Bekijk volle/desktop versie : hoe minder sexpartners een vrouw heeft gehad hoe hoger de cijfer datze haar huwelijk



Pagina's : [1] 2 3

27-12-2014, 17:02
Geeft.

1 _ alleen maar sex gehad met echtgenoot 54 prct tevreden over hun huidige huwelijk.

2_ heeft 2 tot 4 bedpartners gehad.42 prct tevreden over haar huidige partner


3_heeft 5 tot 10 exen gehad: 41 prct tevreden over haar huidige partner


4 _ heeft met meer dan 10 mannen sex gehad: 23 prct is tevreden over haar huidige partner.

Bron: national marriage project
University of virginia.

27-12-2014, 17:08


Gek genoeg heeft het verleden van de man geen invloed op hoe gelukkig hij zich voelt bij zijn huidige partner/huwelijk concluderen deze mensen
Natuurlijk nog geen vrijbrief voor mannelijk slettigheid.

27-12-2014, 17:12

Citaat door rijkemarokkaan:
Gek genoeg heeft het verleden van de man geen invloed op hoe gelukkig hij zich voelt bij zijn huidige partner/huwelijk concluderen deze mensen
Natuurlijk nog geen vrijbrief voor mannelijk slettigheid.
Dat komt omdat mannen liefde en seks heel makkelijk gescheiden kunnen houden.
Vrouwen niet.

27-12-2014, 17:16

Citaat door wouldeness:
Die University of Virginia snapt dat alleen virgins gelukkig maken.
Verstopte boodschap "Virginia" hahahaha!

Haha

Citaat door ZakariaKenpachi:
Dat komt omdat mannen liefde en seks heel makkelijk gescheiden kunnen houden.
Vrouwen niet.
Klopt plus het besef dat de daad met de huidige partner technisch beter kan heeft op de vrouw rampzaliger gevolgen dan op de man.... De man kent misschien meer mededogen tegen de huidige(slordige of beginling door gebrek aan slettigheid) partner dan de vrouw hahaha

27-12-2014, 17:18


De Alcapona s kunnen elk moment binnen vallen...ze zijn nu aan het snuiven denk ik hahaha ik ben weg haha

27-12-2014, 17:24

Citaat door rijkemarokkaan:
Haha

Klopt plus het besef dat de daad met de huidige partner technisch beter kan heeft op de vrouw rampzaliger gevolgen dan op de man.... De man kent misschien meer mededogen tegen de huidige(slordige) partner dan de vrouw hahaha
Precies het voorbeeld die ik ook nog erbij wou toevoegen.
Als vrouwen eenmaal een hengst zijn gewend in bed, dan kunnen ze daarna heel moeilijk genoegen nemen met een lompe kameel.
Mannen weer niet. Die vinden het spannend om dat amateuristische poesje te veranderen in een sexy catwoman.

27-12-2014, 17:28
Lijkt me ook logisch. Wat je niet kent, mis je niet.

27-12-2014, 17:33
Het is logisch aangezien vrouwen zaken niet scheiden.
En een maagd vergeet nooit haar eerste.
Voor mannen is het anders,ze kunnen alles gescheiden houden.

27-12-2014, 17:56

Citaat door ZakariaKenpachi:
Precies het voorbeeld die ik ook nog erbij wou toevoegen.
Als vrouwen eenmaal een hengst zijn gewend in bed, dan kunnen ze daarna heel moeilijk genoegen nemen met een lompe kameel.
Mannen weer niet. Die vinden het spannend om dat amateuristische poesje te veranderen in een sexy catwoman.

Amateurisme is onschuld

Citaat door Rectificatie:
Lijkt me ook logisch. Wat je niet kent, mis je niet.

Klopt

Citaat door wouldeness:
Hahahaha woede en paniekaanvallen in opkomst.
Zulke topics toveren schijnheiligerds om tot regelrechte straatwijven.

Valt wel mee denk ik

Citaat door secondchance:
Het is logisch aangezien vrouwen zaken niet scheiden.
En een maagd vergeet nooit haar eerste.
Voor mannen is het anders,ze kunnen alles gescheiden houden.

klopt

Citaat door wouldeness:
Zometeen ga je precies de niet maagden van de maagden kunnen herkennen. Jullie snappen wat ik bedoel..

Maar als iemand scheidt door toedoen van de ex dan is er niets mis mee want vaak/altijd hebben ze juist een hekel aan de ex partner.

27-12-2014, 17:57
Logisch..

Mannen die hoeven maar een zak over haar hoofd te doen en alles is al oke.

27-12-2014, 18:05

Citaat door xMtalsia:
Logisch..

Mannen die hoeven maar een zak over haar hoofd te doen en alles is al oke.
Nou als je (zonder het te weten)met iemand met tien exen eindigd dan zou je wensen dat ie een zak over hun hoofd deed bijwijze van spreken.

27-12-2014, 18:33

Citaat door ZakariaKenpachi:
Dat komt omdat mannen liefde en seks heel makkelijk gescheiden kunnen houden.
Vrouwen niet.
klopt dit wel... ik denk dat geen enkel mens liefde en seks makkelijk gescheiden kan houden, anders was het alleen maar verboden voor vrouwen om alleen seks te hebben als je getrouwd bent. en in de Islam staat duidelijk het is verboden voor zowel man als vrouw om buiten een huwelijk seks te hebben. (naast de andere argumenten zoals ziektes oplopen, een haramkindje etc. etc.)

27-12-2014, 18:35



Citaat door rijkemarokkaan:
Nou als je (zonder het te weten)met iemand met tien exen eindigd dan zou je wensen dat ie een zak over hun hoofd deed bijwijze van spreken.
Ik praat maar wat..

Ik hoef hier eigenlijk niets over te weten haha. Iedereen zal inShaAllah krijgen wat ie verdient.. Dat hoop ik echt!

27-12-2014, 18:35

Citaat door rijkemarokkaan:
Nou als je (zonder het te weten)met iemand met tien exen eindigd dan zou je wensen dat ie een zak over hun hoofd deed bijwijze van spreken.
waarom is dat zon big issue?? Je krijgt wat je verdient, je elmaktabe is al bepaald door Allah, dus stel dat jij eindigd met een vrouw die 10 exen heeft gehad dan hebben jullie elkaar verdiend...

27-12-2014, 18:42

Citaat door _Sarah:
waarom is dat zon big issue?? Je krijgt wat je verdient, je elmaktabe is al bepaald door Allah, dus stel dat jij eindigd met een vrouw die 10 exen heeft gehad dan hebben jullie elkaar verdiend...
Elkaar s mektab is niet zo simpel als jij het stelt.

'de goede vrouwen voor (zijn er voor) (behoren)de goede mannen'
De vrouw of man die je treft kan een onderdeel zijn van de test die voor je klaarligt op deze aarde -wat niet hoeft te betekenen-dat beide partners even
Goed of even slecht zijn als partner.

Pagina's : [1] 2 3