Bekijk volle/desktop versie : Ik las net wat ervaringen van vrouwen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-12-2014, 17:08
.. Over de weeën en de bevalling zelf. Oooooooo myyy ALLAHH, Allahu akbar!

Serieus, ik ben gwn echt van gedachte veranderd!!!! Namelijk: een man die zijn vrouw niet respecteert of niet waardeert wat zij allemaal te verduren heeft.. Die moet je niet de deur uitsmijten, NEE DIE SMIJT JE HET RAAM UIT OF ALS HET KAN, DUW JE HEM VAN HET DAK!!

Ik voelde gwn steken in mijn lichaam door het lezen alleen al..

16-12-2014, 17:17


Heb ooit perongeluk een foto gezien vaan een totale uitscheuring. Pffff ze gebruiken wel eens de gezegde dat je kloten moet hebben. Ik heb dan liever het tegen overgestelde. Die kan tenminste een hoop pijn verduren.

16-12-2014, 17:17

Citaat door Kiya:
Wollah ik las dingen als "Ken je het gevoel wnr .... Nou dat keer 10000 En "Weet je hoe die steek voelt wnr ... Nou nu met een hele set messen van links naar rechts en binnenin!!!" Ik ga al dood bij die pijn maal 1 en 1 steek..

16-12-2014, 17:19

Citaat door Mrwrong2:
Heb ooit perongeluk een foto gezien vaan een totale uitscheuring. Pffff ze gebruiken wel eens de gezegde dat je kloten moet hebben. Ik heb dan liever het tegen overgestelde. Die kan tenminste een hoop pijn verduren.
Heb je nog geen trauma???

16-12-2014, 17:23


Nee vrouwen zijn te mooi om nog aan dat plaatje te denken.

16-12-2014, 17:23
Er zijn gewoon nog mannen die doodleuk zeggen dat vrouwen zich aanstellen wbt de weeën en bevalling.

16-12-2014, 17:29

Citaat door ssweetgirl:
Er zijn gewoon nog mannen die doodleuk zeggen dat vrouwen zich aanstellen wbt de weeën en bevalling.
I know. Drm is er een praktijk waar ze mannen wat van die pijn kunnen laten voelen. Ik vind dat er een wet moet komen waarin staat dat alle mannen een keer aan die draden moeten.

16-12-2014, 17:30

Citaat door Mrwrong2:
Nee vrouwen zijn te mooi om nog aan dat plaatje te denken.
Ze3ma ze3ma

Wat heeft jou er eigenlijk toe gebracht om dat plaatje te zien..

16-12-2014, 17:32
Brrrrr, als iemand na bevalling zegt heb knipje gehad krijg gewoon al helemaal rillingen!

16-12-2014, 17:33
Ik dacht gelijk hier aan..

[video=youtube;ZlsPXpR2ORU]http://www.youtube.com/watch?v=ZlsPXpR2ORU&spfreload=10[/video]
http://https://www.youtube.com/watch?v=ZlsPXpR2ORU&spfreload=10

Hoe je het wendt of keert, vrouwen zijn op dat gebied bikkel

16-12-2014, 17:35

Citaat door xMtalsia:
Ze3ma ze3ma

Wat heeft jou er eigenlijk toe gebracht om dat plaatje te zien..
Tbesah

Nou omdat het een keertje tijdens het zappen kwam. Zo op een programma hoe ik op die zender kom. Hoor ik"jah en dit is een totale uitscheuring" met een plaatje. Ik stond in freez modus.

16-12-2014, 17:37
Ik snap niet hoe sommige vrouwen hun man in de hal laten wachten tijdens bevalling. Laat hem je aankijken als je aan het overlijden bent.

16-12-2014, 17:47



Citaat door xMtalsia:
Wollah ik las dingen als "Ken je het gevoel wnr .... Nou dat keer 10000 En "Weet je hoe die steek voelt wnr ... Nou nu met een hele set messen van links naar rechts en binnenin!!!" Ik ga al dood bij die pijn maal 1 en 1 steek..
Ik wil er niet eens aan denken

16-12-2014, 17:52

Citaat door maroc_sweety:
Ik snap niet hoe sommige vrouwen hun man in de hal laten wachten tijdens bevalling. Laat hem je aankijken als je aan het overlijden bent.
Oh my god, je gaat je man dat toch niet mee laten maken. Ik zou dat echtniet willen hoor!!! Kindje van ons samen, als hij meekijkt veranderd dat toch niets aan de pijn wat is dat voor bullshit.

16-12-2014, 17:53
Ik zit al de shahada op te zeggen als ik ongesteld ben laat staan zo een pijn doormaken.
No thank you.

Pagina's : [1] 2 3 4 5