Bekijk volle/desktop versie : adresjes!! (antwerpen)



21-03-2005, 11:10
hey meiden,

ik rij zometeen naar antwerpen en als ik daar toch ben (insha allah) wil ik ook graag langs de bruidboetiekjes daar.

maaaaaaaaar HEB GEEN ADRESSEN!! dus is er iemand die mij wat adressjes kan geven ??

en ik ga morgen ook nog naar utrecht dus als er daar leuke bruidszaakjes zijn MELD ZE!!

ALVAST BEDANKT.....

21-03-2005, 11:11


Carnotstraat: Jagré en Orchidé

Verder Turnhoutsebaan, zijstraat Drink: Yousra



21-03-2005, 11:18
Diepstraat (niet ver van Handelstraat)

21-03-2005, 11:23

Citaat door Mysticalia:
Carnotstraat: Jagré en Orchidé

Verder Turnhoutsebaan, zijstraat Drink: Yousra


waar ligt de carnotstraat precies?

turnhoutsebaan is dat ook in antwerpen?


zoals je ziet ben ik niet bekend in belgie, ik ken alleen de handelstraat en rue de brabant

maar zie je reactie graag tegemoet!

21-03-2005, 11:24



Citaat door OpzoekNaarJou:
Diepstraat (niet ver van Handelstraat)
dank je! ik hoop dat het een leuke zaak is!!


ik laat het jullie weten

21-03-2005, 13:06

Citaat door Leeyla22:
waar ligt de carnotstraat precies?

turnhoutsebaan is dat ook in antwerpen?


zoals je ziet ben ik niet bekend in belgie, ik ken alleen de handelstraat en rue de brabant

maar zie je reactie graag tegemoet!
Het is het centrum niet ver van Centraal Station. Vraag hetmaar aan iemand op straat

21-03-2005, 13:18

Citaat door Leeyla22:
waar ligt de carnotstraat precies?

turnhoutsebaan is dat ook in antwerpen?


zoals je ziet ben ik niet bekend in belgie, ik ken alleen de handelstraat en rue de brabant

maar zie je reactie graag tegemoet!
Is het iets om daar een dagje naar toe te gaan dus naar de handelstraat en rue de brabant. Zijn daar veel winkel mogelijkheden en dan met name voor marokkaanse kledij?

21-03-2005, 13:23
op de carnotstraat heb je ook een winkel waar je stof kunt halen (stof is uit dubai...) het is aan de linkerkant gelege als je van centraal station rijdt...
(die winkeltje is gedeeld in twee delen, langs de linkerkant heb je suikerbone en andere spulle, langs rechts stoffe en juwele...)

verder heb je op de turnhoutsebaan ook een winkeltje waar je bruidsspulle kunt halen, gaande van marokkaanse schoentjes, tot zilvere spulletjes vr henna...

21-03-2005, 13:47

Citaat door tatouzient:
op de carnotstraat heb je ook een winkel waar je stof kunt halen (stof is uit dubai...) het is aan de linkerkant gelege als je van centraal station rijdt...
(die winkeltje is gedeeld in twee delen, langs de linkerkant heb je suikerbone en andere spulle, langs rechts stoffe en juwele...)

verder heb je op de turnhoutsebaan ook een winkeltje waar je bruidsspulle kunt halen, gaande van marokkaanse schoentjes, tot zilvere spulletjes vr henna...


Waar is deze winkel ergens op de turenhoutsebaan (waar je die hennaspullen)


21-03-2005, 15:45

Citaat door OpzoekNaarJou:
[/B]

Waar is deze winkel ergens op de turenhoutsebaan (waar je die hennaspullen)

ken je de wafaa bank? tis daar ni ver van

21-03-2005, 16:12

Citaat door tatouzient:
ken je de wafaa bank? tis daar ni ver van