Bekijk volle/desktop versie : Fotoshoot - Mooie locaties



19-12-2014, 17:12
Hallo allemaal!

Voor een aantal (nog) in te plannen fotoshoots, wil ik jullie vragen mee te denken over mooie/leuke locaties (in Nederland).

Denk aan natuurgebieden, aparte kunstobjecten etc. [/SIZE]

21-12-2014, 21:18


Waarom Google je niet gewoon steden, dorpen, gebieden en bezienswaardigheden, of wat dan ook... en check je de bijbehorende afbeeldingen...

22-12-2014, 18:03

Citaat door Harlem69:
Waarom Google je niet gewoon steden, dorpen, gebieden en bezienswaardigheden, of wat dan ook... en check je de bijbehorende afbeeldingen...
[/FONTex" -->[/SIZE" -->



[FONT=GEORGIA][SIZE=2]Waar ik eigenlijk op doel:[/FONT][/SIZE]




[FONT=GEORGIA][SIZE=2]Je moet net de naam of het adres weten. Of ik google niet de juiste termen..

25-12-2014, 23:10

Citaat door -positief:
Je moet net de naam of het adres weten. Of ik google niet de juiste termen.. [/SIZE]
Ik snap je... het is vaak lastig zoeken en soms kom je per ongeluk op een site met goede info en/of foto's...

Wat voor foto-shoots zijn het en hoever bij jou vandaan mag t zijn...

Wil je alleen buiten, of mag t ook binnen danwel privé terrein zijn... want dan zul je meestal eerst toestemming bij de eigenaar moeten regelen...

Ik zal proberen mee te denken...


Groetjes,


31-12-2014, 14:31



Citaat door Harlem69:
Ik snap je... het is vaak lastig zoeken en soms kom je per ongeluk op een site met goede info en/of foto's...

Wat voor foto-shoots zijn het en hoever bij jou vandaan mag t zijn...

Wil je alleen buiten, of mag t ook binnen danwel privé terrein zijn... want dan zul je meestal eerst toestemming bij de eigenaar moeten regelen...

Ik zal proberen mee te denken...


Groetjes,

Inderdaad.

Het zijn voornamelijk shoots voor een fashionblog.
Binnenkort twee zwangerschapsshoots, en zo druppelen de verzoekjes in sha'Allah binnen!

Ik wil enkel op openbare locaties. Geen zin in gedoe en afhankelijk zijn van..

Het mag een locatie zijn in heel NL dat gewoon per openbaar vervoer ook bereikbaar is.

Dank je wel voor het meedenken+[/SIZE]