Bekijk volle/desktop versie : Pepernoten- cake.



Pagina's : 1 [2] 3 4 5

10-12-2014, 19:40

Citaat door ZijnDame.:
kwam gisteren recept tegen van perpernoten tiramisu, misschien een idee
Hahah, plaats maar recept.

10-12-2014, 19:42


HHAHAHHAHAHAHAH;; ik kom niet meer bij..

je liet me echt lachen shem!!!

Ik ben gewoon op internet gaan surfen om te kijken of het bestaat. en zag die foto !!! hahahhaha
Jij wou inspiratie hahahha

10-12-2014, 19:43


Themchoent. Kan toch.

10-12-2014, 19:45
hahahhahahh..

http://www.ohmyfoodness.nl/omf-kookt/snacks-omf-eet/chocoladekruidnoten-cake

was deze.. maar is chocoladepepernoten zie ik net..

hahahha jaa kon wel maar ook niet..
Mijn tel trekt niet zo zuivere foto's hahahah

10-12-2014, 19:45






.

10-12-2014, 19:46
Milky ahahahah krijg slappe lach;;;

Hoe heb je die cake gemaakt

10-12-2014, 19:47
Rudolph haat laatst een pepernoten truffle gemaakt

10-12-2014, 19:49
Waarom nou weer?

Ik heb recept gebruikt van wortelcake van zwervertje. Alleen in plaats van wortels heb ik pepernoten gebruikt. Ik heb wat pepernoten geschaafd en door het beslag gemixt. En wat hele pepernoten erbij gegooid.

Na het bakken heb ik een chocoladeletter gesmolten, bovenop gesmeerd en toen weer van dat geschaafde pepernoot gestrooid.

Ik vind sinterklaas nu ineens leuk.

10-12-2014, 19:50

Citaat door Freyaa:
Rudolph haat laatst een pepernoten truffle gemaakt
Haat?

Btw rudolph is cooooool!!! De allehande en al die blaadjes van de supermarkt staan boordevol lekkere recepten

10-12-2014, 19:51

Citaat door Freyaa:
Rudolph haat laatst een pepernoten truffle gemaakt
Ik ga dan site bezoeken. Lijkt me ook lekker.

10-12-2014, 19:51

Citaat door Milky_:
Waarom nou weer?

Ik heb recept gebruikt van wortelcake van zwervertje. Alleen in plaats van wortels heb ik pepernoten gebruikt. Ik heb wat pepernoten geschaafd en door het beslag gemixt. En wat hele pepernoten erbij gegooid.

Na het bakken heb ik een chocoladeletter gesmolten, bovenop gesmeerd en toen weer van dat geschaafde pepernoot gestrooid.

Ik vind sinterklaas nu ineens leuk.
sallaam,

Heb jij toevallig het recept van zwervertje van haar tiramisu met vanillie vla. maakte hem altijd maar ben het recept kwijt geraakt. en haar topic is gesloten.

sokran samyya

10-12-2014, 19:52

Citaat door Milky_:
Waarom nou weer?

Ik heb recept gebruikt van wortelcake van zwervertje. Alleen in plaats van wortels heb ik pepernoten gebruikt. Ik heb wat pepernoten geschaafd en door het beslag gemixt. En wat hele pepernoten erbij gegooid.

Na het bakken heb ik een chocoladeletter gesmolten, bovenop gesmeerd en toen weer van dat geschaafde pepernoot gestrooid.

Ik vind sinterklaas nu ineens leuk.
Echt grappig.. je hebt direct een cake gemaakt daarmee..

Omdat je chocolade en pepernoten had nigh?

10-12-2014, 19:53


Had [emoji14]

Hij had de roomkaas gemixt met pepernoten, het werd zegmaar een gladde crème en had ook stoofpeertjes en verder laagje slagroom zo om en om. Zag r heerlijk uit.

Je cake ook btw!

10-12-2014, 19:53

Citaat door Samyya_22:
sallaam,

Heb jij toevallig het recept van zwervertje van haar tiramisu met vanillie vla. maakte hem altijd maar ben het recept kwijt geraakt. en haar topic is gesloten.

sokran samyya
Wa aleekoem salaam meid. Sorry, ik heb haat recepten niet opgeslagen. Een paar heb ik gewoon overschreven. En tiramisu zit er niet bij.

Open er een topic over. Geheid iemand die je kan helpen

10-12-2014, 19:56

Citaat door ik_gewoon:
Echt grappig.. je hebt direct een cake gemaakt daarmee..

Omdat je chocolade en pepernoten had nigh?
Haha, nee. Omdat je prachtige dingen kan creëren door de combinatie ervan.

Ik had het meegenomen naar een vriendin, waar ook andere meiden kwamen. Ze hebben hem in 1x opgegeten.

Pagina's : 1 [2] 3 4 5