Bekijk volle/desktop versie : Ben jij op zoek naar een afwisselende baan??

21-03-2005, 17:13
Hey hey allemaal,

WIE ZIJN WIJ
Zorgadviesbureau Utrecht is een nevenvestiging van de onafhankelijk kraam- en thuiszorgorganisatie Zorgadviesbureau Haaglanden. Ons hoofdkantoor is gevestigd in âs Gravenhage. Voor het filiaal in Utrecht zijn we per direct op zoek naar medewerkers.

WERKOMSCHRIJVING
Wij zijn op zoek naar enthousiaste medewerkers die het prettig vinden om zich aan te sluiten bij ons gezellige team.
Heb jij ervaring in de zorg, ben je sociaalvoelend en houd je van afwisselend werk, dan ben je bij ons aan het juiste adres.

De zorg die wij leveren varieerd van huishoudelijke zorg tot aan kraamzorg.
Heb jij interesse en hou je van afwisselend werk?
Reageer dan door mij een pm te sturen of mail naar mijn email adres:missfatima17@hotmail.com.

Dag dag
Liefs Fatima

25-03-2005, 22:23

zijn er geen geinteresseerden??? kennen jullie ook gen mensen in jullie naaste omgeving die thuis -of kraamzorg nodig hebben. Wij leveren deze zorg in eigen taal en cultuur. Dus voor de belangstellenden!!!!!

25-03-2005, 23:17
Het lijkt me harstikke leuk maar jammer genoeg heb ik geen ervaring in de zorg
maar succes ermee

liefs warda

28-03-2005, 18:17
hoop dat je in aanmerking komt voor een andere leuke baan.
Liefs fatima

30-03-2005, 14:51

Ik heb wel een kennis die in de zorg zit, heb je advertentie naar hem doorgestuurd!

31-03-2005, 16:51
Salaam Fatima,
IK heb wel belangstelling. IK heb wel ervaring als voedingsassistente. Ik ken ook iemand die graag wilt werken.
Ik hoor gauw van je wat voor vacatures je hebt.
Alvast bedankt.

Mijn email-adres: malikabella@hotmail.com

01-04-2005, 19:09
Hallo allemaal,

Ik ben zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben niet zo vaak op marokko.nl waardoor ik jullie niwet altijd zo snel te woord kan staan.
Dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij gewoon te mailen want dan lees ik jullie mails gewoon elke dag.

Ik hoop dus op reacties van jullie. Voor de mensen die gereageerd hebben; hartelijk dank jullie zullen spoedig van mij horen.

Liefs fatima

03-04-2005, 11:36

Citaat door rbattiiaa:
Ik heb wel een kennis die in de zorg zit, heb je advertentie naar hem doorgestuurd!
Ik heb de mogelijkheid niet om de informatie door te sturen naar die kennis van jou, want ik heb haar of zijn gegevens niet

Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om mij die informatie te pmen zou dat fijn zijn.

Alvast bedankt,

soumaya

Mederwerker van Zab Utrecht

04-04-2005, 19:32
Nou dames!!!!!

05-04-2005, 21:44
Ik ben zeker geinteresseerd; maar op zoek naar een achterwachtfunctie maar dan vanuit huis. Daar heb ik heel veel ervaring in maar als je een leuke baantje op kantoor hebt als zorgmanager dan sta ik daar ook heel erg voor open. Ik ben niet op zoek naar baantjes in de wijk. Mocht je wat hebben stuur me dan een mailtje. vriendelijke groet.

09-04-2005, 19:48
BAZ waar ben je wonend als ik vragen mag, misschien heb ik wel wat voor je
Ik hoor van je mijn e-mail adres is missfatima17@hotmail.com

Groetjes

10-04-2005, 19:33
hoeveel jaar moet je zijn??? ja is niet voor mij maar voor mijn zus zainab...
ze is ervaren in de zorg maar ja als ze intresse heeft dan gaat ze je wel ff toevoegen op msn of dan mailt ze je wel....

dikkee TONGZOEN whaahahha van mij