Bekijk volle/desktop versie : jaloers op me v-dinen ze hadden $,merkkleding,waren populair uiteindelijk was ik.....

Pagina's : [1] 2 3

20-03-2005, 15:51
dit is mijn andere verhaal en ik hoop dat jullie die net zo mooi en leuk vinden als mijn andere verhaal jongens,make up,afvalllen tot me broer er 8er kwam

dit verhaal is waargebeurt het overkwam bij mijn beste vriendin
ik hoop als jullie dit heb gelzen er van zullen leren en er staan best wel goede tips bij deze verhaal speelt zich af vooral thuis en op school in deze verhaal komt ook vooral ruzzies jaloezie vriendjes cijfers bijdehand stelen mishandelen dreigen verslaafd aan drugs enz enz gelukkig ging ze in therapie anders was ze er nu niet meer en door het zeggen tegen een vetrouwde iemand ik hoop dat jullie hier van zullen leren ik weet zeker als jullie dit verhaal hebben gelezen weet ik zeker dat jullie er van zullen schrikken ik ben blij dat ik haar nu heb

willen jullie weten hoe het begint en afloopt reageer dan!!!

20-03-2005, 15:54

ik heb gereageerd. begin maar snel meid!

20-03-2005, 15:54
nou meid..
ik zou zeggen begin...

20-03-2005, 15:57
ja van my mag je ook beginnen ben echt nieuwsgieriggg

20-03-2005, 16:39

het was weer op zo een maandag ochtend amina werd wakker gemaakt door haar moeder want ze moest naar school zoals gewoonlijk ze stond op en ging haar gezicht wassen ze keek op om naar school te gaan ze trok haar spijkerbroek aan en een dikke trui haar tas had ze die avond al in gepakt
ze liep naar benden ze at wat en ging snel weg want ze moest lopen naar school want haar ouders hadden niet veel geld en konden ze geen fiets of bus betalen
uiteindelijk op school aangekomen zag ze in de verte siham en laila zij waren de
populairste meisjes van school zij haden altijd dure kleren aan van D&G cucci replay prada gsus noem naar op zelfs hun tasjes waren van ene merk louis vetton
ik had gewoon ene fils tas en ene normale spijkerbroek van tien euro of swo ik was altijd jaloers op hun ik liep naar hun toe alweer hadden ze nieuwe kleding en schoenen ga je mee amina naar de kantine eigenlijk had ik geen zin want ik had geen geld maar huin hadden altijd geld ze waren nooit blut elke pauze kochten ze wle iets ja is goed wil je wat eten of drinken neey dank je ik heb al eten en drinknen bij me zei ik tegen siham langzamerhand werd de kantine voller toen kwam soheila er aan lopen zij was ook een van de miss arogantje en een van de populiarste weet je wat ik heb gehoord nou vertel eerste uur is uit gevallen yes zeiden siham en laila ik ga naar dorp zij soheila wij ganamee ga je mee amina ja hoor ik wist al als ik mee ging dat het saai word hun gaan alleen maar naar dure winkels en ik heb geen eens geld bij me ik heb geen fiets zij ik je mag wel bij me 8er op hoorw zij siham okey toen we in dorp waren deden ze heel lullig kom je we gaan ff basilov binnen ik moet en nieuwe riem hebben van g-star ja ik ok zijden soheila en laila in koor ejh ikke heb geen geld bij me ooh zij soheila waarom kom je dan ook mee sorry zij ik ik moet maar een grote kond geven en ze hebben als ruzzie je mag het van me lenen zij laila maar ik wil wel het geld terug deze week nog okey ik kreeg 25 euro om die riem te kopen (ik heb spijt dat ik steeds geld ging lenen) we kochten nog een truitje van von dutch want ik mocht van soheila 30 euro lenen siham trakteerde ons bij mc donalds daarna gingen we weer naar school toen zeiden soheila en leila morgen wil ik het geld terug ik kreeg kriebels in em buik en werd duizelig ik ging me ziek melden ze lag de hele tijd in bed om een plan te bedenken haar broer wilt vast geen geld aan haar uitlenen om tien uur gingen haar ouders slapen haar vader gingen naar de douche want hij gaat altijd douchen als hij gaat slapen en haar moeder deed nog snel de afwas amina ging snel naar de kamer van haar vader ze keek in hem portemenee en paktte 100 euro er uit en ze liep snel naar haar kamer haar broer was weg ze liep snle naar de pc en ging op msn laila en soheila waren online ze zeiden als je morgen het geld niet hebt leef je niet alnger meer rustig rustig zij ze ik heb het later kwam siham er bij zij was het aardigste meisje van onze groepje want laila en soheila wouden mijn laten stiken maar siham kwam voor me op nu zijn we tog beste vriendinnen ik hooordde me vader de kraan uit draaien ik liep snel nara em kamer en ging slapen na tien minuetn hoorde ik me vader schreeuwen mustafa waar ben je me moeder zij mustafa is weg vieze jood hij is weg he hij heeft eerst 100 euro gejat en nu feesten hij komt vanacht me huis niet binnen zijn moeder zij ney ney nustafa heft nmiks gestolen ik heb hem net 50 euro gegeven van zijn eigen geld ajjaja wie hefet het dna gestolen want amina slaapt oppeens begon ik te huilen door mijn mag me broer niet meer onze huis in waarom heb je ehm 50 euro gegeven ik moet nog de huur betalen ik ben brad pitt niet dat ik zo rijk ben el jehod(jood)................. de volgend dag staan soheila en laila klaar ik moet wisselen meiden wij gaan mee en lat zien dat je het bij je hebt ik keek in me portemenee shit ik heb het nog in me kastje laten liggens orry meiden morgen serieus jjaja en ze gaven mijn alebie een klap soheila draaide me arm en laila gaf een stomp in me buik net op tijd kwam siham er ana hey meiden hou op a.u.b jullie geld dank je wle siham je krijgt het morgen terug ney joh meid hou maar yes da8 ik in me zelf nu mag me broer thuis komen ik ga gewoon die honderd euro in zijn zak vanavond terug stoppen...................tog geluk

