Bekijk volle/desktop versie : Serieuze vraag voor alle Marokkaanse jongeren



02-12-2014, 15:51
Hey- zoals sommige weten ben ik zelf niet van volledige Marokkaanse afkomst, dus ik wil deze vraag graag doorspelen aan mensen hier op het forum. Het is een serieuze vraag over een Marokkaans meisje (een van mijn beste vriendinnetjes) die met heel veel persoonlijke issues zit...

Haar probleem is het volgende: ze valt op meiden.

In mijn wereld is dat geen probleem, maar voor haar wel. En voor haar familie ook- haar broer is er achter gekomen en wilt nu dat ze terug gaat naar familie in Marokko om daar 'te genezen'...

Ik heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan. Ik ben waarschijnlijk een stuk meer openminded dan de meeste mensen om haar heen. Wat vinden jullie hier op het forum? Ik snap wel dat haar broer en familie hier problemen mee hebben, maar ze moet van hen opeens haar studie en alles stoppen om terug naar Marokko te gaan...

::diepe zucht::

iemand een mening of een steun in de rug? Hoe ga ik hier mee om? Hoe zouden jullie hier mee om gaan? (ok dit zijn wel meerdere 'vragen' in plaats van 1)

06-12-2014, 15:50


Zoveel overbodige informatie in dit stukje, gaat het nou over je vriendin of beetje reclame maken voor je eigen? Anyway wees er voor haar als een vriendin het doorspelen naar 'volbloed marokkanen' wat overigens nergens over gaat gezien je al weet dat het taboe is, is nergens voor nodig.