Bekijk volle/desktop versie : Sfeeractie Raja Casablanca verkozen tot beste ter wereld (video)



Pagina's : [1] 2

26-11-2014, 18:13
Fans van Raja Casablanca hebben zich tijdens een sfeeractie van hun beste kant laten zien in het Mohammed V stadion.





Voor de wedstrijd tegen Fes op zondag hield de harde kern een complexe actie om het team extra aan te moedigen. Het Franse tijdschrift La Grinta was zodanig onder de indruk dat het de actie uitriep tot beste ter wereld. Daarvoor stelde het blad een ranglijst samen met wereldwijde acties van fans. De lijst is gebaseerd op een aantal criteria zoals de creativiteit, de moeilijkheidsgraad en de kwaliteit van de choreografie.


'De eerste plaats gaat naar Raja Casablanca met een 'tifo' die anders was dan gebruikelijk', zo meldt het blad. De fans wilden hiermee hun onvrede uiten omdat het team maar geen punten pakt in de competitie. 'Vecht voor Raja, niet voor het geld', was de hartverwarmende boodschap. Na de fans van Raja volgden die van AC Milan en Internazionale.


[video=youtube;TNPQpRafpds]https://www.youtube.com/watch?v=TNPQpRafpds[/video]

26-11-2014, 23:54


de beste in africa dat is zo wie zo

27-11-2014, 00:29
Dan hebben ze argentijnse supporters nog niet gezien. Zijn ook leip, in het supporten van hun clubs

27-11-2014, 08:38
@jaafar

Die hebben zij dus wel gezien maar was niet goed genoeg snap je.
Viva raja

27-11-2014, 09:50


leuk gedaan! Weer eens wat anders dan in t nieuws ivm rellen

27-11-2014, 13:39
De beste van de wereld natuurlijk RAJA wat zullen ze gemist worden op t wk voor clubs!

27-11-2014, 14:00
haha mooi gedaan, prachtige beelden

27-11-2014, 14:18
Heel mooi gedaan.

Zouden ze hier voor hebben geoefend of hoe moet ik dat zien?

27-11-2014, 17:18
Ik mag Raja casblanca, ze hebben veel banden met Algerije, ze gebruiken vaaak algerijnse liedjes tijdens supporten... Kan me herinneren dat marokannen vroeger met " CHAABI" LIEDJES aan het supporten waren in jaren 90.

Raja is eerste club in marokko dat karkabou style ( style supporters uit algerije) binnen bracht in marokaanse tribunes..

Ook toen lybie vs Algerije spelde in marokko 2 jaar terug.. zag je alle Raja supporter Algerije aan het suporten.. en wydad voor libie. Hahaha.

Majah.. ben niet verbaasd aangezien de oprichter van Raja casablanca een Algerijn was.

Wat veel hier ook niet weten zeker

27-11-2014, 19:58
Loops,

Hahaha kom je weer rare taal uitkramen jongen? Raja opgericht door een Algerijn? Raja die liedjes uit Algerije kopieert? Jij bent op je achterhoofd gevallen. Raja is de grootste club van Afrika na Al Ahly en staat bekend om zijn Ultras en hun eigen liedjes. Je bedoelt dat Algerijnse clubs Raja kopieert. En vooral om de laaTste zin schrok ik, dat een Algerijn de oprichter is HAHAHAHAHA. Raja is ontstaan uit een fusie met aartsrivaal WYDAD.

Zo kan ik ook zeggen dat JSK Kabyle van oorsprong een Amazigh club uit Marokko is, die opgericht is door Marokkanen die naar Algerije zijn verhuisd.

27-11-2014, 20:09

Citaat door Amazigh90:
Loops,

Hahaha kom je weer rare taal uitkramen jongen? Raja opgericht door een Algerijn? Raja die liedjes uit Algerije kopieert? Jij bent op je achterhoofd gevallen. Raja is de grootste club van Afrika na Al Ahly en staat bekend om zijn Ultras en hun eigen liedjes. Je bedoelt dat Algerijnse clubs Raja kopieert. En vooral om de laaTste zin schrok ik, dat een Algerijn de oprichter is HAHAHAHAHA. Raja is ontstaan uit een fusie met aartsrivaal WYDAD.