20-03-2005, 16:50
gaverder meid..
Gaverder........

20-03-2005, 16:56
Nieuwe fan

20-03-2005, 17:07
een nieuwe fan er bij
dus je moet nu echt een grote vervolg zetten
dikke boessa ikram

20-03-2005, 17:14
Eey Meid Nieuwe Fan..!

20-03-2005, 17:51
Heeey

Ga gauw verder meid

Doei doei

21-03-2005, 14:07
het was avond haar vader ging douchen ze deed zijn 100 euro terug
in zijn portemee daarna ging ze naar bed en stuurdde ze nog haar broer een smsjes ey kom thuis mis je kusz amina laf ja

ais=cha hoe komt mijn honderd euro hier weet ik niet ik zei tog dat moes er niks mee te maken had bel hem dan om thuis te komen ik heb ze nummer niet zij haar vader kijk ff of amina ht heeft amina amina ja gaam tilifon een moestafa(heb je de telefoon nummer van moes) oeh e wewe(ja papa) i oeh kes tilifon ed jouec(bel hem dan om thuis te komen) oeaga e wewe(okey papa) tuut tuut hallo ey moes met amina je mag thuis komen hij heeft zijn 100 euo gestolen okey thanQ doei tot zo okey bai bai ekejosed(hij komt zo) 10 minuten later kwma moes a.u.b pa als je dnekt dat ik eht heb getsolen hier dan pka aan ney ney jongen ik heb het gevonden srry voor de beschuldiging......moet weg lievurd spreek jullie ik ben nu op schhol en nu uit

21-03-2005, 19:39
thanks voor je vervolg ZINA
hij was weer prachtig ik hoop dat je weer snel
veder gaat dikke ikram

21-03-2005, 20:25

Goed begin
ga snel verder...................

kuzziesssssssssss,
egyptiangirl

21-03-2005, 23:37
ga snel verder

23-03-2005, 17:49