Bekijk volle/desktop versie : ik weet niet meer wat ik doen moet...



Pagina's : [1] 2 3

21-03-2005, 16:10
ik ben nu sinds de zomer verloofd, met een hele lieve jongen en hij is heel goed voor me...
hij heeft een broer die heb zozia met een meisje dus hij is officieel getrouwd!!!

alleen ik en hij hebben een heel groot probleem:
sinds een paar maanden geleden zijn we verliefd opmekaar geworden,
en we houden nu superveel van mekaar.
ik totaal niet meer van me verloofde en hij niet meer van zijn vrouw!!!
hoe kunenn we zo verder leven???
ik kan niet trouwen terwijl ik van zijn broer hou...
ik wil mijn verloofde niet verlaten want t is een lieve goede jongen.
en wil geen schande veroorzaken en hij ook niet!

ik ben zo in de war, vooral omdat t zijn broer is dus krijg altijd met hem te maken in mijn leven, en hij heb een lieve vrouw en die willen we ook geen pijn doen...

ik hoop dat iemand mij een beetje kan zeggen wat ik zou moeten doen
zelf weet ik het echt niet meer en hij ook niet,

we hebben hier ook niemand over vertelt alleen hij en ik weten het dus,
en we hebben ook nog nooit met elkaar gezoent ofso...

graag serieuse reacties..
liefs o

21-03-2005, 16:14


ya ghasraen ommie ratugha tharjaest tmghaath. regoe kkoersie idwaer Kees en Piet.

Het wordt steeds gekker hier op m.nl. Echt bizar gewoon....

21-03-2005, 16:15

Citaat door Ayred:
ya ghasraen ommie ratugha tharjaest tmghaath. regoe kkoersie idwaer Kees en Piet.

Het wordt steeds gekker hier op m.nl. Echt bizar gewoon....
ewa t is me overkomen, denk je dat ik dit leuk vindt???

NEE tuurlijk niet

21-03-2005, 16:18

Citaat door Ayred:
ya ghasraen ommie ratugha tharjaest tmghaath. regoe kkoersie idwaer Kees en Piet.

Het wordt steeds gekker hier op m.nl. Echt bizar gewoon....

21-03-2005, 16:19


Wat wil je zelf?

21-03-2005, 16:21
je moet proberen je over die gevoelens heen te zetten hoe moeilijk het ook is. anders komen er problemen.

21-03-2005, 16:21

Citaat door Majdoulina82:
wat sta je krom te lachen?

heb je niks beter te melden... ?

nee, dan hoef je ook niet te reageren...

GRAAG ALLEEN SERIEUSE REACTIES

21-03-2005, 16:22
ik begrijp niet hoe dat kon gebeuren ik.....je bent toch met je verloofde omdat je van hem houdt of voelde je niks voor hem.....hoe kan je dan zosnel weer van een ander houden...ik begrijp dat niet hoor.....en jah als je het aan de familie vertelt .....dan krijg je zeker grote chaos....ik denk niet dat ze het zouden accepteren.....ik zou het begrijpen ook

21-03-2005, 16:24

Citaat door jesuisuneFEMME:
te ingewikkeld en ik zweer t je als jullie ermee doorgaan,maak je iedereen kapot in de famillie,iedereen.

Beste tip ga naar een goede betrouwbare imam en praat daar eens,volgens kan het niet wt jullie doen,mee bezig zijn,na3lou sheitan.
Ik weet dat t niet kan,
en ik weet wat de gevolgen zijn, en we willen dat ook niet...

t beste is afstand nemen van beide...

dank je wel voor je reactie

liefs miss o

21-03-2005, 16:24
je doet veel te veel mensen pijn als je met zijn broer zou trouwen... ik zou blijven bij je verloofde je zegt dat het een goede jongen is toch? dat is het belangrijkste...

21-03-2005, 16:25

Citaat door Anissati:
ik begrijp niet hoe dat kon gebeuren ik.....je bent toch met je verloofde omdat je van hem houdt of voelde je niks voor hem.....hoe kan je dan zosnel weer van een ander houden...ik begrijp dat niet hoor.....en jah als je het aan de familie vertelt .....dan krijg je zeker grote chaos....ik denk niet dat ze het zouden accepteren.....ik zou het begrijpen ook
Wederom..goed gezegd

21-03-2005, 16:25

Citaat door miss_o:
ik ben nu sinds de zomer verloofd, met een hele lieve jongen en hij is heel goed voor me...
hij heeft een broer die heb zozia met een meisje dus hij is officieel getrouwd!!!

alleen ik en hij hebben een heel groot probleem:
sinds een paar maanden geleden zijn we verliefd opmekaar geworden,
en we houden nu superveel van mekaar.
ik totaal niet meer van me verloofde en hij niet meer van zijn vrouw!!!
hoe kunenn we zo verder leven???
ik kan niet trouwen terwijl ik van zijn broer hou...
ik wil mijn verloofde niet verlaten want t is een lieve goede jongen.
en wil geen schande veroorzaken en hij ook niet!

ik ben zo in de war, vooral omdat t zijn broer is dus krijg altijd met hem te maken in mijn leven, en hij heb een lieve vrouw en die willen we ook geen pijn doen...

ik hoop dat iemand mij een beetje kan zeggen wat ik zou moeten doen
zelf weet ik het echt niet meer en hij ook niet,

we hebben hier ook niemand over vertelt alleen hij en ik weten het dus,
en we hebben ook nog nooit met elkaar gezoent ofso...

graag serieuse reacties..
liefs o
Uhm jij bent dus verloofd, maar je bent verliefd op de broer van je verloofde die tevens ook verloofd/getrouwd is? Maar hij houdt niet meer van zijn vrouw en jij ook niet meer van je aanstaande 3la soap

Denk dat je gewoon eerlijk moet zijn tegen je aanstaande, eerlijkheid duurt het langst of in dit geval het kortst

Nee grapje, ik weet het niet is een hele benarde situatie ik zou denk ik met beiden breken, hoe moeilijk het ook is

21-03-2005, 16:27



Citaat door miss_o:
wat sta je krom te lachen?

heb je niks beter te melden... ?

nee, dan hoef je ook niet te reageren...

GRAAG ALLEEN SERIEUSE REACTIES
waarheid komt hard aan he!!
o ja ik lach wanneer ik wil en hoe ik dat wil! ma-tgedmer gafie??Dus niet!!

21-03-2005, 16:29

Citaat door Clermont_F:
Uhm jij bent dus verloofd, maar je bent verliefd op de broer van je verloofde die tevens ook verloofd/getrouwd is? Maar hij houdt niet meer van zijn vrouw en jij ook niet meer van je aanstaande 3la soap

Denk dat je gewoon eerlijk moet zijn tegen je aanstaande, eerlijkheid duurt het langst of in dit geval het kortst

Nee grapje, ik weet het niet is een hele benarde situatie ik zou denk ik met beiden breken, hoe moeilijk het ook is
the bold & the beautiful

21-03-2005, 16:29
(3) And seek help in patience and As-Salat (the prayer) and truly it is extremely heavy and hard except for Al-Khashioon (i.e. the true believers in Allah - those who obey Allah with full submission, fear much from His Punishment, and believe in His Promise (Paradise, etc.) and in His Warnings (Hell, etc.)). (Chapter #2, Verse #45)

Pagina's : [1] 2 3