Bekijk volle/desktop versie : Voorbijganger snoert anti-abortus demonstranten de mond



Pagina's : [1] 2 3

11-12-2014, 14:13
[h=3]Zwangere vrouw valt uit tegen demonstranten omdat vrouwen uit abortuskliniek stiekem worden gefilmd[/h]

[video=youtube;XMy-V1TIoHI]https://www.youtube.com/watch?v=XMy-V1TIoHI[/video]


[FONT=Trebuchet MS]Het betoog met heldere argumenten legde de jonge mannelijke demonstrant binnen enkele seconden het zwijgen op. De voorbijgangster, ook nog zwanger, vertelt de man dat hij geen enkele reden heeft om de vrouwen die naar binnen gaan te veroordelen, laat staan nog te filmen als misdadigers, omdat van de buitenkant nooit is te zien wat haar beweegredenen zijn om de zwangerschap af te breken.[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]De vrouw die om te hoek van het gebouw werkt met probleemkinderen, schetst de situatie helder en duidelijk: "Wij werken met meisjes die zijn misbruikt en gemolesteerd. Maar jij denkt alleen maar aan wat goed is." Klaarblijkelijk valt het kwartje, want de jongen is gelijk stil en weet niets meer te zeggen. Daarna ziet de voorbijgangster haar kans schoon om hem nog even goed duidelijk te maken dat het belangrijk is dat vrouwen in ieder geval een keuze hebben.[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Caitlin Moran, een bekende tv-persoonlijkheid en columniste in Groot-Brittannië, kwam het filmpje tegen via Twitter en is zo blij met de voorbijgangster dat ze haar een bos bloemen wil sturen 'namens alle vrouwen'.[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]”Als iemand die vrouw kent, ik zou haar graag een grote bos bloemen willen sturen, gesigneerd met ’liefde van alle vrouwen’."[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Cosmopolitan.co.uk: This amazing woman completely blasts a group of anti-abortion protestors

http://www.joop.nl/kijk-nou/detail/artikel/29917_voorbijganger_snoert_anti_abortus_demonstran ten_de_mond/

11-12-2014, 14:14


Ge-wel-dig!!!

11-12-2014, 15:07
als je een abortus (moord) laat plegen dan zouden ze je gelijk moeten steriliseren want dan verdien je het niet om moeder te zijn gewoon de baarmoeder eruit trekken met de foetus erbij

11-12-2014, 15:19

Citaat door Trolololo:
als je een abortus (moord) laat plegen dan zouden ze je gelijk moeten steriliseren want dan verdien je het niet om moeder te zijn gewoon de baarmoeder eruit trekken met de foetus erbij
Stel nou dat ze verkracht is en daarom een abortus pleegt?

11-12-2014, 15:20



Citaat door OnderDeKoffer_:
Stel nou dat ze verkracht is en daarom een abortus pleegt?
alles gebeurt met een reden

11-12-2014, 15:23

Citaat door Trolololo:
alles gebeurt met een reden
Als je zo denkt, dan wordt abortus ook met een reden gepleegd.

11-12-2014, 15:25

Citaat door OnderDeKoffer_:
Stel nou dat ze verkracht is en daarom een abortus pleegt?
Bij verkrachting is het toegestaan om abortus te plegen.

11-12-2014, 15:34

Citaat door Karima_X:
Bij verkrachting is het toegestaan om abortus te plegen.
Volgens de islam? Daar heb ik geen kennis over en daar kan ik dus ook geen uitspraak over doen.

Maar ik had het niet over wat er in de islam wordt gezegd. Ik ben het ermee eens dat niet alle vrouwen het verdienen om moeder te worden. En als je je houdt aan de islamitische voorschriften zou je nooit in de situatie zitten om een abortus te plegen(tenzij je verkracht bent). Maar ik dacht dat we het over de ongelovige hadden. Elke situatie is anders. Zoals die vrouw al zei ik heb liever een een kind van tien weken die vermoord wordt dan en baby van tien dagen.

11-12-2014, 15:45

Citaat door Trolololo:
alles gebeurt met een reden
Ja hoor, verkrachtingt gebeurt met een reden, inderdaad. De lust van een zieke man misschien?
Jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje zeker?

11-12-2014, 15:52

Citaat door Karima_X:
Bij verkrachting is het toegestaan om abortus te plegen.
dan komt dadelijk elke snol vertellen dan ze verkracht is

11-12-2014, 15:58

Citaat door Trolololo:
dan komt dadelijk elke snol vertellen dan ze verkracht is
Allah swt is alziend

11-12-2014, 16:06
Ze heeft gelijk.

Ik ben zelf tegen abortus maar iedere vrouw moet daar zelf over mogen beslissen.
Iedere zwangerschap en situatie is anders, ik heb een hekel aan mensen die zwart-wit denken en anderen voor willen schrijven wat zij wel of niet mogen... in hun eigen leven. Ziek.

11-12-2014, 16:06



Citaat door Trolololo:
dan komt dadelijk elke snol vertellen dan ze verkracht is
Zo heb jij niet over vrouwen te praten.

11-12-2014, 16:16

Citaat door MoiSophia:
Ze heeft gelijk.

Ik ben zelf tegen abortus maar iedere vrouw moet daar zelf over mogen beslissen.
Iedere zwangerschap en situatie is anders, ik heb een hekel aan mensen die zwart-wit denken en anderen voor willen schrijven wat zij wel of niet mogen... in hun eigen leven. Ziek.
Zonder legitieme reden en binnen een bepaalde periode heeft geen enkele vrouw het recht om abortus te plegen. Wanneer de foetus tot een mens is gegroeid heeft de baby dezelfde rechten als jij en elk ieder ander. En dus ook het recht op leven, de vrouw mag het dan wel in haar buik dragen maar het is geen onderdeel van haar lichaam om zelf over te beslissen.

Abortus plegen zonder legitieme redenen is vergelijkbaar met moord.

De geboden en verboden van de islam zijn ingesteld om de basale mensenrechten, het leven, menselijke generaties te beschermen.

11-12-2014, 16:18

Citaat door Karima_X:
Zonder legitieme reden en binnen een bepaalde periode heeft geen enkele vrouw het recht om abortus te plegen. Wanneer de foetus tot een mens is gegroeid heeft de baby dezelfde rechten als jij en elk ieder ander. En dus ook het recht op leven, de vrouw mag het dan wel in haar buik dragen maar het is geen onderdeel van haar lichaam om zelf over te beslissen.

Abortus plegen zonder legitieme redenen is vergelijkbaar met moord.

De geboden en verboden van de islam zijn ingesteld om de basale mensenrechten, het leven, menselijke generaties te beschermen.
Ik denk dat je je een beetje vergist in wat rechten zijn... en dan vooral de rechten waarover hier gesproken wordt.

Pagina's : [1] 2 3