Bekijk volle/desktop versie : Aankomen in gewicht!!

Pagina's : 1 2 [3] 4

05-03-2003, 17:11
WEET JE WAT?? JE KRIJGT HET VAN MIJ!!
ZOMAAR!!!!!!!
IK HOEF HELEMAAL NIET TERUG EN DAT MEEN IK!!!

07-12-2004, 11:36

je kan ook bij de dokter langs gaan,
Dan kan hij/zij jou pilletjes voorschrijven waardoor jij eetlust krijgt.En daar ga je van aankomen.Ik heb ze zelf nooit gebruikt,maar het is de moeite waard.

14-12-2004, 10:25
flair,

ik heb het zelfde probleem ben 168 en 48 kilo wil ook min. 5 kilo bijkomen. in marokko heb je NURAVIT soort siroop heb gehoord dat het geod werkt ik heb hem inmiddels besteld. in NL heb je gewichtstoename-poeder maar die werkt voor geen meter, dus geldverspilling. en o ja mijn zus was ook aangekomen door te ontbiten met het volgende: roomboter in een pan. brood in geklopte ei zetten en dan bakken zoveel eten als je kan. ik hoor ook graag van anderen hoe ze zijn aangekomen

15-12-2004, 10:26

Citaat door Flair:
hoi meiden,

Ik ben laatste tijd zo afgevallen in gewicht, en het wil mij niet lukken om weer aan te komen...Heb van alles geprobeerd, en niks mocht baten...Weten jullie misschien hoe ik kan aankomen? Ik wil een kilo of 5 aankomen.

Alvast bedankt dames (en heren...:P)
ik moet ook zeker 5kg bijkomen en het wilt me ook niet echt lukken. Heb stressy tijd achter de rug waardoor alle kilos verdwenen zijn en ze willen niet terugkomen .

Ik probeer nu gewoon op te letten dat ik 3x per dag eet en tussendoortjes neem (zoveel mogelijk) en inshallah lukt het me wel .

Elghier inshAllah Alhamdoulilah

15-12-2004, 10:42

Als je wilt aankomen, dan kan je adviseren om op de volgende dingen te letten.

Goed ontbijten, Muesli met fruit eten, bruine brood met pindakaas.
Lunch, eiren en volkoren brood.
Avond eten, aarddappelen, rijst, macaroni of bami met vlees en heel veel groenten, drink veel water.

Tussendoortjes, pinda's, fruit, groenten en heel veel sap drinken.
Heel veel sporten, 3 keer per week.

Als je op een gezonde manier wilt aankomen, is de bovengenoemede stappen aan aarader.

Veel succes.

20-12-2004, 15:53
eet gewoon heel de dag door, vette dingen enzo
sterkte

21-12-2004, 00:46
Hey meid, heb ook hetzelfde probleem! Ik heb altijd 49 kilo gewogen en toen ik zwanger was vanmijn zoontje, woog ik opeen 68 kilo, en dat stond me zo leuk, echt al zeg ik hetzelf, Heb zoveel complimenten gehad, eindelijk een mooi vol gezichtje en wat vlees om mijn botten, maar helaas, het is er weer helemaal vanaf, ben 10 weken geleden bevallen en weeg nu weer 55 kilo, ik ben zo bang dat ik weer de 49 kilo opga, het komt ook door borstvoeding heb ik me laten vertellen, maar al eet ikde hele dag door, ikkom geen grammetje aan en dat is echt frustrerend.......

21-12-2004, 11:44

Citaat door Nihaad7:
Hey meid, heb ook hetzelfde probleem! Ik heb altijd 49 kilo gewogen en toen ik zwanger was vanmijn zoontje, woog ik opeen 68 kilo, en dat stond me zo leuk, echt al zeg ik hetzelf, Heb zoveel complimenten gehad, eindelijk een mooi vol gezichtje en wat vlees om mijn botten, maar helaas, het is er weer helemaal vanaf, ben 10 weken geleden bevallen en weeg nu weer 55 kilo, ik ben zo bang dat ik weer de 49 kilo opga, het komt ook door borstvoeding heb ik me laten vertellen, maar al eet ikde hele dag door, ikkom geen grammetje aan en dat is echt frustrerend.......
je lijkt wel om mij ik heb altijd 50 kilo gewogen en nog het zwaarst wat ik heb gewogen was tijdens mijn laatste zwangerschap toen woog ik maar liefst 73 kilo ben dus 23 kilo aangekomen maar het was helaas maar tijdelijk weeg nu weer 5o

21-12-2004, 12:52
laat eten! warme maaltijd liefst na 8e, zak chips erbij een een reep chocola, veel zoetigheid drinken, extra klontje suiker in je koffie, wees creatief voor je het weet ben je een paar kilos verder.

