Bekijk volle/desktop versie : Noord-Korea gevaarlijker dan Iran



Pagina's : [1] 2

20-03-2005, 12:58
Noord-Korea vormt een grotere nucleaire bedreiging dan Iran. Dat stelde de directeur van het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA), el-Baradei, gisteravond op CNN. In tegenstelling tot Iran beschikt Noord-Korea al over het benodigde materiaal voor een kernwapen.

Volgens het hoofd van de atoomwaakhond van de Verenigde Naties staat vast dat het communistische regime in Pyongyang plutonium heeft dat geschikt is voor een atoombom. "In Iran hebben we dergelijk materiaal niet gezien", aldus el-Baradei. Daarbij is de IAEA in december 2002 Noord-Korea uitgezet en heeft ze dus geen toezicht meer op de ontwikkelingen in het land.

In Iran is het IAEA actief en wordt er informatie verzameld. Vergeleken daarmee is Korea een groot "zwart gat", benadrukte el-Baradei in het interview. Het zou al kunnen dat het regime een atoomwapen maakt, zo zei hij.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/52244

Zal bush het lef hebben..denken jullie? Ik denk eerder van niet.

20-03-2005, 14:23


haha bush die durft dat land niet binnen te vallen...maar als ze oorlog krijgen stuurt hij denk ik wel een atoombom zo'n mietje is hij wel...

20-03-2005, 14:29

Citaat door Marueccoss:
haha bush die durft dat land niet binnen te vallen...maar als ze oorlog krijgen stuurt hij denk ik wel een atoombom zo'n mietje is hij wel...
Die cowboy vergeet ondertussen dat zijn eigen land op dit moment, samen met Israel, voor de meeste ellende in de wereld zorgt. Amerika heeft in mijn ogen geen enkel recht van spreken. Zolang zij zelf schijt hebben aan de wereld en te pas en te onpas landen aanvallen onder valse voorwendselen moeten ze hun mond houden. Laat de VS eerst eens zelf het goede voorbeeld geven door te stoppen met die idiote oorlog in Irak want dit gaat dus nergens over wat Bush zegt

20-03-2005, 14:32

Citaat door Pleeborstel:
Die cowboy vergeet ondertussen dat zijn eigen land op dit moment, samen met Israel, voor de meeste ellende in de wereld zorgt. Amerika heeft in mijn ogen geen enkel recht van spreken. Zolang zij zelf schijt hebben aan de wereld en te pas en te onpas landen aanvallen onder valse voorwendselen moeten ze hun mond houden. Laat de VS eerst eens zelf het goede voorbeeld geven door te stoppen met die idiote oorlog in Irak want dit gaat dus nergens over wat Bush zegt
Helemaal mee eens.

20-03-2005, 14:33



Citaat door Einherjer:
Helemaal mee eens.
Gelukkig maar Wat Amerika nu zelf doet kan echt niet he

20-03-2005, 14:43
ik ben geen bush-fan maar Noord-Korea heeft alleen maar praatjes ..bush heeft nu even geen tijd voor ze als hij weer zin heeft in een oorlog zal je zien hoe Noord-Korea gaat buigen.er is maar 1 land die in mijn ogen Amerika kan verslaan en dat is Rusland maar dan moeten ze eerst de oorlog tussen hun buurland oplossen

20-03-2005, 14:47

Citaat door XxNabilxX:
ik ben geen bush-fan maar Noord-Korea heeft alleen maar praatjes ..bush heeft nu even geen tijd voor ze als hij weer zin heeft in een oorlog zal je zien hoe Noord-Korea gaat buigen.er is maar 1 land die in mijn ogen Amerika kan verslaan en dat is Rusland maar dan moeten ze eerst de oorlog tussen hun buurland oplossen
Wat denk je van China? Over een paar jaar zijn de Chinezen door geen enkel land meer te verslaan..hebben Rusland en Amerika allebei het nakijken.

20-03-2005, 14:48
wat ik niet snap waarom is het iran of noord korea? waar ze telkens met hun vingers naar wijzen.. waarom niet naar het zionistiche of te wel het terroristische staat pisrael? die ook over massa vernietigings wapens en atoombommen beschikt..

20-03-2005, 14:49

Citaat door el morro:
wat ik niet snap waarom is het iran of noord korea? waar ze telkens met hun vingers naar wijzen.. waarom niet naar het zionistiche of te wel het terroristische staat pisrael? die ook over massa vernietigings wapens en atoombommen beschikt..
Dat is een punt.Er word duidelijk met 2 maten gemeten.

