Bekijk volle/desktop versie : Femme du maroc



Pagina's : [1] 2

22-12-2014, 13:14
Maak nooit een afspraak met iemand van daar. Ze laten je keihard zitten en maken dubbele afspraken. Had een afspraak voor wel 4 man en ze is gewoon niet komen opdagen. Hele dag bijna verpest.

22-12-2014, 17:39


Lekker duidelijk. Wie is 'ze'. Voordat je een hele organisatie afkraakt.

22-12-2014, 17:45
Is dat die ziana?

22-12-2014, 19:37

Citaat door 2912:
Lekker duidelijk. Wie is 'ze'. Voordat je een hele organisatie afkraakt.
Is ook gewoon de hele organisatie. Jurken verhuur en visagie. Is gewoon niet komen opdagen. Nadat we haar wilden bereiken zei ze dat ze geen afspraak met ons had, terwijl we er wel duidelijk één hadden. Hoe duidelijk wil je het hebben.

22-12-2014, 21:07


Was ook met el magnifique. De dag dat ik m'n jurk moest ophalen, was het aan iemand anders verhuurd.
Heb ze een voor een uitgescholden. Want hoe ga je een jurk fixen binnen no time.

22-12-2014, 21:08
Met alle respect, vind femme du Maroc 30 x niks!!

22-12-2014, 22:33

Citaat door Laan:
Is dat die ziana?

Yep

Citaat door taha:
Was ook met el magnifique. De dag dat ik m'n jurk moest ophalen, was het aan iemand anders verhuurd.
Heb ze een voor een uitgescholden. Want hoe ga je een jurk fixen binnen no time.
Marokkanen en hun afspraken. We belden ze nog op om te vragen waar ze waren. Zegt ze: 'had ik een afspraak met jou dan?' Was ze ergens aan de andere kant van het land. Schandalig gewoon. En ze bood niet eens haar excuses of i.d. aan, het enige wat ze zei was: 'Ja ik kan er niks aan doen'

23-12-2014, 02:14

Citaat door Sally.:
Yep

Marokkanen en hun afspraken. We belden ze nog op om te vragen waar ze waren. Zegt ze: 'had ik een afspraak met jou dan?' Was ze ergens aan de andere kant van het land. Schandalig gewoon. En ze bood niet eens haar excuses of i.d. aan, het enige wat ze zei was: 'Ja ik kan er niks aan doen'


Ik zou langs gaan en haar een lesje leren! ze denken alleen aan geld geld geld.
Daarom begin ik Marokkaanse feesten te haten. Check de Turken, komen gewoon in hun dagelijkse kloffie naar een feest.

23-12-2014, 11:56
Probeer met offertes te werken en altijd een week van tevoren nog contact op te nemen met de visagiste/verhuurders en dergelijke.
Wij nemen ruim twee weken van te voren en in dezelfde week nog contact met de klant op om alles na te lopen en te checken of er iets is gewijzigd.
Ook voor jullie zelf alert blijven en ook na de visagiste enzo zelf ook goed alert blijven en elke klant goed nalopen qua afspraken.

Succes meiden met alles.

Liefs team La Perle.

23-12-2014, 12:34

Citaat door winnie:
Probeer met offertes te werken en altijd een week van tevoren nog contact op te nemen met de visagiste/verhuurders en dergelijke.
Wij nemen ruim twee weken van te voren en in dezelfde week nog contact met de klant op om alles na te lopen en te checken of er iets is gewijzigd.
Ook voor jullie zelf alert blijven en ook na de visagiste enzo zelf ook goed alert blijven en elke klant goed nalopen qua afspraken.

Succes meiden met alles.

Liefs team La Perle.
Hèhè, dat bedoel ik! Vastleggen die handel.

23-12-2014, 12:38
ook een keer meegemaakt, geboekt voor thuis make up en kapsel.Een dag van te voren bellen of ik niet op de zaak kan komen?
Je boekt niet zomaar iemand die aan huis komt lijkt mij?

Dus voor mij ook nooit meer

23-12-2014, 12:47

Citaat door Hygieia:
Hèhè, dat bedoel ik! Vastleggen die handel.
met een offerte leg je helemaal niets vast. Dat je dat even weet. Al doe je een aanbetaling, niets is zeker.

23-12-2014, 13:13



Citaat door 2912:
met een offerte leg je helemaal niets vast. Dat je dat even weet. Al doe je een aanbetaling, niets is zeker.
Je hebt weinig om op terug te vallen als de afspraken niet schriftelijk zijn vastgesteld.

23-12-2014, 15:38

Citaat door Hygieia:
Je hebt weinig om op terug te vallen als de afspraken niet schriftelijk zijn vastgesteld.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar met een offerte heb je nog steeds niets. Ik kan je 80 offertes sturen, en vervolgens niets laten horen. Het is geen overeenkomst.

23-12-2014, 17:50

Citaat door taha:
Ik zou langs gaan en haar een lesje leren! ze denken alleen aan geld geld geld.
Daarom begin ik Marokkaanse feesten te haten. Check de Turken, komen gewoon in hun dagelijkse kloffie naar een feest.

Echt he

Citaat door winnie:
Probeer met offertes te werken en altijd een week van tevoren nog contact op te nemen met de visagiste/verhuurders en dergelijke.
Wij nemen ruim twee weken van te voren en in dezelfde week nog contact met de klant op om alles na te lopen en te checken of er iets is gewijzigd.
Ook voor jullie zelf alert blijven en ook na de visagiste enzo zelf ook goed alert blijven en elke klant goed nalopen qua afspraken.

Succes meiden met alles.

Liefs team La Perle.
Ik had 2 weken van te voren een afspraak gemaakt door de telefoon. Paar dagen later hadden we nog geappt om het adres door te geven en tijdstip. Ik dacht dat het wel duidelijk genoeg was, maja, blijkbaar niet
Ergste was dat alle kappers het ook op dat moment druk hadden én we hadden nog weinig tijd en niet veel spullen bij ons. Dat was echt stressen.

Pagina's : [1] 2