Bekijk volle/desktop versie : jongeren avond 4 december



04-12-2014, 00:46
Salam wa3likoemx

Wees er allemaal bij 4 december jogerenavondx

Moslims zijn met elkaar als één lichaam. De Profeet (vrede zij met hem) heeft dan ook gezegd:x“De gelijkenis van de gelovigen in hun onderlinge genegenheid, barmhartigheid en sympathie, is als de gelijkenis van een lichaam. Lijdt één van de ledematen, dan heeft dit effect op de rest van het lichaam in de vorm van koorts en slapeloosheid.”

(al-Boekhaarie en Moeslim)

Op 4 december aanstaande organiseren wij een Jongerenavond met als thema:x"Wij zijn als één lichaam". Deze avond staat in het teken van eenheid en broederschap binnen de Islam. Wat houdt dit eigenlijk in en hoe geef ik daar uiting aan? Hoe staat het met de zoveel verschillende groeperingen wereldwijd die allemaal beweren de waarheid te volgen? Hoe weet ik of zij de waarheid spreken? Zijn dat ook mijn broeders en zusters in het geloof, of niet?

Deze vragen en meer zullen inshaa' Allaah op deze Jongerenavond worden beantwoord. Mis het daarom niet en krijg antwoord op deze meest actuele en prangende vragen waar met name jongeren mee rondlopen.

De zaal aan de Fruitweg 28 te Den Haag is geopend vanaf 18:30u (Opera & Alians Zalencentrum). De entree is gratis, dus wees welkom en neem je vrienden mee!x