Bekijk volle/desktop versie : lagerhuis jongerendebat Radicalisme etc omg.Roosendaal



Pagina's : [1] 2

21-03-2005, 20:34
Iedereen uit Roosendaal en omstreken, jong of oud, jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd. Wij hopen inshallah op een massale opkomst om deze discussieavond te laten slagen .
Er is tevens een korte intermezzo van de cabaratier 'PH Neutraal'.
By the way entree is gratis natuurlijk!

klik hier op voor meer informatie over waar en wanneer het is .[/B]
[SIZE=7]

21-03-2005, 21:00


Ik ga ook..

21-03-2005, 21:03

Citaat door 15_enzo:
Ik ga ook..
gezellig.... ..........

21-03-2005, 21:09

Citaat door ortho:
gezellig.... ..........
yep...moet jij ook iets zeggen ?

21-03-2005, 21:12



Citaat door 15_enzo:
yep...moet jij ook iets zeggen ?
euh... ...... niet dat ik weet.
Maar misschien wel tijdens een verhitte discussie...

21-03-2005, 21:15

Citaat door ortho:
euh... ...... niet dat ik weet.
Maar misschien wel tijdens een verhitte discussie...
hehehe...

21-03-2005, 21:18
Een aantal maanden geleden was er ook zo'n discussieavond. De opkomst destijds was geweldig. Inshallah zal het dit keer net zo druk zijn.

Iedereen uit Roosendaal en omstreken geef dit ook vooral door aan de autochtone Nederlanders. Gezien het feit dat de thema's oa over discriminatie, integratie en radicalisme zullen gaan is het fijn om over en weer -allochtoon-autochtoon- te kunnen discussieren.

21-03-2005, 21:22

Citaat door ortho:
Een aantal maanden geleden was er ook zo'n discussieavond. De opkomst destijds was geweldig. Inshallah zal het dit keer net zo druk zijn.

Iedereen uit Roosendaal en omstreken geef dit ook vooral door aan de autochtone Nederlanders. Gezien het feit dat de thema's oa over discriminatie, integratie en radicalisme zullen gaan is het fijn om over en weer -allochtoon-autochtoon- te kunnen discussieren.
Bedoelde je in het Davinicie College...
Was wel leuk...maar ja....argumenten werden herhaald...en enz0voorts...mensen bleven haken in dezelfde dingen.

21-03-2005, 21:26
Ja dat klopt. Vandaar dat het nu in de vorm van het lagerhuis is en er zijn, zoals je op de flyer kunt zien, een aantal gastsprekers en een voorzitter. Deze mensen stellen een stelling voor en hier wordt dan gedurende een periode over gediscussieerd in 2 kampen. Voor en Tegen. Daarna, hoelang de discussie ook duurt, wordt er overgegaan op het volgende onderwerp.

Dit om te voorkomen dat mensen, inderdaad zoals jij zegt, te lang blijven haken op bepaalde zaken/argumenten.

21-03-2005, 21:30

Citaat door ortho:
Ja dat klopt. Vandaar dat het nu in de vorm van het lagerhuis is en er zijn, zoals je op de flyer kunt zien, een aantal gastsprekers en een voorzitter. Deze mensen stellen een stelling voor en hier wordt dan gedurende een periode over gediscussieerd in 2 kampen. Voor en Tegen. Daarna, hoelang de discussie ook duurt, wordt er overgegaan op het volgende onderwerp.

Dit om te voorkomen dat mensen, inderdaad zoals jij zegt, te lang blijven haken op bepaalde zaken/argumenten.
...dat is dan idd een betere opzet...

24-03-2005, 00:27
Was niet zo geslaagd he...

24-03-2005, 09:19
Op zich kwamen er wel goeie reacties, maar helaas vonden er geen pittige discussies plaats en heb ik bijna geen jongeren gehoord.

Natuurlijk zeer jammer van dat eierengegooi naar politici en de wethouder.

24-03-2005, 09:20


Jammer van het korte optreden van Amar Ajjouri van PH Neutraal.
Maar hij is wel grappig....

24-03-2005, 10:13
ja soms zit het mee soms zit het tegen

24-03-2005, 14:18
Zo het heeft Bn De Stem gehaald, jaja Roosendaal is weer goed bezig hoor.... ahum



Pagina's : [1] 2