Zo kan ik ook zeggen dat JSK Kabyle van oorsprong een Amazigh club uit Marokko is, die opgericht is door Marokkanen die naar Algerije zijn verhuisd.
na Al Ahly en Al Zamalek, vergeet Al Zamalek niet de grootste club van Afrika na Al Ahly

27-11-2014, 21:53
Mas fes fatal tigers waren ook actief aanwezig daar, toch nog gelijk gespeeld onder zulke omstandigheden. Knap van mas !

En raja tja te erge supporters

27-11-2014, 22:15


prachtig gewoon echt mooi en zeker niet de beste van africa maar wel zeker de beste van de wereld marokkaanen zjn gewoon echte monsters niet te stoppen kwa wat dan ook en ook nooit testoppen gewoon een echte oer kracht heeft wel bijna elke marokkaan in zich prachtig gazo door raja dima raja en dima alle marokkaanen inshallah voor altijd zullen we winnen met alles in de toekomst inshallah

28-11-2014, 00:02
Amazigh90

Even serieuuuuuuussssss.... Weet je echt niet dat oprichter van Raja casablanca van algerijnse afkomst is..
Hahahhaaha... Waarom denk je dat Raja altijd goed is met algerije.

Jongen over supporters liedjes... Laat met niet lachen.... Iedereen kopieerde Algerijnnen vanaf jaren 90 al.. tunisiers en marokannen.. dat is een feit..

Vuur en vlam was Algerije altijd tijdens wedstrijden... Dat kennen marokannen en tunisiers pas laatste jaren...
En dat kan je absoluuuuuuut niet ontkennen..

Ultras zeg je ? Dan heb je geen en ook geeen flauw idee jij over MOULOUDIA ALGER.

Dat is club met meeeste fans in het hele maghreb... Helft binnem stadion en helft buiten.

Nickname is CHNAWA = CHINEZEN. Omdat ze met veel zijn..

En over liedjes gesproken... Ga eens verdiepen gozer.. en kijk beelden terug.... 80% zijn allemaal van origine algerijnse liedjes.. maar jij bent daar niet op de hoogte... Waarschijnlijk versta jij geen arabisch en je denkt is maar een liedje ! Hahahah..

Arab cup in jaren 90 kwamen egyptenaren en marokannen nog.. en die zeiden zulke vuur en vlam in stadions hebben we niet.. hahhaa.. beelden zat op internet.. en alle alle alle arabische zenders kennen dat.. en over algerijnse voetbal supporters...
daarom vond ik t jammer dat afrika cup niet doorgaat in marokko...!!!

Youtube eens: MCA , USMA ALGER, CRB , MCO ORAN. EL HARRACH.. EN weet je vast wel waar ik over heb..

" chinwi khelwi "

Oprichter van Raja casblanca is een algerijn.
" BENBADJI HAJI" 100% feit

Check op youtube de nieuwe liedje van RAJA CASABLANCA dat ze zingen voor steun aan algerijnse elftal voor can 2015.

Deze week nog.. maar zoals ik al zei... Jij kijkt beelden vanuit westerse oog en je hoort mensen zingen en je begrijpt geen ballllzak van hahahha...

28-11-2014, 00:06
Je hoort liedjes je ziet wat maar je begrijpt geen ballzak van...

Hahahaha.. en ik durf te wedden dat jou soort nooit voetbalwedstrijd in marokko hebben gezien.. puur headlines en livescore volgers..

En kent niet eens geschidenis van club zelfs..

Je weet ook niet waarom raja casablanca groen en witt dragen.. en waarom ze de " GROENE" genoemd worden...

Hahaha

Pagina's : [1] 2