20-03-2005, 14:58

Citaat door el morro:
wat ik niet snap waarom is het iran of noord korea? waar ze telkens met hun vingers naar wijzen.. waarom niet naar het zionistiche of te wel het terroristische staat pisrael? die ook over massa vernietigings wapens en atoombommen beschikt..
Zonder Israëli kan Amerika geen moer doen vriend..het lijkt als of Amerika de macht over de hele wereld heeft maar he is juist Israëli die de macht heeft .bush moet elke maand bellen naar Israëli om z’n huiswerk te laten na kijken

20-03-2005, 15:02

Citaat door Einherjer:
Dat is een punt.Er word duidelijk met 2 maten gemeten.
idd

20-03-2005, 15:07

Citaat door XxNabilxX:
Zonder Israëli kan Amerika geen moer doen vriend..het lijkt als of Amerika de macht over de hele wereld heeft maar he is juist Israëli die de macht heeft .bush moet elke maand bellen naar Israëli om z’n huiswerk te laten na kijken
dat is algemeen bekend in de hele wereld

20-03-2005, 15:18



Citaat door Pleeborstel:
Die cowboy vergeet ondertussen dat zijn eigen land op dit moment, samen met Israel, voor de meeste ellende in de wereld zorgt. Amerika heeft in mijn ogen geen enkel recht van spreken. Zolang zij zelf schijt hebben aan de wereld en te pas en te onpas landen aanvallen onder valse voorwendselen moeten ze hun mond houden. Laat de VS eerst eens zelf het goede voorbeeld geven door te stoppen met die idiote oorlog in Irak want dit gaat dus nergens over wat Bush zegt
Ik wil nog een stapje verder gaan. Waarom mag Amerika en Israel wel in het bezit zijn van massavernietigings wapens, en andere landen niet? Zijn deze landen opeens heilig veklaard ofzo... Wat ik wil zeggen is dat er géén land zoveel macht mag hebben, anders krijgen we situaties als die zich nu voordoen. Mensen onderdrukking en een groter verschil tussen arm en rijk.

20-03-2005, 15:27

Citaat door mokro_4_live:
Ik wil nog een stapje verder gaan. Waarom mag Amerika en Israel wel in het bezit zijn van massavernietigings wapens, en andere landen niet? Zijn deze landen opeens heilig veklaard ofzo... Wat ik wil zeggen is dat er géén land zoveel macht mag hebben, anders krijgen we situaties als die zich nu voordoen. Mensen onderdrukking en een groter verschil tussen arm en rijk.
Klopt als een bus.Kijkmaar hoeveel de palestijnen te vertellen hebben..niets dus.Israel denkt zich alles te kunnen permiteren..ze deinzen er bv niet voor terug om zomaar even een kerncentrale in een ander land te bombarderen.Kots een beetje op israel.

21-03-2005, 13:51

Citaat door Einherjer:
Klopt als een bus.Kijkmaar hoeveel de palestijnen te vertellen hebben..niets dus.Israel denkt zich alles te kunnen permiteren..ze deinzen er bv niet voor terug om zomaar even een kerncentrale in een ander land te bombarderen.Kots een beetje op israel.
Ze kunnen zich ook alles permitteren omdat geen mens wat zegt van dat idiote gedrag van Sharon en zijn handlangers. De VS houdt Israel namelijk de hand boven het hoofd onder het mom dat de Arabische buurlanden een bedreiging voor die zionistische staat zouden zijn. Man, laat me niet lachen, die Arabische leiders hebben geeneens geld ervoor over om al hun onderdanen een fatsoenlijk bestaan te bieden, het zijn juist zij die zaken doen met de Amerikanen en Israeliers in ruil voor macht en bescherming.

Zij zullen Israel dus echt niet aanvallen, want dan zouden ze zichzelf in de voet schieten. Wanneer je die Arabische leiders over de Palestijnse zaak hoort praten moet je gewoon lachen: het zijn slechts loze woorden om de bevolking op het verkeerde been te zetten zodat zij kunnen blijven zitten waar ze zitten. Ondertussen interesseert de situatie van de Palestijnen ze geen moer, ze zijn namelijk nog te beroerd om hulpgoederen te sturen, laat staan ze te helpen in de strijd tegen Israel.

Nee, van die Arabieren heeft Israel niks te duchten

Pagina's : [1] 2