Bekijk volle/desktop versie : Je kinderen naar een Islamitische basisschool sturen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

30-11-2014, 21:24
Salaam ou 'alaykoum

Deel jullie ervaringen. Barak Allah ou feekoum.

30-11-2014, 21:27


Ligt heel erg aan de basisschool die jij in gedachten hebt.
check dit -> http://www.moslimvandaag.nl/hoe-goed-is-mijn-islamitische-basisschool/

30-11-2014, 21:28
Wa alaikoem salaam..

Ikzelf ben niet tevreden over de Islamitische basisscholen en heb daarom besloten thuisonderwijs te geven aan de jongste..

Wa feeki baarak Allaah

30-11-2014, 21:29

Citaat door yaasz:
Ligt heel erg aan de basisschool die jij in gedachten hebt.
check dit -> http://www.moslimvandaag.nl/hoe-goed-is-mijn-islamitische-basisschool/
Heb zelf niets in gedachten. Heb ook geen kinderen. Vroeg het me gewoon af.

30-11-2014, 21:29



Citaat door moslima2009:
Wa alaikoem salaam..

Ikzelf ben niet tevreden over de Islamitische basisscholen en heb daarom besloten thuisonderwijs te geven aan de jongste..

Wa feeki baarak Allaah
Het is me opgevallen dat steeds meer ouders ervoor kiezen om hun kinderen thuisonderwijs te geven.

30-11-2014, 21:31
Wa alaikoemoe salam

De beste keuze die ik ooit heb gemaakt

30-11-2014, 21:35
Klopt..Vooral binnen de Islamitische gemeenschap is het echt in opkomst..Al Hamdu Lillaah..

30-11-2014, 21:40

Citaat door yaasz:
Ligt heel erg aan de basisschool die jij in gedachten hebt.
check dit -> http://www.moslimvandaag.nl/hoe-goed-is-mijn-islamitische-basisschool/
Kan iemand mij uitleggen waarom ik de gemiddelde Cito score belangrijk moet vinden als ouder?
Hoor dat zo vaak om mij heen, maar ik snap het nog steeds niet. Wat zegt het gemiddelde over mijn kind? Niets toch.
Ik vind de sfeer op een school, het pedagogisch klimaat en de identiteit veel belangrijker dan een paar cijfertjes.

30-11-2014, 21:42

Citaat door moslima2009:
Wa alaikoem salaam..

Ikzelf ben niet tevreden over de Islamitische basisscholen en heb daarom besloten thuisonderwijs te geven aan de jongste..

Wa feeki baarak Allaah
Waarom was je niet tevreden?
En hoe geef jij thuisonderwijs, ben daar wel heel benieuwd naar.

30-11-2014, 21:56
Elke dag zo ontzettend blij zlx ik hem op haal. De eerste dagen was ik gewoon steeds heel emo. Echt een gevoel van thuiskomen

30-11-2014, 22:00
Ik ben niet tevreden over bepaalde kennis en meningen die er worden verspreid door leerkrachten..Kleding van de leerkrachten, met name de vrouwelijke.Activiteiten diever worden georganiseerd alhoewel ik een lichte verbetering zie op dit punt..

mijn dochter van 13 jaar heeft ook vrijstelling van schoolplicht en volgt een thuisstudie.

mijn zoon van bijna vier breng ik de leerdoelen bij op verschillende manieren zoals werkbladen van internet, werkboekjes die ik koop of kaartjes die ik uitprint en lamineer..

30-11-2014, 22:01
Voor degene die zelf thuis les geven, hebben jullie hiervoor een opleiding gevolgd? Vind je het niet belangrijk dat je kind met andere kinderen in aanmerking komt? En wat is de reden dat je hiervoor gekozen hebt?

30-11-2014, 22:04



Citaat door moslima2009:
Ik ben niet tevreden over bepaalde kennis en meningen die er worden verspreid door leerkrachten..Kleding van de leerkrachten, met name de vrouwelijke.Activiteiten diever worden georganiseerd alhoewel ik een lichte verbetering zie op dit punt..

mijn dochter van 13 jaar heeft ook vrijstelling van schoolplicht en volgt een thuisstudie.

mijn zoon van bijna vier breng ik de leerdoelen bij op verschillende manieren zoals werkbladen van internet, werkboekjes die ik koop of kaartjes die ik uitprint en lamineer..
Ik vind het wel apart dat je je kind niet naar school laat gaan. Welke verkeerde meningen worden er op een islamitische basisschool verspreid dan? Qua kleding is het wel jammer idd als dat niet correct is maar ik zie dat niet als reden om mn kinderen daar weg van te houden. Maar goed, ieder zn ding.

30-11-2014, 22:07
Je kan mag ook geen boodschappen doen, omdat Cassiers niet gesluierd zijn? Niet in de bus/tram zitten want er kan een dame met rokje naast je komen zitten?

Of begrijp ik je verkeerd?

30-11-2014, 22:13

Citaat door moslima2009:
Ik ben niet tevreden over bepaalde kennis en meningen die er worden verspreid door leerkrachten..Kleding van de leerkrachten, met name de vrouwelijke.Activiteiten diever worden georganiseerd alhoewel ik een lichte verbetering zie op dit punt..

mijn dochter van 13 jaar heeft ook vrijstelling van schoolplicht en volgt een thuisstudie.

mijn zoon van bijna vier breng ik de leerdoelen bij op verschillende manieren zoals werkbladen van internet, werkboekjes die ik koop of kaartjes die ik uitprint en lamineer..
Een vrijstelling op dertien jarige leeftijd en een thuisstudie volgen? Ik wist niet eens dat zoiets mogelijk was in Nederland eerlijk gezegd. Maar hoe zit dat dan precies me bijvoorbeeld examens, vakken enzo? Zorgt dit er niet voor dat jouw dochter beperkt is in haar keuzes of doet ze dit online?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15