Bekijk volle/desktop versie : jaloers op me v-dinen ze hadden $,merkkleding,waren populair uiteindelijk was ik.....



Pagina's : 1 2 [3]

28-03-2005, 12:14
bedankt allemaal voor jullie reacties srry srry mijn excusses ik ga veder

toen kwamn er 6 jongens aan en paktte ze haar hand en wouden haar uitkleden ze traptte ze en schoptte maar hun waren sterker ze gaven haar een drankje en namen haar mee naar een hut die ze hadden gemaakt daar gingen ze haar verkrachten om de beurt 1 voor 1. zij wist niks want ze hadden wat in haar drankje gedaan. toen ze wakker werd zag ze zichzelf naakt op een matras 1 iemand van hun heeft die verkrachting gefilmd en hij zij veel suc-6 thuis dit krijgt je pa te zien ze werd heel bang. oppeens zij zo een jongens als de video aan gaat moet je je zelf betastegeluiden maken anders ben je dood en actie hoorde ze na 5 minuten ze moest zich zelf heleaal aanraken en kut geluiden maken toen kwamen siham leila en soheila er bij en ze zijden met een gemene lachje! en heb je ervaring?? hahaha grappig kutwijfen w8 maar. 1 van die jongens zij trek je kleren maar aan ze deed wat er van haar gevraagd werd! ze moest met 1 van de jongens mee en ze liep mee. kort daarna zij die jongen sorry dat het is gebeurd maar ik heb e rniks mee te maken ooh ney zij ze je hebt genomen!? ja ik moets anders zouden ze me ook verkrachten! ooh ik ga met deze band naar de politie dit is ht bewijs tegen jou verklaring dank je ga je mee vroeg ze? ja is goed. die jongen lep terug en zij ik kom zo terug en liep met haar naar de politie kort daarna moesten ze samen in een kamer en hun verklaring afleggen het waren moeilijke vragen voor haar 40 minuten later ging me telefoon hallo , ja, ja ik kom er onmiddelijk aan. ik moest naar het politieburo ik was er in 10 minuten ik rende naarhaar en omhelsde haar ik kreeg tranen omdat ze ook begon te huilen ik kon niet meer stoppen ik zag dat er een jongen aan kwam hij kreeg ook tranen daar zaten we dan met z`n driee op de bank die jongens stelde zich voor. en verteldde het hele verhaal daar door kreeg ik nog meer tranen. de politieman wou haar alleen hebben in zijn kantoor maar ze kon niks meer antwoorden dus mocht ik met haar mee ze had een hele trauma achter de rug en nu nog wie zijn die jongens en meisjes? vroeg die agent! sohei leil sih en 6 jong die namen kon ze neit allemaal afmaken ze was vet vedrietig toen ik dienamen hoordde schrok en begon nog meer te huilen je beste v-dinnen ney dit kan niet ik was helemaal overstuur welke schoo, zittend ie meiden? eh....wil ey at ney k weet niet ik was zo overstuur dat ik zelf geen vragen kon beantwoorden ze hielden die jongen bij. welke school zitten ze? wilheminato in klas h3b havo oke dankk je! die jongens steunde ons en zij het komt goed! ik kon niks meer we moesten allebij naar zo een psygiatersehuis of swo 2e konden niks meer zeggen of doen en die tehuis konden we tot rust komen we mochten alebij in 1kamer stel dat 1 iemand zich wat herinderd en tegen elkaar vertellen en zo dus. ons oudres stelde ze op de hoogtte. die ouders van haar en mij waren zo verbaasd en begonnen te huilen

die meisjes waren gearesteerd en die jongns ook haar ouders scholden die meises en jongens uit maar wat ik wel goed vond was dat die ouders haar steunde......volgende keer nog een vervolgje voor mijn schatjes kusz

28-03-2005, 14:11


gaverderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

29-03-2005, 15:27
schrijf snel weer verder wejoooow ik kreeg hier gewoon Egt errug man

Goed van die ouders dat ze ze der hebben gesteund...

Maar snel wer verder kwil hem dolgraag weer verderlezne...

Ma3asalama

30-03-2005, 03:21
zo wat erg!!!!

30-03-2005, 09:45


wajo echt erg maar ga wel snel verder

30-03-2005, 21:10
ga snel verder
ik wil een vervolg lezen

xxxxxxxxxxx je fan nabila

Pagina's : 1 2 [3]