of Hearts:
schuldgevoel ontstaat alleen als iemand voelt dat ie verkeerd bezig is... maar dat voelt ie niet omdat hij meisjes als speelgoed beschouwt en dat dus ook daarmee rechtvaardigt.
ja maar dit is een heel ander onderwerp aan het worden als je het zo stelt.
je moet ook niet met je laten spelen!

21-03-2005, 22:37
Je hebt gelijk......

Iemand moet nodig tegen mij sorry zeggen en om genade smeken.

Toevallig een man

21-03-2005, 22:37

Citaat door mazhar:
geen spijt hebben, leg je erbij neer en draag het mee als een ervaring, probeer het egwoon ni terug te doen
Dank je voor het advies..

21-03-2005, 22:37

Citaat door mazhar:
geen spijt hebben, leg je erbij neer en draag het mee als een ervaring, probeer het egwoon ni terug te doen
haha, maar dat komt na spijt.. na spijt leg je je erbij neer en dan is het een wijze les geweest.. kun je als oma of opa je kleinkinderen tenminste weer wat bijbrengen

21-03-2005, 22:38



Citaat door IslamicPrince:
Dank je voor het advies..
i kzit vo lwijsheden

21-03-2005, 22:39

Citaat door Queen of Hearts:
schuldgevoel ontstaat alleen als iemand voelt dat ie verkeerd bezig is... maar dat voelt ie niet omdat hij meisjes als speelgoed beschouwt en dat dus ook daarmee rechtvaardigt.
Niet die kant op alsjeblieft...
Genoeg topics over dat soort tuig..

21-03-2005, 22:40

Citaat door La_Cosa_Nostra:
haha, maar dat komt na spijt.. na spijt leg je je erbij neer en dan is het een wijze les geweest.. kun je als oma of opa je kleinkinderen tenminste weer wat bijbrengen
spijt hebben betekent neit altijd je erbij neerleggen, je lan spîjt hebben van iets, en het blijven meedragen en zeggen had ik maar...gedaan of blabla

of je hebt spijt en je gaat evrder met je leven, hangt van je referentiekader af, en heo erg je persoonlijk betrokken bent bij je daad

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6