Bekijk volle/desktop versie : Wat doen tegen aften binnenkant lip



Pagina's : [1] 2

14-12-2014, 14:46
?

14-12-2014, 14:58


Daktarin oral verzacht de pijn.

14-12-2014, 15:25
Lidocaine orale gel

14-12-2014, 15:58
Belangrijkste is om veel rust te nemen, je nachtrust is vooral belangrijk, dus op tijd maar bed. Te zorgen voor een goede mondhygiëne (ik bedoel extra opletten), je weerstand verhogen door gezond te eten. En wat ook helpt is om te spoelen met een zoutoplossing, een glas lauw water met een theelepeltje zout erin.

14-12-2014, 16:01


rode knoflook teentje persen en met dat sap aanstippen.

14-12-2014, 16:02
Mijn beste vriendin had daar vaak last van. De huisarts schreef een gel voor die ze erop moest smeren, heeft haar enorm geholpen.

14-12-2014, 17:39
lidocaine met huisarts recept werkt gelijk.

14-12-2014, 18:02
soms kun je alles doen maar niets helpt...
geloof me ik heb mijn leven lang aften GEHAD... ya je leest het goed gehad...
Ik heb hele grote aften en vekle kleine aften in me mond gehad dta ik niet eens kon praten of eten...
wat heb ik gedaan...
in Marokko heb ik sabab gedaan. Ik heb toevlucht en genezing bij ALLAAh swt gezocht en ben ik bij een vrouwtje geweest die tqwi doet met een stok (weet ff de Arabische naam niet) zij heft toen 3 keer aangestipt terwijl deze stok in vuur heeft hehouden...
1 achter elke oor en 1 boven op het hoofd....
Soubhana allaah..... wa allhamdullilaah na die keer 1 x een grote aft gehad en daarna alhamd niet meer end at is nu 2 jaar geleden...
verder heb ik niets bijzonders meer gedaan.... zelfs mijn slaapt tekort is meer dan voorheen maar alhamd......


Dus zeker aan te raden mocht je iemand kennen die dat doet...

Allaaah ishafiek!! Ik leef met je mee die aften kunnne zeeeeer pijnlijk zijn

Upjes

14-12-2014, 18:08

Citaat door MiKa_TaBeRsHeNt:
soms kun je alles doen maar niets helpt...
geloof me ik heb mijn leven lang aften GEHAD... ya je leest het goed gehad...
Ik heb hele grote aften en vekle kleine aften in me mond gehad dta ik niet eens kon praten of eten...
wat heb ik gedaan...
in Marokko heb ik sabab gedaan. Ik heb toevlucht en genezing bij ALLAAh swt gezocht en ben ik bij een vrouwtje geweest die tqwi doet met een stok (weet ff de Arabische naam niet) zij heft toen 3 keer aangestipt terwijl deze stok in vuur heeft hehouden...
1 achter elke oor en 1 boven op het hoofd....
Soubhana allaah..... wa allhamdullilaah na die keer 1 x een grote aft gehad en daarna alhamd niet meer end at is nu 2 jaar geleden...
verder heb ik niets bijzonders meer gedaan.... zelfs mijn slaapt tekort is meer dan voorheen maar alhamd......


Dus zeker aan te raden mocht je iemand kennen die dat doet...

Allaaah ishafiek!! Ik leef met je mee die aften kunnne zeeeeer pijnlijk zijn

Upjes
Echt? Ik vind dit zo moeilijk te geloven dat het daardoor gewerkt heeft. Is dat islamitisch wel toegestaan eigenlijk?

14-12-2014, 18:15
Gewoon van drop afblijven. Daar krijg je aften van. Salmiak valt hier op onder.

14-12-2014, 18:16

Citaat door Rouwayda:
Gewoon van drop afblijven. Daar krijg je aften van. Salmiak valt hier op onder.
Teyni Wollah? Heb dus in tijden geen salmiak drop gegeten, maar afgelopen week bijna elke dag wel. Je maakt een grap joh?

14-12-2014, 18:21

Citaat door Solliciteer:
Teyni Wollah? Heb dus in tijden geen salmiak drop gegeten, maar afgelopen week bijna elke dag wel. Je maakt een grap joh?
Nou zie je! hier zijn mijn zusje en ik dus achtergekomen. Elke keer als we weer aan de drop en salmiak zaten dan kregen we aften. Ik heb nu al een tijdje geen drop ofzo gehad en heb ook geen aften meer. Terwijl ik zeg maar altijd wel een aft had. Dus we hebben de boosdoener gevonden


Voor nu spoelen met zoutwater. En sbar hebben. Dat zalfje kan je ook gebruiken. Maar helpt bij mij niet echt.

14-12-2014, 18:23


Kamillethee helpt echt goed!! Probeer het maar!!

14-12-2014, 20:29

Citaat door Solliciteer:
Echt? Ik vind dit zo moeilijk te geloven dat het daardoor gewerkt heeft. Is dat islamitisch wel toegestaan eigenlijk?
het is niet zo dat die dame je geneest... zij zegt ook allaah ishafiek en als ze begint zegt ze bismillaah en volgens mij ook nog een do3a maar ik weet t niet meer....
ik ken ook iemand die handopleggingen doet en die zegt van zich zelf dat niet zij die geneest maar dat ze dat van Allaah heeft gekregen zeg maar weet ff niet hoe ik dta moet verwoorden,..
maar wel goed om het op te zoeken...
Ik ben erg nuchter en ik geloofde er niet in... maaar toen had ik het destijds opgezcht en toen dacht ik laat ik er zuiver erin gaan en allaah is de genezer en alwetend ....
alhamd ik ben er nu van af.... echt bij mij was het minimaal 1x per maand raak dat ik niet kon eten of normaal kon praten....
alhamdullilaaah...

succes!

14-12-2014, 20:50
Die gel verzacht de pijn. Heb die bij de apotheek gehaald.
Ik heb het ook zo vaak.

Pagina's : [1] 2