Bekijk volle/desktop versie : Wat denken vrouwen over feminisme?



Pagina's : [1] 2

13-12-2014, 12:35

Citaat door zembandi:
Mening over feminisme?

Ik denk dat feminisme van mannen vrouwen maakt, en van vrouwen mannen..

Ik kom vaak mannen tegen die zich als vrouw gedragen (erg passief).
.

13-12-2014, 12:58


Het is maar net hoe je feminisme interpreteert. Vrouw moet vrouw blijven en een man een man.

13-12-2014, 13:07

Citaat door zembandi:
Wat maakt een vrouw een vrouw?
Wat maakt een man een man?
Das voor iedereen anders.
Wanneer de man of vrouw hun rol aannemen zoals het geloof dat voorgeschreven heeft..

Maar dat neemt niet weg dat sommigen gedwongen zijn zich anders op te stellen, omdat de ander haar/zijn taken niet op zich wilt nemen.

13-12-2014, 14:21

Citaat door zembandi:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5170563

Als een vrouw geen vrouw meer wil zijn, mag je haar dan hoeken?
Als je zelf op en top man bent,

zou je dat nooit doen.

13-12-2014, 14:26



Citaat door zembandi:
Maar een top vrouw zou nooit stoer doen tegen haar man?

Vind ik wel dubbel zijdig.. Vrouwen mogen stoer doen. Als de man boos word, is hij opeens geen man meer..
Welke man laat zich nou over zich heen lopen?
Inderdaad. Een goede vrouw doet niet stoer.

Af en toe er tegenin kan geen kwaad, denk ik. Maar er moeten wel grenzen zijn.

En als ze haar grenzen niet kent, of de man kent zijn grenzen niet, mogen ze elkaar erop wijzen. Kunst is dan om dat zonder geweld te doen, maar met communicatie.

13-12-2014, 14:33

Citaat door zembandi:
Top bericht.. Ben het met je eens.

13-12-2014, 17:20

Citaat door zembandi:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5170563

Als een vrouw geen vrouw meer wil zijn, mag je haar dan hoeken?
Als een vrouw ervoor kiest zich voor de trein te gooien, ga jij er dan achter aan?

13-12-2014, 18:57

Citaat door zembandi:
Nee..

Met dat bericht bedoel ik : een vrouw in een relatie met een man. Niet zomaar een vrouw..
Ok, dan stellen we het toch anders.

Als je vriendin/verloofde/echtgenote zich voor de trein gooit, ga jij er dan achteraan?
Moet jij ook maar tot dat niveau zakken als de ander dat ook doet? Zo van; Jij doet dit dus ik doe dat.

13-12-2014, 19:02

Citaat door zembandi:
Raar.. Hoeken met een reden, om alles weer op orde te krijgen..
"Jij doet dit dus ik doe dat." Dat lost niks op?
Hoeken doe je maar op de hoek van de straat tegen iemand van hetzelfde kaliber waarvan je even harde klappen terug kunt verwachten. Iemand 'hoeken' waarvan je weet dat diegene niet dezelfde kracht als jou heeft is gewoon zwak.

Je hebt het er als man zelf naar gemaakt als je vrouwtje een grote mond of een rare actie tegen je op durft te zetten. Je hoort haar met één blik of een paar woorden al stil te krijgen. Verhef je woorden, niet je handen

13-12-2014, 19:10

Citaat door zembandi:
De reactie waar ik naar vroeg... Wat als het met woorden niet lukt?
Lastig.. iig niet je handen gebruiken, dat maakt de situatie alleen maar erger. Daarmee maak je het gewoon kapot. Alhoewel sommige echt wel vragen om een paar klappen, maar toch..

Als je van tevoren al wist dat ze zo zou zijn dan is het gewoon op de blaren zitten. Blijft het zo doorgaan, dan stuur je haar maar terug naar de plek waar ze vandaan kwam om even heropvoed te worden.
Tenzij de man haar ook niet met respect benadert en goed behandelt. Dan denk ik; eet elkaar maar lekker op

13-12-2014, 19:19

Citaat door zembandi:
Mee eens.
Druk he, zoveel topics beheren

13-12-2014, 19:54

Citaat door zembandi:
Niet echt.. Ik ben geinterreseerd in wat mensen denken.. xD
Ik zie het Nou veel succes dan maar.

13-12-2014, 19:58



Citaat door zembandi:
Thank you. (103 posts in 1 dag, huhhhh).
Serieus? :/
Zoveel bereik ik in één maand

13-12-2014, 20:08

Citaat door zembandi:
Kan het zelf niet geloven.. Tijdens het posten luister ik ook audiobook, tijd gaat snel voorbij zo.
Kun je je dan ook écht concentreren op waar je naar luistert? Vandaar die korte antwoorden ook

Ga zo door, dan heb je binnen 10 dagen al 1000 reacties Iets wat bij mij láng heeft geduurd

13-12-2014, 20:15

Citaat door zembandi:
Ja, als ik echt scannend lees.. Als ik een reactie post heb ik je bericht bijvoorbeeld half gelezen.
Knap hoor. Mijn concentratie is daar veel te slecht voor.

Pagina's : [1] 2