Bekijk volle/desktop versie : Koning Marokko en gezin aangekomen in Turkije voor vakantie (video)



22-12-2014, 15:28
De Marokkaanse koninklijke familie is in Istanbul aangekomen voor een privébezoekje aan het land. Dat deed de familie met meerdere vliegtuigen.



Prinses Lalla Salma en haar zoon Moulay Hassan kwamen zondag aan samen met andere leden van de koninklijke familie, meldt TelQuel. Moulay Hassan schudde zaterdagavond nog de handen van hoogwaardigheidsbekleders van de FIFA en sterren van Real Madrid. Hij vertegenwoordigde de koninklijke familie bij de finale van het WK voor Clubs. In Turkije landde de familie met de Boeing 747 van de familie.


Opvallend is dat koning Mohammed VI enkele uren later aan kwam met een toestel van Royal Air Maroc. Ook vlogen twee toestellen van de Marokkaanse Luchtmacht mee. Onduidelijk is waarom de legervliegtuigen meevlogen en wat ze bij zich hadden. Speculaties lopen uit van persoonlijke goederen van de familie tot hulpgoederen voor Syrische vluchtelingen.


Een ander opmerkelijk bericht komt uit Turkse media. Zij stellen dat de Marokkaanse koninklijke familie geen toegang kreeg tot de rustigere en beveiligde VIP-ruimte van vliegveld Atatürk.


[video=youtube;kfrzsngtuKQ]https://www.youtube.com/watch?v=kfrzsngtuKQ[/video]

22-12-2014, 16:51


allereerst, familie kwam aan met een boeing 737-800 , geen 747. en de koning kwam later omdat hij in de emiraten zat, dus een andere route. kleine hassan heeft eergisteren nog de beker uitgedeeld op het wk van clubteams. m6 kwam niet met een toestel van ram maar een soortgelijk vliegtuig, 747 model, dat eigendom is van de staat met dezelfde rood groene kleuren. de Koning is overigens wel in de vip-ruimte van vliegveld ataturk opgevangen door de turkse autoriteiten waaronder de gouverneur, want ruimte is bestemd voor staatshoofden hoge officials, de rest van de familie is dat niet zonder het gezelschap van zijne majesteit. en ja, 3 militaire vliegtuigen is echt fucking veel, zelfs obama neemt niet zoveel mee als hij ergens naartoe gaat. 100% hulpgoederen voor de arme syrische vluchtelingen, turkije herbergt er 2000000 die door de internationale gemeenschap in de steek zijn gelaten. God bless him!

22-12-2014, 18:07

Citaat door zembandi:
En waarom komt dit op het nieuws?
Waarom kwam Alexander net op het NOS journaal
?

23-12-2014, 10:07
Wat een onzin nieuws zeg. Van mij mogen ze daar blijven!!

23-12-2014, 17:59


Soraya28 , als je ooit Belgie komt krijg je vip behandeling

23-12-2014, 19:30

Citaat door MoHaMeDdE:
Soraya28 , als je ooit Belgie komt krijg je vip behandeling
Hahaha pffff België komt mij de keel uit .....Maar als ik een vip behandeling krijg dan kom ik zeker die kant op

alvast bedankt