21-12-2004, 13:02

Citaat door farida_22:
flair,

ik heb het zelfde probleem ben 168 en 48 kilo wil ook min. 5 kilo bijkomen. in marokko heb je NURAVIT soort siroop heb gehoord dat het geod werkt ik heb hem inmiddels besteld. in NL heb je gewichtstoename-poeder maar die werkt voor geen meter, dus geldverspilling. en o ja mijn zus was ook aangekomen door te ontbiten met het volgende: roomboter in een pan. brood in geklopte ei zetten en dan bakken zoveel eten als je kan. ik hoor ook graag van anderen hoe ze zijn aangekomen
bedoel je wentelteefjes ola?

21-12-2004, 13:17
ik woog altyd 55 kg toen ik zwanger was woog ik 75 kg nu is het 3mnd geleden da ik bevallen ben en weeg ik nog maar 61 kg.Ik wil nie meer afvallen vind het goed zo want ik ben 1.70 en het staat goed volgens me man nu heb ik wat dikkere billen hahaha

21-12-2004, 23:42
Ja, wou dat mijn man dat nog van de mijne kon zeggen.....

02-01-2005, 18:39

Bij reformzaken hebben ze een poedertje in verschillende smaken die moet je mengen met volle melk en dan direct na het eten opdrinken geloof me je hebt er zo een paar kilo bij het heet GIANT WEIGHT PRO. Het proberen waard ik ben in 2 weken 8 kilo aangekomen.

02-01-2005, 19:00

Citaat door Flair:
hoi meiden,

Ik ben laatste tijd zo afgevallen in gewicht, en het wil mij niet lukken om weer aan te komen...Heb van alles geprobeerd, en niks mocht baten...Weten jullie misschien hoe ik kan aankomen? Ik wil een kilo of 5 aankomen.

Alvast bedankt dames (en heren...:P)
hey meid ik kan je eigelijk geen tips geven want ik heb zelf ook het zelfde probleem ik eet echt heel veel maar ik kom geen ene kilo aan
sterker ik val juist alleen meer af

03-01-2005, 00:06
dag lieve mensen,

ik wil effe kwijt dat ik ook heel mager was ik woog 50 kilo en ben 1.72
ik heb de pil geslikt wat wel helpt maar wat ik zeker afraad..
ik heb bij herballife pilletjes, shakes enz geprobeert helpt wel maar is vresselijk duur dus vooral voor een student niet doen.. en trouwens het helpt voor maar heel even.. Ga vooral niet ongezond eten voor je het weet ben je dik en ontstaan er andere problemen die nog veel erger zijn dan mager zijn!!
Ik ben op het moment zwanger en zit nu in mijn 7e maand en ben al 20 kilo aangekomen in het ziekenhuis maken ze zich zorgen om mij om hoeveel ik aankom in een maand.. Ik zelf schrik er enorm van en het is inderdaad wel mooi om te zien maar ook eng..
ik kan niet wachten tot het er weer af is..
mijn advies eet gewoon 3 maal per dag regelmatig,drink veel water en beweeg goed.. vermijd stress en denk er niet aan hoe mager je bent vergeet vooral niet dat er mensen operaties ondergaan om er zo mager uit te zien...
dik wordt je later toch wel of je het wilt of niet en dan ga je alleen maar terug verlangen naar deze tijd...

dus zeg el hamdoelilah en wees tevreden met wat je hebt
ga je niet vol proppen en ga geen onnodige middeltjes nemen om aan te komen
sucses moi

Pagina's : 1 2 [3] 4