Bekijk volle/desktop versie : Muslim Man Finds $100,000, Hands it to the Police



30-11-2014, 00:42

Citaat door Timocade:
Muslim Man Finds $100,000, Hands it to the Police

“I am Muslim, and we believe that you have to sweat to get what you earn. When we first came here, I used to work three jobs, and I learned, if you don’t sweat, it’s not your money”



http://ilmfeed.com/muslim-man-finds-100000-hands-police/
.

30-11-2014, 02:00


Hij kon het ook gewoon aan een goed doel geven, naïef manneke.

30-11-2014, 02:48
wat een aap zeg.
je gaat toch niet je geld dat je hebt gevonden aan joden geven

30-11-2014, 07:53
Dombo als ik het had gevonden en er stond geen naam of adres erbij dan is het eigenlijk gewoon van mij .....ik ga het echt niet aan de klote politie overhandigen .....pfff gelijk een ticket boeken weg van hier......jammer dat het mij niet is overkomen
ik wist wel raad mee hoor

30-11-2014, 12:36



Citaat door UnitedSlaves:
dus iemand raakt voorgoed 100.000 dollar kwijt omdat hij het aan een goed doel heeft geschonken
Mischien was het geld wel verzameld door mensen en bedoeld om iemand te genezen met dure operaties in zwitserland?
of van iemand die zn hele leven heeft gespaard en eindelijk een woning wilde kopen.
etc
etc..
Ohja, want agenten zijn engelen natuurlijk he? Dat geld verdwijnt in hun "retirement fund", oftewel hun pensioenfonds.

Probeer jij maar is te bewijzen dat die ton van jou is. Dat kan niemand, dus dat geld houd de politie lekker.

30-11-2014, 12:38

Citaat door soraya28:
Dombo als ik het had gevonden en er stond geen naam of adres erbij dan is het eigenlijk gewoon van mij .....ik ga het echt niet aan de klote politie overhandigen .....pfff gelijk een ticket boeken weg van hier......jammer dat het mij niet is overkomen
ik wist wel raad mee hoor
Ik ken een meisje, die een zak met Iraakse Dinars had gevonden, van de Saddam tijd. Die had ze weggegooid. Is wel dom, want die kon ze gewoon inwisselen voor nieuwe Dinars. Maar mij overkomt zoiets nou nooit, wrede, wrede wereld.:snik:

30-11-2014, 12:51

Citaat door Thebest21:
Ohja, want agenten zijn engelen natuurlijk he? Dat geld verdwijnt in hun "retirement fund", oftewel hun pensioenfonds.

Probeer jij maar is te bewijzen dat die ton van jou is. Dat kan niemand, dus dat geld houd de politie lekker.
Kijk dat bedoel ik daarom zei ik ook als er geen adres of naam er bij zat sorry maar dan ben ik de nieuwe eigenaar punt uit!!

30-11-2014, 12:52

Citaat door Thebest21:
Ik ken een meisje, die een zak met Iraakse Dinars had gevonden, van de Saddam tijd. Die had ze weggegooid. Is wel dom, want die kon ze gewoon inwisselen voor nieuwe Dinars. Maar mij overkomt zoiets nou nooit, wrede, wrede wereld.:snik:
Heel dom ja pffff wie gooit nou geld weg

Ja ik weet Do ....Zeer gemene en wrede wereld