Bekijk volle/desktop versie : Mijn foute dates



21-12-2014, 10:03
Zoals de titel luidt, heb je ze in verschillende soorten en maten. Je kunt simpel naar de bios gaan of je kunt kiezen voor een uitgebreide viergangenmenu. Tegelijkertijd heb je natuurlijk het verschil tussen de dames met wie je op date gaat, zowel uiterlijk als innerlijk.

Mijn dates zijn vaak simpel. Het moet je de gelegenheid geven om elkaar beter te leren kennen en tevens moet het amusementvol zijn. Ondanks de goede intentie, wilt het maar niet lukken.

De materialistische Samira:

De dame in kwestie staat in mijn telefoonboek onder de naam Samira T. Waar de T. voor staat is mij tot op heden onbekend, maar zo heb ik d'r eenmaal opgeslagen toen ik haar leerde kennen. Deze dame had mooie krullen, lichte ogen en volle lippen. Het was een pareltje.

Ik koos voor een simpele date om elkaar te leren kennen. En die dag heb ik haar echt leren kennen. Een uur lang zat ze op te scheppen over haar nichten die van alles kregen van jongens die geen relatie met ze hadden. Ik had daar geen respect voor, maar zij sprak er vol lof over. Ze vond het dus ook vrij normaal dat een man een jas voor een dame koopt ter waarde van haar maandelijkse salaris. Na een discussie heb ik haar bedankt en achtergelaten met de rekening. Dit heb ik gedaan door simpelweg te doen alsof ik ging roken (wat ik niet doe). Dus als je ergens op de Schouwburgplein loopt en een Samira bij de afwascrew ziet staan, weet dan wel dat IK haar aan de baan heb geholpen!

No thanks!

22-12-2014, 10:45


Haha lachen. Leuk grapje