Bekijk volle/desktop versie : enkelglas slaapkamer onwijs koud



Pagina's : [1] 2 3

07-12-2014, 16:39
Hoe kan ik dit het best isoleren want het lijkt nu net een vrieskast. Serieus nier normaal. Als ik er dubbelglas laat plaatsen wordt mijn huur meteen met 70 euro verhoogd

07-12-2014, 16:46


Verwarming aan en voor het slapen uitzetten

Tochtstrips
Tochtslangen (van die lange kussens)

Ik heb altijd het raam open staan, weer of geen weer.

07-12-2014, 16:55
Elektrische kacheltje bij de blokker. 15 euro

07-12-2014, 16:58
70 euro is toch geen geld, liever warme kamer dan koude kamer tip is verduisteren gordijnen dikke gordijnen tot vloer houd kou beetje tegen verwarming hoog gooien.

07-12-2014, 16:58



Citaat door Theelepeltje:
Verwarming aan en voor het slapen uitzetten

Tochtstrips
Tochtslangen (van die lange kussens)

Ik heb altijd het raam open staan, weer of geen weer.
Ja verwarming (op minimaal 21 anders heeft t geen nut)
Tochtstoppers (of handdoek oprollen als je die niet hebt)
En je kunt die ...ik kom even niet op die woord.. soort aluminium dikke rol achter de kachel zetten zodat de warmte als het ware terug kaatst.

07-12-2014, 17:10
dikke gordijnen van bv katoen... geen synthetische stof want dat isoleert niet.

goede gordijnen die kou en hitte tegenhouden zijn bv velours (mombra) gordijnen die dubbel zijn genaaid. dus met bubbel bedoel ik dus dubbele stof het gordijn ziet er dan aan beide kanten het zelfde uit.

maar of je nou dubbel glas of enkel glas hebt. goede raambekleding bespaart je zowiezo in de energie kosten.

07-12-2014, 17:23
Lijkt me vreselijk zeg. Dikke gordijnen zoals andere al eerder hebben gezegd. Als het extreem koud is zou ik niet in die kamer slapen hoor. Voor je eigen gezondheid.

07-12-2014, 18:01
dus jij plaatst nieuwe glazen op jouw kosten in een huurwoning (wat niet jouw eigendom is) en als gevolg hiervan word de huur verhoogd?

waarom?

07-12-2014, 18:02
zelf dubbel glas laten zetten, goede gordijnen, cv isolatie (aluminium).

07-12-2014, 18:02

Citaat door StreetChic:
dus jij plaatst nieuwe glazen op jouw kosten in een huurwoning (wat niet jouw eigendom is) en als gevolg hiervan word de huur verhoogd?

waarom?
nee nee zij gaan m dan plaatsen.. maar onze huur is al erg hoor voor datgene wat we krijgen. . 70 euro erbij p maand is wel veel..

07-12-2014, 18:04

Citaat door gwn_lady:
Ja verwarming (op minimaal 21 anders heeft t geen nut)
Tochtstoppers (of handdoek oprollen als je die niet hebt)
En je kunt die ...ik kom even niet op die woord.. soort aluminium dikke rol achter de kachel zetten zodat de warmte als het ware terug kaatst.
ik ga die allimiunium en tochstoppers proberen.. het is echt alleen de slaapkamer.. we hebben ook een balkondeur waar onwijs veel tocht doorheenkomt.. de rest van t huis valt nog wel mee

07-12-2014, 18:05

Citaat door _Superwoman:
nee nee zij gaan m dan plaatsen.. maar onze huur is al erg hoor voor datgene wat we krijgen. . 70 euro erbij p maand is wel veel..
Dan heb je waarschijnlijk oude woning? de nieuwe of gerenoveerde woningen hebben meestal dubbelglas. Ik zou bij jou woning corporatie informeren, want eigenlijk zijn zij verantwoordelijk voor de kosten

07-12-2014, 18:06



Citaat door Dankbaar--:
Lijkt me vreselijk zeg. Dikke gordijnen zoals andere al eerder hebben gezegd. Als het extreem koud is zou ik niet in die kamer slapen hoor. Voor je eigen gezondheid.
ik heb wel een superwarm dekbed van dons dus als ik er eenmaal lig is het heel warm joor.. alleen vreselijk om je bed uit te moeten komen in die kou

07-12-2014, 18:07

Citaat door gwn_lady:
Dan heb je waarschijnlijk oude woning? de nieuwe of gerenoveerde woningen hebben meestal dubbelglas. Ik zou bij jou woning corporatie informeren, want eigenlijk zijn zij verantwoordelijk voor de kosten
ik heb ze al gebeld.. we hebben overal dubbelglas behalve de slaapkamer.. en zij willen m best plaatsen alleen komt er dus 70 wuro per maand bij aan huur.. het is idd een oude woning.. ze gaan ook binnen paar jaar slopen dus vindt t zonde om zelf dubbelglas te plaatsen

07-12-2014, 18:08
Heeft iemand ervaring met isolerende raamfolie

Pagina's : [1] 2 3