Bekijk volle/desktop versie : Dringende vraag sihr gegeten en zwanger

10-12-2014, 14:11
Salam wa3laikoem,

Ik heb een vriendin die sihr heeft gegeten en zwanger is.
Ik heb een vraag aan de dames die sihr hebben gegeten en zwanger zijn.
Hoe hebben jullie de zwangerschap ervaren en hoe gaat het met jullie baby's/kindjes.

In chaa allah zijn er mensen die me vraag kunnen beantwoorden.

Salam wa3laikoem

10-12-2014, 14:54

Citaat door Chocobrown:
Salam wa3laikoem,

Hoe hebben jullie de zwangerschap ervaren en hoe gaat het met jullie baby's/kindjes.

Salam wa3laikoem
nou ik heb er geen ervaring mee , hoe weet ze dat ze sihr heeft gegeten.

10-12-2014, 15:01
Door rokia en overgeven

10-12-2014, 15:11

Citaat door Chocobrown:
Salam wa3laikoem,

Salam wa3laikoem

Citaat:

Wa alikum assalam warahmatullah,

Moge Allah subhanahu watahala haar spoedig van haar beproeving doen genezen en haar een voldragen en gezond kindje schenken.Allahuma ameen. Het wordt aanbevolen pas na de bevalling weer met dagelijkse ruqya asharhiya aan de slag te gaan i.v.m. mogelijke complicaties die kunnen optreden die schadelijk kunnen zijn voor moeder en of kind. Dit als het mogelijk is het uit te stellen uiteraard. Daarnaast raad ik diegene ter nasieha fisabililah met klem aan het stil te houden dat je met ruqya asharhiya bezig bent en weet dat je door een vorm van gegeten dan wel gedronken sihr te maken hebt bi idni Allah. Dit omdat anders de sihr continue vernieuwd zal gaan worden door de sehar in naam van de opdrachtgevers die het ter ore is gekomen bi idni Allah. Tawakkalu alla Allah! Ghair insha Allah!

.

11-12-2014, 00:14

Djazakka allahu gairan voor je advies. En amin op je dua. Zijn er speciale duas etc die je kunt verrichten om je baby te beschermen

11-12-2014, 10:41

Citaat door Arab-ELLA:
.
salaam alaikum siss, hoe kan ruqia nou schadelijk zijn voor een ongeboren kind? Het zijn toch de woorden van Allah er is toch niets beters dan de koran te reciteren en dihkr te doen?