Bekijk volle/desktop versie : Mag ik jullie om advies vragen? (Keuze Ziana)



Pagina's : [1] 2 3 4

06-12-2014, 12:37
[Wie heeft ervaring met El magnifique of Jawhar? En welke is eventueel aan te raden?

Deel hier jullie ervaringen graag! ]

06-12-2014, 14:51


Jawhar is echt stukken beter en vriendelijker dan maqnifiek. Maqnifiek is gewoon horror tenzij je daar van houd

06-12-2014, 15:05
Jawhar
unieke jurken
goedkoper
vriendelijker

06-12-2014, 15:11
Jawhar heeft hele simpele jurken. Als bruid niet te onderscheiden van gasten.
El magnifique heeft daarentegen mooiere jurken maar niet alle visagisten zijn even goed en je mag er zelf geen kiezen dus alleen al daarom zou ik haar niet kiezen.

Aanraders zijn ziana Chaima, Soumaya en Zahia.

06-12-2014, 16:32


Ziana samira en belaroussa zijn ook aanrader. Ze zijn dan ook hier bekend in België

06-12-2014, 17:45
Zahara Styling, heb je daar al gekeken? Wauw jurken en visagie

06-12-2014, 18:13
Magnifiqeu heeft prachtige jurken die echt opvallen. Want tegenwoordig dragen gasten ook allemaal mooie jurken dus je moet als bruid extra je best doen om op te vallen.
Je kan bij magnifiqeu wel je voorkeur geven voor de visagiste die je wilt hebben maar t kan zijn dat je toch iemand anders krijgt.
Ben je al bij magnifiqeu voor intake geweest?

Die andere negaffa ken ik niet dus kan haar niet beoordelen.
Verder zou ik ziana Zahia ook bezoeken, zij was 1van de beste visagiste van magnifiqeu maar werkt nu voor zichzelf en heeft ook soort gelijke jurken als el magnifiqeu wat ik heb gehoord.

06-12-2014, 18:20
Bedankt voor jullie reacties.

El Magnifique heb ik altijs goed gevonden, maar op de een of andere manier heb ik een beetje het idee dat ze laatste maanden er een beetje op achteruit zijn gegaan. Dit heeft me een beetje doen twijfelen. De jurken zijn inderdaad wel prachtig!!!!

Over Jawhar hoor ik ook goede dingen alleen heb ik weinig van haar jurken gezien. Ze publiceerd weinig, maar dat vind ik ook alleen maar beter. De jurken moeten uniek blijven. Bij El Magnifique daarentegen kan je juist zo in een oog opslag haar jurken herkennen. Veel bruidjes dragen dan ook vaak dezelfde jurken (die rond de zelfde periode trouwen uiteraard).

Graag nog meer ervaringen!!! En bedankt voor alle andere tips!

06-12-2014, 18:21
Jawhar heeft een nieuwe naam namelijk walima wedding

06-12-2014, 18:24
Jawhar absoluut! Ik had haar ook voor me grote dag ze heeft super mooie jurken helemaal niet simpel.
Haar makeup en kapsels zijn gewoon wauw klassiek en niet overdreven. Ik zou gewoon bij haar langs gaan dan is je keus al heel gauw gemaakt. Krijg tot de dag van vandaag nog steeds complimenten om hoe ik er uit zag

06-12-2014, 18:25

Citaat door Islamwoman1:
Jawhar heeft een nieuwe naam namelijk walima wedding
Oh ja joh sinds wanneer. Wist ik nog niet.

06-12-2014, 18:26

Citaat door BERBERSEKRULL_:
Jawhar absoluut! Ik had haar ook voor me grote da ze heeft super mooie jurken helemaal niet simpel.
Haar makeup en kapsels zijn gewoon wauw klassiek en niet overdreven. Ik zou gewoon bij haar langs gaan dan is je keus al heel gauw gemaakt. Krijg tot de dag van vandaag nog steeds complimenten om hoe ik er uit zag
Goed om te horen! Heb jij haar onlangs nog gehad?

06-12-2014, 18:28



Citaat door LaSevaDona:
Goed om te horen! Heb jij haar onlangs nog gehad?
September 2013 toen had ze al wauw jurken laat staan nu de jurken worden telkens beter, Neem contact met haar op geloof me je zult geen spijt krijgen meid.

06-12-2014, 18:30
Ik raad je aan bij beide langsgaan even een kijkje nemen.. En aan de hand van de jurken,kapsels en make up een keuze maken.

06-12-2014, 18:42
100% Jawhar, super lieve en vriendelijke vrouw met klasse en stijl.

Pagina's : [1] 2 3 4